KimmieH's Guestbook

23rd June 2009

wowww
zucht meissie.. zo mooi! maar ook: mis je! zo met mn verjaardag vond ik dat je maar mooi ver weg was.. maar als ik dit lees, word ik weer helemaal blij dat je het toch maar doet :-) Gelukkig kan ik straks een stukje met je mee op reis!! take care, veel liefs
23rd June 2009

Whoehoe
Hey Meis, wat ziet dat er allemaal super geweldig uit, en je verhalen zijn jaloers makend, Geweldig. Binnenkort down under!! Geniet er van en ik hou je in de gaten ; ) Liefs Marlies

HELLO!
Hi Kim, Sounds like ure having a fantastic time!! Enjoy it!!

gih gih
Hai, nou nog geen roddels van hier hoor alles is nog bij het oude...wat zal je het werk toch missen (not) wow het ziet er echt super gaaf uit allemaal zo te zien heb je nog geen spijt! Nou geniet er nog maar lekker van dat verdien je! dikke kus!

Amazing..
Hey girl, i am so proud and happy for you! Your pictures are amazing and you really look zen! Keep writing and updating your blog, i'm sure everybody enjoys reading you as much as i do. Take care beauty :) Kel xxxx

Big fan
Hoi Kim, Je weet dat ik al een grote fan van je was, nu nog meer, wow, ben echt onder de indruk wat je allemaal doet daar. Dat het allemaal meer relaxed is is ook wel super denk ik, heb hier de druk van tweede kwartaal einde, maar ja , waar praat je dan over he.. Je weet hoe ik tegenover spirituele zaken sta dus dat die man liar heet vind ik wel grappig :). Veel plezier nog op Bali, goede reis richting Australie, blijf je vol bewondering volgen Edwin
22nd June 2009

Alweer meer dan een maand weg....
Hi Kim, ik realiseerde me dit weekend dat je alweer meer dan een maand weg bent! Wat gaat de tijd toch ongelooflijk snel. Natuurlijk mis ik je en daarom is het heerlijk om jouw verhalen te lezen over wat je allemaal meemaakt en je prachtige foto´s te zien. Ik hoop echt dat je droom uitkomt! Hier gaat alles prima! Roger is al heel snel ingewerkt en is al veel in contact met klanten. Ik hoop dat je bij Millipore aan de slag kunt als je in Australie bij Michelle bent. Veel plezier en ik kijk uit naar je volgende blog! Liefs, Aline
21st June 2009

Ik wil ook... Het klinkt allemaal heerlijk! Kus
21st June 2009

You go girl!!! xxxx

Fraai!!
Ziet er allemaal maar verdomd fraai uit! Leuk om ook weer te lezen wat je allemaal meemaakt! Keep it coming. Fraai dat die kerel een Feyenoordshirt aan heeft. @vince: niets mis met 's mans smaak dacht ik zo! ;)

eten, bidden en beminnen
Sweety!! Nou wat onwijs gaaf dat jij bij Ketut bent geweest! Ik heb heel toevallig net een week dat boek uit, en moest gelijk denken aan jou toen ik het las. Ik dacht nog, ik moet Kim vragen al die dingen te checken. Ook ben ik benieuwd naar dat eilandje waar ze op vakantie was met die Braziliaan en die vrouw (vriendin) waar ze al dat geld voor heeft opgehaald. Ik vind het nog steeds een heus kado om jou blogs te zien binnenkomen, ze zijn meer dan te gek! Ik ben bang dat jij ook een boek moet gaan schrijven, en dan zeker een met foto's erbij. Je wordt rijk woman!! Ik mis je ook erg hoor... Hier gaat alles super goed, en wij zitten nu nog op Terschelling met Oerol. Hartstikke gezellig en vaag. As usual zou ik zeggen. Ik ben maandag weer thuis, dus dan stuur ik weer wat foto's en verhalen. Dikke kus, Love you! Sanne en natuurlijk een dikke kus van Ruben en Dean

What makes you happy?
Hai Kim, Robin is een korte film aan het maken en vraagt aan zoveel mogelijk mensen 'What makes you happy?' Geen moeilijke vraag voor jou op dit moment volgens mij. Want wowiedepowie, wat een heerlijke verhalen en prachtige fotos!

