Catarata La Fortuna

Published: January 7th 2009

La FortunaLa FortunaLa Fortuna

Parque Central
Na het ontbijt wat rondgewandeld in La Fortuna en tegen 2 u richting de waterval La Fortuna beginnen taffelen... deze keer niet laten vangen met een tour via tourist office! Stevige hike, vooral opt einde was t zwaar, steil bergop. Anderhalf uur later stonden we boven op de berg aan de ingang van het park...WAAAUW!!! Serieuze waterval! Enigste nadeel: via trappen in de rotsen moesten we zien beneden te geraken. Omdat het park al een uurtje later sloot, konden we enkel effe tot onder en dan was het alweer tijd om te vertrekken... we hadden anders wel een duikje zien zitten want we waren zeiknat van het zweet...de tocht terug naar boven was ne kuitenbijter, man man, weer afgezien. Terug boven nog wat extra H2OH in geslagen en dan aan de terugtocht begonnen. Nog ne halve kilometer achtervolgt door ne 'bolso de raton' (= zakrat beetje letterlijk vertaald) Het laatste stuk nog een lift gekregen van een koppel noorderburen die we bij de waterval hadden ontmoet.
's Avonds onze spiertjes losgegooid met wat Mai-Tai's en goeie boef (salsa picante is inderdaag pikant!)

La FortunaLa Fortuna
La Fortuna

El Volcan (toch deels ;-)
Photo 4Photo 4
Photo 4

Same Volcano, different view, still cloudy..
Bolsa de RattonBolsa de Ratton
Bolsa de Ratton

n zakrat..

7th January 2009

hadden jullie de nordic's mee?

Tot: 0.094s; Tpl: 0.009s; cc: 15; qc: 59; dbt: 0.0596s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb