namnam3's Guestbook

18th October 2019

Hola el capitan... Alle disse år med din fantastiske rejseblog, så er man sku ved og være godt tømt ud for ord og ord som, fantastisk, vidunderligt, smukt, mageløst, skønt er ved og være godt nedslidte... Du er bare skide go til og forfatte brormand, det er rigtig god læsning og fede billeder... Sikken en historie de også har, og tænk hvor mange tusinder af år den går tilbage - det er slet ikke til og fatte der har været mennesker til for så mange år siden:) Det er godt nok nogle VILDE templer I har fået set efterhånden, og de der Maya templer er bestemt slet ikke værst og shit de er store og mig bekendt, så var BMS ikke etableret den gang... Total nederen guide I havde på sejlturen, hvorfor skulle man nu ikke kunne svømme med krokos - man svømmer da også med delfinder? Og synd at fiskeren (Lasse) ikke fangede noget, til gengæld fik du lov til og styre prammen... Er ked af du ikke fik set El Mirador bror, og ikke mindst en tur i helikopter (juhuuu, så er der da en ting jeg har prøvet som du ikke har). Har lige goglet El Mirador, det ser godt nok vildt ud og fårk det er stort - wow... Nu glæder jeg mig til billeder fra Belize, for det ser dæleme godt nok meget WOWWWWWW ud - der er sku dømt bounty beach for alle pengene... Camilla og jeg sad faktisk og så lidt af et program fra The Blue Hole (shit et hul), der er vist dømt dykning i 1 klasse... Og tak for hilsnen brormand, den blev jeg glad for og vildt du har stået lige der, der hvor the Millennium Falcon har fløjet indover - amazing... For som Han Solo ville sige : “It’s the ship that made the Kessel run in less than twelve parsecs. I’ve outrun Imperial starships. Not the local bulk cruisers, mind you. I’m talking about the big Corellian ships, now. She’s fast enough for you, old man.” Ha nu en forsat fuldstændig mageløs tur... Kh. brormand...
15th October 2019

Hola Gringo
Hola mi hermano... Dejligt endeligt og få noget mums læsestof, men dertilhørende FANTASTISKE billeder;-) I er sateme nogle velsignet drenge, shit og chanel hvor er det bare ubeskriveligt vildt alt det I 2 traveling companions oplever og har oplevet igennem alle jeres amazing trips around the world:) Det der gør jeres ture ekstra specielle og egentlig meget personlige er jo, at I kommer helt ud til folket, ja helt ind i deres private hjem, spiser deres mad og bliver fragtet i deres biler eller andre udefinerbare/tvivlsomme køretøjer - det er ikke bare 5 stjernet hoteller, michelin mad og modernede guidede ture... Antigua lyder som et hyggeligt og spændende sted, med et meget farverigt og venligt folkefærd... Semuc Chempey kan vist komme i kassen over de helt smukke steder, sikke et udsyn fra toppen og ned - wow (mig gad godt)... Så var der grotterne, som jeg faktisk har set et par videoer af på nettet, det er vist ikke der man skal få et angstanfald eller panikudbrud - så er man vist på'en - men det må ha været en syret tur og faktisk bare skulle stole på et reb, et sterinlys og en guide man ikke kender, syret... Billederne fra vulkanen siger ikke så meget, dog kan man ane en smule lava der flyder ned af siden - men hey, I har jo også set og betrådt et par stykker efterhånden... Vi slutter vanen tro med er rejse citat “One thing is to know the path. Another thing is to walk the path”... Forsat bon voyage brormand og husk og pas på hinanden... Kærlig hilsen storebror...
21st September 2018

Konichiwa broder... Sikken en historie, sikken en kultur, sikken et folkefærd og hold da op nogle bygningsværker - de er sku dygtige de små skævøjer:-) Men puhaa, sikke en frygtelig tid de var igennem under krigen og tænk at de kunne rejse sig fra total udslettelse og det det der står i dag - og så på så relativt kort tid - fantastisk:-) 320 km't igennem en stor by i "Chimpansen", det må alligevel have været helt specielt, man kan vel ikke nå og se alverden på sin vej? Jeg gad godt og slentre ned ad Pontocho med dig bror, det lyder skide hyggeligt - i sær det med og komme ud små bedugget i den anden ende, kommer det helt af sig selv eller er det selvforskyldt? Glæder mig til og se billeder fra Yaeyama, that's my kind of vacation;-) Forsat RIGTIG fed tur brormand (heldigvis er din ferie snart slut - for os)... For som Japanerne ville sige: Owari ga yoi toki wa, subete ga yoidesu...
21st September 2018

Yep
Tak brormand! Jeg gad samme også godt en tur ned ad Pontocho på sake-tur med dig! Vi finder på en anden løsning i dk ?
17th September 2018

Kon'nichiwa, ryokō-sha:-) Vi starter med et rejse citat: "A mind that is stretched by a new experience, can never go back to its old dimensions.”... Sådan, det er sku det man kalder smuk natur, og man kan sagtens se Alaska i den. Det må være fedt også og prøv den slags landskab, så det ikke kun går op i junglesved, luftfugtighed, kryb, lianer og Singha pilsnere - men i stedet smukke blå søer, vandfald, frodig grøn natur - faktisk lidt nordisk agtigt, man kan både fornemmer lidt dansk og lidt svensk natur på nogle af billederne:-) Og hvad sker der lige, jeg troede jorden var rund og nu påstår du at du har været ved verdens "ende" brow... Jeg tænker at en tur i sådan en Onsen (underligt ord), må have været fuldstændig fantastisk og meget tiltrængt - formoder du havde en form for kold alkohol ved din side? Men når så endelig man skal på roadtrip, hvad sker der så for at det skal foregå i en dødsyg Nissan Note af alle biler, det er sku skuffende taget deres relativt velassorterede bilindustri i betragtning- surt show:-( Nå men jeg tror jeg vil slutte herfra, det er ikke altid lige nemt og finde på noget og skrive til dig - men skrives det skal der sku - om jeg så skal lave en copy / paste:-) Dejligt at du lige ringer og tjekker ind en gang mellem - keep it up? Kærlig hilsen din storebrormand...
15th September 2018

Kon'nichiwa otōto. Anata kara kiite ureshī. ? Er begyndt at forstå din mors bekymringer, når du rejser. Det var da ikke det rene sjov at læse om jordskælv på Hokkaido og tro at i var der. Godt det ikke forholdt sig sådan. Sikke nogle fantastiske billeder fra Fuji og Hokkaido. Det ser ud til at være det hele værd. Nu gælder jeg mig til at se billeder af dig i kimono og favnen fuld af varer. ? Yoi tabi. Knuz søs.
23rd September 2018

Tak
Tak Søs! Ja det er ikke at kimse af, naturen på disse kanter :) billedet med mig i kimono må du få privat, det er internettet vist ikke klar til :p Kh junior
10th September 2018
Og gamle dannebrog har erobret Mt. Fuji. Japan DK 0 - 1

Endelig...
Kon'nichiwa otōto... Hvor er det bare dejligt, at der endeligt kommer noget spændende læsestof fra dig, det har været længe ventet brormand:-) Men først og fremmeste, så er det bare uigenkaldeligt sidste gang du tager til den slags lande, hvor der både en tyfoner og jordskælv og så indenfor få dage, du giver din storebror grå hår (not) og hjertebanken:-( Så next trip - here we come Padborg og omegn... Men hold nu op, hvor er det dog bare et forunderligt land og folkefærd, alt lige fra elektroniske toiletter og til robot styrede restauranter, lyskryds der er overbefolket og så samtidig en helt igennem fantastisk lang historie og et bjergtagende landskøn og billedeskøn natur. Og sikke en tur op op opad, det må bare have været sindssygt hårdt for benmullerne, men så absolut det hele værd da I nåede toppen efter 7 opadgående timer - tror min tynde spagettiben var kollapset 1/4 vejs:-) Jeg er godt nok MISUNDELIG (på den fede måde) over det kobe kød, så kan du jo aldrig nyde almindeligt oksekød når du kommer hjem?? Men har du hørt hvordan de vist nok gjorde før i tiden, jeg har hørt at man smadrede køernes knæ så de kun kunne ligge ned, og så tvangsfodrede man dem - ved ikke om det passer... Nok om det, så glæder jeg mig bare til dit næste indlæg, lad der ej gå for længe brow - de er meget kærkommen:-) Håber ellers I begge er ved godt helbred, og at rejsen forsat må stå jer bi:-) Og som japanerne vil sige: Yoi tabi o tsudzukeru Kærlig hilsen din storebror
8th September 2017

Hej lillebror. ? Tusind tak for de skønne billeder og dejligt læsestof. Jeg glæder mig hver gang, linket til bloggen kommer, til at følge jer. Tak fordi du gider at bruge al den tid på at vi kan følge dig. Det er en stor fornøjelse. Gof tur hjem. Knuz søs.
5th September 2017

Pulanglah ke kami saudara, kami merindukanmu:-)
4th September 2017

Hi bruder.... FEDTTTTTT du lige ringede bro, det var skønt og høre fra dig:-) WOWWWW hvor er det en smuk natur I oplever, det er der vist ej meget der kan hamle op med rundt om i verden og sikke nogle billeder du får taget, tænker at Nat Geo helt sikkert mangler en fotograf af din kalibre. De der vandfald ved Sumper Pitu, den der grotte, den der bounty beach, den sol opgang over Bromo, de vulkaner og så lige en tur i en lille pis Toyota Land Cruiser - I'm lost for words:-) Det må vel næsten være mere, end hvad en enkelt person kan håndtere af indtryk, på så rimelig kort tid - den øverste processor må absolut køre på højtryk:-) Jeg håber du lige når og smide en runde mere på bloggen inden I atter drager vest på (OBS til en 15-16 grader), vil rigtig gerne se billeder fra Papua New Guinea og jeres lille ferie paradise på pæle i vandet? En lille info til dig: atol, ringformet koralø med en lavvandet lagunesø i midten. Den forekommer i troperne, især blandt øerne i Stillehavet. Dannelsen af en atol indledes med koralvækst langs kysten af en ø, ofte en gammel vulkanø....!!! Og så kan du i øvrigt godt komme hjem, det er sku tid til og dele 2 øl brormand;-o) Nyd nu resten af jeres eventyr... Kærlig hilsen storebrormand
2nd September 2017

Hej onkel gutternas haptus
Hej onkel. Det ser dejligt ud hvor du er. Vil du gerne tage en lille Buddha med hjem til mig. Hvad tænkte du da du så ægte vulkaner? Jeg savner dig. Kram fra Bella
28th August 2017
Klar til cave tubing i Goa Pindul

Wowwwwwww
Hellooooo my brother - nice to hear from you:-) Så er vi der sku den undefløjtme igen, hvor man er en smule lost for words... For hvor er det dog bare så fantastisk alt det I oplever, ligesom ALT det andet fantastiske I 2 travel companions har set, hørt, prøvet, smagt, drukket, oplevet og delt på alle jeres rejser... Det får jo unægteligt en tur til Mallorca, til og ligne en overnatning på Absalon Camping mit alles:-) Fårk nogle bygningsværker de kan lave der ude, jeg tænker altid Tompb Raider når jeg ser det - er det ikke et af de steder I har set den blev filmet? Når men Jakarta var så ikke noget at skrive hjem om, men det lyder da til at resten af rejsen byder på en masse fantastisk med en helt masse mere fantastisk ovenpå - jeg mener bare cave tubing ja tak, et væld af vulkaner ja tak, smuk natur, flotte bygningsværker ja tak, drinks ved den smukkeste solnedgang ja tak osv osv... Og så et lille rejse citat: “At rejse, at høste erfaring og at lære – det er at leve. Verden er stor, og selv fra toppen af Everest kan man ikke se det hele.”... Forsat helt vidunderlig fantastisk rejse brormand - glæder mig til dit næste skriv... Kærlig hilsen din storebromand
18th August 2017

Hej lillebror. ? Vil lige ønske jer en rigtig god ferie. Krydser fingre for at det bliver en super fed oplevelse, forhåbentlig krydret med lidt sol og varme. Glæder mig til at følge jer. Ha det bra. ? Knuz søs.
18th August 2017

Bon voyage my brother, i´m with you all the way:-)

Hej onkel gudfar❤
Hvor mange dyr kan du ha med hjem i rygsækken?? ? synes Sofie og Louie snart skal have en ny legekammerat og Bella er lidt vild med den røde krabbe?? jeg tænker måske mere en flamingo ? vi glæder os begge 2 til at se alle dine flotte billeder på storskærm i Rødovre ? god tur hjemad ❤ vi ses snart knus fra Bella og s.inden ?
1st November 2016

Hej lillebror. Sikke nogle fantastiske billeder. Det er fuldstændigt vildt, alt det i oplever på relativ kort tid. Det må være svært, at kapere alle de mange indtryk i får i løbet af en tur. Så dejligt, at følge med, både med billeder, men i den grad også det skrevne. I må nyde de sidste dage, inden hverdagen og kulden kalder på jer igen. Knuz søs.
1st November 2016

Hola Gringo, For satan da brow, hvor er det dog bare DE fede oplevelser I 2 nomader får jer, det er jo næsten mere end hvad menig mand kan krapere, på så relativ kort tid... Hvor må det bare have været for vildt, bare og kunne slendre rundt blandt så mange forskellige dyrearter, det er man jo kun vant til hos gederne i Zoo eller i de gamles hønsegård, hvilket jo i sig selv ikke er særligt spændende... Og sikke en vild og varieret natur, det må også have været flippet og se så meget forskellig vegetation, samme sted "næsten" og over alligevel så korte afstande som det trods alt må ha været - tænker jeg:-) Og got damn hvor må det bare være fedt, og snorkle rundt helt vægtløst og bare spotte så mange sjove og spændende væsner, som man normalt altid kun ser på tv, men det må alligevel også være en smule angstprovokerende, at der lige pludselig ud af det blå dukker en hammerhaj op foran én, det er jo nogle af de farligste hajer I har set - shiiiittttt mand... Og så lige den der katamaran, jeg var jo inde og tjekke deres hjemmeside, og det så jo bestemt ikke helt skidt ud, det var jo det rene luksus - om ikke i hvert fald i forhold til jeres junglehytte i Amazonas - det må ha været top tiltrængt:-) Lige en sidste ting bror, jeg synes det er super gennemført, at I slutter jeres rejser af med et billede af jer 2, der holder vores alle sammens dannbrog mellem jer:-) “At rejse, at høste erfaring og at lære – det er at leve. Verden er stor, og selv fra toppen af Everest kan man ikke se det hele.” Nå se så og vend næsen hjemad bror, jeg savner dig og glæder mig til og se dig - snart:-) Kh. Storebror
24th October 2016

Hellowww my Jungle Brother, Øhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hva ska a sige.... Hmmm hva ku være det først ord der falder mig ind? Fantastisk ku være en mulighed, eller spektakulært med mere spektakulært på og så ligeeee en smule mageløst på toppen - så er vi der vist brormand:-) Ja det sætter sku tingene en smule i perspektiv, at vi østerlændinge faktisk har en stor finger med spillet, når vi taler udryddelse af de smukke regnskov rundt om i verden - og faktisk kan jorden slet ikke bestå uden regnskovene og i sær Amazonas spiller en stor rolle der:-( Vi må stramme op må vi... Når det så er sagt, så tænker jeg wauuuwwww hvor må det ha været den fedeste oplevelse, bare og sejl stille og roligt ned ad floden, hvor der så bare var det ene smukke scenarie efter det andet på hver sin side... Lidt Boa slanger der, en "cappucino" abe her, en Kaiman i skjult under løvet der hænger ud over floden og ikke mindste en smuk og varieret blomsterflora:-) Og hvad skal man bruge mere end lidt bambusrør, lidt liasnor og et fluenet - så er der grundlag for en vaskeægte junglecrib mit alles:-) Hvor må det bare være vildt surrealistisk, og faktisk næsten være lige der hvor alle krybene er, at kunne høre dem "trampe" uden for (af den størrelsesorden må de altså trampe)... Og mega fedt at I komme helt ud og besøger de lokale, det må bare gi så meget ekstra til oplevelsen (ligesom jeres hjemmebesøg i Vietnam), det må helt klart være ALLE strabadserne værd at komme HELT der ud:-) Men nu må du altså godt snart se og vende næsen hjemad, for du er savnet brormand:-) Dog vil vi gerne lige nå, og få den fedeste update fra Galapagos og du kan lige understå dig i, IKKE og få taget et live billede af dig og en hvalhaj, for så må du blive et par dage ekstra? Forsat fantastisk rejse bror and god speed (hmmm jeg synes ordet FANTASTISK bliver brugt meget i denne sammenhæng, men hey, det er jo fantastisk) Kh. Storebrormand
17th October 2016

Hej onkel gudfar❤
Hej onkel ☺ jeg ville li fortælle dig at jeg har fået en rokketand, ENDELIG! ? jeg synes det er helt vildt alt det du oplever, men glæder mig altså til du kommer hjem igen så vi kan lave noget sjovt sammen. Jeg fik desværre ikke løbet med skolen da jeg blev syg, men jeg har fået noget fint løbe tøj så vi kan godt tage ud og løbe sammen en dag? håber du har det godt❤ jeg savner dig knus og kram fra Isabella
17th October 2016
Tungurahua (5100m) tårner sig op over by

Buenos Dias my Brother, Fuuuucccccckkkkkk er vist lige det først ord der falder mig ind, ikke et ord kan vist beskrive det/de skønne scenarier I har set, og billederne er trods nutidens høje opløsninger og widescreen ikke retfærdiggørende - tænker jeg, for woooowwwwww og damn hvor ser der smukt, vildt, fantastisk, storslået og tårevædende ud:-) Det er bare helt vildt, hvad I 2 knægte formår og opleve på relativt få dage, så jeg forestiller mig at lidt spa og wellness føles kærkommet på nuværende tidspunkt, inden turen går mod fugt, varme, regn, kryb, primater og en fauna af aller højeste format:-) Jeg er nød til og sige det bror, men Amazonas har jeg glædet mig EXTRA meget til, at DU skulle indtage, så vi her i grå og halv kedelige Danmark kan få et lille indblik, hvad jeg forestiller mig er noget af det absolut smukkest natur moderjord har og byde på - so keep the pictures coming brow (hvis du altså kan få net);-o) “At rejse er en passage gennem andre menneskers liv og andre menneskers steder.” Forsat rigtig rigtig go tur drenge Storebror OBS! Pas på myggene...
14th October 2016
Trætte og udmattede.

Hej lillebror. Det ser da helt fantastisk ud jeres " lille" vandretur. Nu ved du så om "MÅ MAN TA' HUNDEN MED SIG IND I HIMLEN?", Så kan Jonas endelig få svar på det. :D Glæder mig meget til at følge jer endnu engang. Pas på jer. Knuz søs.
From Blog: Buenos dias!
12th October 2016
Trætte og udmattede.

Hey my Brother, Fedt at du ENDELIGT skrev til os østerlændinge, jeg gik faktisk i morges og håbede på der var mail fra dig;-o) Jamen endnu en gang, starter jeres tur jo helt fantastisk ud, hvilket jo nok ikke kan gøre meget bedre tænker jeg. Jeg har også siddet og kigget lidt på Quito, og jeg blev godt nok overrasket, at det var så kæmpe stor en by med så mange indbyggere, ved ikke hvad jeg havde forstillet mig - men IKKE det i hvert fald... Det må have været den vildeste vandretur, sikken en udsigt og så på toppen af verden, meget højere op kan menig mand vel næsten ikke komme - altså uden iltmaske og polarbeklædning. Men sig mig lige en gang bror, på billede nr. 22, får du da lige et lille klap bagi eller tager han dig bare på r....? Her hjemme blæser det, er pisse koldt og MEGA nederen, og se bladene miste deres flotte grønne farve, til fordel for de mere gul, brune og orange - nedtur:-( I må have en forsat fantastisk dejlig og helt igennem spektakulær tur, husk og pas godt på hinanden og gå ikke alene på gaden efter mørkets frembrud;-O) Glæder mig allerede rigtig meget til næste gang du skriver... Kærlig hilsen Storebror
From Blog: Buenos dias!
5th October 2016

Hilsen
Nøøj hvor lyder det bare som en spændende tur. Glæder mig vildt til at følge med på sidelinjen? GOD VIND PÅ REJSEN!!! Kh Donna P.S. Bønner er osse godt!!
5th October 2016

Hey Brow, Jamen det er også meget godt alt sammen, men undertegnet og resten af din familie, har besluttet at vi inddrager din ferie - så vi ikke skal undværer dig i en HEL måned;-o) Ej det er gas, vi under dig det 110 % og ser naturligvis MEGET frem til, at vi endnu en gang skal følge din færden i den store verden - denne gang vestpå:-) Jeg ved ikke hvad det er, men vi har altså et eller andet med det der vestpå - hmmm gad vide hvor det stammer fra;-o) Men jeg kommer som altid til og savne dig bror, men så hjælper det når du skriver til os - so keep on writing, and do it fast:-) Big brother

Tot: 0.057s; Tpl: 0.008s; cc: 22; qc: 23; dbt: 0.0378s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb