Page 4 of namnam3 Travel Blog Posts

Asia » Vietnam » North Central Coast » Thua Thien - Huế » Hué September 14th 2012

Vores sidste dag på Cat Ba blev brugt på et cruise i Lan Ha Bay som er et område ude for øen med tusindvis af ”limestone” klippeformationer. Nabobugten, Halong Bay, er optaget på UNESCOs verdens naturarv liste, de lokale fortalte os dog at Lan Ha er mindst ligeså flot og ikke en brøkdel så turistet - vi så ikke en eneste turist udover os selv. Det var ubeskriveligt flot. Ingen billeder kan fortælle hvordan det var at sejle rundt heri. Vi havde lejet en guide og en lokal ”basketboat” , for sølle 400kr for en hel dag. Vi havde en havkajak med ombord som vi sejlede rundt imellem klipperne i i et par timer, og kunne finde små strande hvor vi kunne blive kølet ned. Fantastisk dag! Nu er vi ankommet til byen ”Hue”, ca. 200km ... read more
Risgnasker på arbejde
Ingen ferie uden en hat!
Levende gæs på scooter

Asia » Vietnam » Red River Delta » Hai Phong » Cat Ba Island September 11th 2012

Hej derhjemme Efter en enkelt aften i Ho Chi Minh, hvor den stod på pubcrawl og Tiger i rigelige mængder, tog vi et fly til Hanoi. Herfra en helt vanvittig taxatur/færgetur til en ø der hedder Cat Ba som ligger mellem Halong Bay og Lan Ha Bay. Øen en klippeø klædt i et grønt tæppe af jungle og det meste af øen er samtidig en national park. Vi har da også været ude og smage lidt på junglen og besteget et mindre bjerg. Derudover er der laguner med de mest fantastiske strande som i kan se :) Vejret er dejligt, vi har kun haft en times regn da vi landede i Ho Chi Minh, på Cat Ba er der varmt varmt varm og luftfigtigheden er helt oppe og ringe - på vores tur i nationalparken gik ... read more
På toppen af "bjerget"
En meget dejlig strand

Asia » Vietnam » Southeast » Ho Chi Minh City » Cu Chi September 7th 2012

Hej med jer! Her vil jeg forsøge at lægge lidt billeder op og fortælle lidt om vores tur til 'Nam :) Hvis i har lyst, skal i være velkomne til at kommentere indlæggene... Vi lander i hovedstaden Ho Chi Minh (Saigon), og planen er at vi bliver der et par dage og derefter flyver op nordpå til Hanoi ved Kina for derefter at arbejde os ned sydpå. Vi ses på den anden side!... read more

Tot: 0.052s; Tpl: 0.004s; cc: 6; qc: 21; dbt: 0.0285s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1012.3kb