Zen !
hihi, lekker genieten ! Leuk dat je er zo voor gaat en dat je van alles wat meepikt (zo leuk de schildpadden en het handlezen !!!) En alweer mooie foto's, mijn lievelingsfoto is de sunset met lantaarn ! Enjoy !

Meer van dat !
Hoi hoi ! Waaaw, weer even wegdromen bij alles wat jij mag beleven ! Zaaaaaalig ! Heel mooie foto's ! Het "crazy driving" doet me aan de Filippijnen denken, daar was dat ook al zo "onveilig". Groetjes !
20th June 2009

echt zo gaaf dat die ketut liyer echt bestaat en dat jij hem hebt ontmoet!!! prachtige foto's weer, dat doe je zo goed. die yogaplek zit er heel relaxend uit... zucht

Wijze?
Hoe kan je nou wijs zijn als je een feyenoord shirt aan hebt? ;-) Ziet er fantastisch uit Kim!! Ben jalours op alle fantastische dingen die je meemaakt. Geniet! x

Wat mooi!
Hi Kim, Wat heerlijk om van al je mooie en leuke verhalen/foto's te mogen genieten. Wauw; wat is de wereld/het leven mooi en wat fijn dat jij er zo optimaal van aan het genieten bent. This is what life is supposed to be! Ik blijf je verhalen volgen. Heel veel plezier nog! Groetjes, Nina

wat een gavef foto's!!!!
Hey Kimmie!!!!!! Je verhalen zijn fantastisch, maar die foto's zijn echt zoooooooooo goed!!!!!!!!!!! Jeetje, echt onder de indruk! Klinkt super allemaal Kim, lijkt me heel interessant om ook het innerlijke van jezelf zo in alle rust daar te kunnen ontwikkelen en onderzoeken... zou ook wel wat voor Ireen en mij zijn haha! Maar ja... kids... gaat dus ff niet. Over kids gesproken... komen ze net binnen... honger! Ga nu ff broodje voor ze maken (met kaas) :)) Dikke kus en spreek je gauw over de mail! x
19th June 2009

ik wil ook!!!!!!
Onwijs gaaaaaaf kimmmmmm! wow, wat gaaf! Ik wil ook!! Sorry, niet eerder gereageerd, ik ga zo je andere verhaal nog lezen! love you!!! heel veel suc6 met alles en iedereen! DIKSTE KUS van ons 4
19th June 2009

Chill!!
Hoi Kim, sweet stories allemaal, geniet er vooral van. Prachtige foto's maak je ook zeg!! Al die aandacht hoort er een beetje bij, jij bent nu eenmaal de toerist met geld ook al ben je aan het backpacken. Gewoon accepteren en meelachen, beetje in de zeik nemen af en toe. Kunnen die Indo's wel tegen. Op Bali zijn ze zowiezo een stuk relaxter dan op Java. Doe het lekker rustig aan daar! x Sjoerd
17th June 2009

Kim, blijf vooral schrijven, genieten, en foto,s nemen. Wij blijven je volgen, bekijken, en gaan af en toe naar het tropen museum om iets te begrijpen van jouw indrukken. Kussen en liefs, Marja en Ger.
17th June 2009

super!!!
He Kimmie, wat een mooie foto's en leuke verhalen! Je kunt er wel een boek van maken bij terugkomst, wie weet je nieuwe roeping??? :-) Geniet nog daar en ik kijk uit naar je volgende blog! Groetjes Margo
16th June 2009

xxxxxx
Loking butiful any nice Asian men?????
16th June 2009

Te gek...
Hé lieverd te gek allemaal weer en super foto's. Blijven genieten... dikke dikke xxx ook van kane
14th June 2009

tja
..en jij dacht dat iedereen je zou vergeten zodra je in het vliegtuig zou stappen...hahahah.... voorlopig denken er nog genoeg vrienden aan je! heel leuk om allemaal te lezen je kan altijd nog schrijfster of journalist worden! dikke kus uit Zaandam

Tot: 0.106s; Tpl: 0.006s; cc: 6; qc: 35; dbt: 0.0871s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb