KimmieH's Guestbook

juffie
Die kIm! Gewoon ook nog ff juf aan te spelen daar! Welja! Gaaf joh! Voor ons wel leuk dat je over 9 wkn hier bent! Maak jij de brownie, hebben wij de thee! Geniet nog van je staart! Liefs

Kim doet het weer :-))
Hey Kim, Leuk je weer te kunnen lezen en zalig meereizen ! Ik zit hier zeker ook stik jaloers, al die mooie dingen die je ziet en vooral heel leuk hoe al die mensen spontaan naar je toekomen ! Geniet er nog van, ben zeker dat er in 9 weken nog heel wat mooie dingen op je te wachten staan ! Greetz, Pamela

lekkerrrrr
Dag lieve schat, Goed weer om te lezen dat je de hort op bent :) Wat een verhalen en wat een foto's. Die kinderen die je les hebt gegeven en aan het zwemmen zijn, dat zijn mijn favoriete foto's van je hele trip..... kan de de volkskrant M in!!!! Nog 9 weken en dan naar huis. Een vakantie van 9 weken is inmens, ik ben nog nooit zo lang weggeweest. Voor jou is het 't staartje van je reis. Wat een ervaring en wat een gedoe als je dadelijk weer terug bent. Maar ik sta hier klaar met een lunch deluxe!!!! En een dikke knuffel! X Martijn

een woord!
Een woord.. WOW! meer kan ik niet zeggen. Ik heb het al eerder gezegd, maar wat doe je stoere dingen...
21st February 2010

Back on the road
Hey Kimmie, weer een leuk verhaal ! Lekker genieten en dan weer verder op stap ! Geniet ervan, met volle teugen ! Tot gauw, Pamela
17th February 2010

Fijn om weer wat van je te lezen. Je hebt een super maand achter de rug. Wat heb je weer mooie foto's geschoten. Geniet nog even van je korte tijd in Australie. En natuurlijk ook veel plezier op de Fiji-eilanden. (bofkont) kus ing
14th February 2010

vreemd
Hey babe, nou we weten weer wat over jou! Wat een mooie foto´s allemaal. Het moet wel heel raar zijn om daar weg te gaan. Klinkt nog steeds heel relaxt en wij zijn no steeds stinkend jaloers...hihi..ik zit hier op zondag om half 9 een kinderprogramma te kijken...toch iets heeel anders ..gih gih... Nou mop veel plezier in Figi Dikke kus Es

Fiji!!!!!!!!!!!!!!!!1
Vet mooie foto's weer Kimmie Sunshine :) Enjoy, ben benieuwd naar je volgende avontuur! Ik bel je nog voor de 20e. Dikke kus, Aloeette ps schoonouders net gearriveerd hier, helemaal goed tot nu toe, dus dat is fijn hihi

goede reis kimmie
Dag schat, Fijn om weer wat van je avontuur te lezen. Het zal wel weer wennen zijn om echt op pad te gaan. Maar je gaat naar mooie plaatsen dus geniet te zien en te beleven. Het blijft een bizar gegeven dat je zo lang weg bent. Als ik zelf zie wat er in die tijd is veranderd bij mij, met mijn verandering dan geeft het maar weer aan hoe lang je eigenlijk op pad bent. The experience of a lifetime. Als je terug bent dan kan je voor de rest van je leven de saaie huisvrouw uithangen en dan nog heb je genoeg avontuur gehad in je leven :) Heel veel plezier met de rest van je trip, Love you! X Mart

Wow!
dammit Kim, wat tof!! ;)
25th January 2010

super!
Eindelijk het idee gekregen om via google deze site van je op te sporen! Dit is het eerste verhaal wat ik heb gelezen. Maar je schrijft zo leuk dat ik de andere verhalen snel zal lezen. Ben stinkend jaloers op je belevenissen. Op de spin en vliegen na dan! :-) Ciao x Omar
23rd January 2010

Hey Kim, Eindelijk een berichtje van ons. Wat een avontuur en je moeder en Lida de reis van hun leven gehad. Heb de foto's gezien bij je moeder maar van die kakkerlak is ze vergeten te vertellen. Je mist hier niet veel,het is snertweer. Gaj e nog naar de australion open of is dat te ver? Geniet er nog lekker van en liefs van ons. fam. Tuin
14th January 2010

Nice photos and story
Really nice photos and you are so good in writing i really enjoy your stories.Have a great time in Australia
16th December 2009

Wat een verhaal weer. Erg leuk om te lezen. Heb je nu genoeg met haaien gezwommen?? Hele fijne feestdagen in Sydney. Ik kan niet wachten tot je volgende belevenissen. kus ingrid
11th December 2009

mmmmmmmmmm, meer dan heerlijk om te zien en te lezen. kus
11th December 2009

Hey Kimmie, Weer zo een leuk reisverhaal !! Heel leuk dat jullie zoveel pret hadden samen !! Een enorm mooie en lange trek et weer heel wat mooie plaatjes ! Ik geniet ervan dus ik kan me voorstellen dat jij er dubbel en dik van geniet ! En zolang het kriebelt moet je je maar laten leiden door de reiskriebels ! Ik krijg er in elk geval niet genoeg van om je te lezen :-)) Groetjes ! Pamela

WOW!!!
Kimmy, your pictures are amazing...you have such a great talent! I can really feel the emotions in them and it makes me want to travel so bad!!! Enjoy the rest of your trip and keep sending us pics. Love and hugs, xxxx

Sigh..
..geen woorden anders dan 'mag ik ook een keer met je op vakantie?'

Wow Kimmie! Gave plaatjes weer..... Wat kun je toch leuk schrijven. Knuffie
11th December 2009

Kimmie, weer erg leuk om te lezen. Schitterende foto's! Ziet er leuk uit met Janet en Lida zo :) x, Gijs

enviable !!!!
Hi Kim, ...I dont have to ask...according to the pictures I have seen, you enjoy your trip very much - continue !!! best wished from Austria !

mooi hoor
Wat een fantastische foto's! Geniet er lekker van. Hier is het maar koud, vies en nat weer :-(

Jaloers!
Hi Kim, Terwijl ik uitkijk over het dak van ons productie gebouw en het in Nederland indonker en nat is bedenk ik me hoe anders jij het hebt in Austalie. Ik ben jaloers! Toch maar weer een einde jaars lot kopen! Wat kan ik jij overigens leuk schrijven misschien een nieuwe toekomst voor jou als autheur van reisverslagen! Nog heel veel plezier en ben benieuwd naar je laatste belevenisssen. Groetjes, Marcel Henkes
7th December 2009

super hoor!!!!
Hey Kim, wat een super verhalen allemaal, en die foto's echt geweldig hoor. ja ja ik heb ook eindelijk je reisverslagen gevonden (duurt ff maar vanaf nu volg ik het trouw hoor hihihi) vind het echt onwijs stoer wat je allemaal "maar effe doet". genieten jullie een beetje met z'n allen in de kamper?!? xxx-ies marjon (zwart)
1st December 2009

Hai There
Hai there Kim, lange tijd niets van mij laten horen en nu dat echt achter mijn lap gekropen om je te mailen. De verhalen zijn echt overweldigend en zo ook natuurlijk jouw belevenissen voor het leven. Iest wat niemand je meer af kan nemen. Voor mij klinkt dit echter letterlijk en figuurlijk een ver van mijn bed show. Of ik zou dit met z'n vieren moeten doen! Ik zal vanaf nu wat vaker gaan kijken en op de hoogte blijven van je happeningen. dikke kus Merle

Tot: 0.099s; Tpl: 0.005s; cc: 12; qc: 39; dbt: 0.0797s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb