KimmieH's Guestbook

20th November 2009

australia
Dear KIm! After a non sleeping night:) I had a few minutes alone to read your travelblog:) Your trips , comments and pictures are really amazing:) I am waiting so much for you new stories.... I am verry happy for you and wish you so many interesting and exciting trips. Have a great weekend! Andrea
18th November 2009

Avonturier!
Oh wat is het slecht voor me om jouw verhalen te lezen! Overlopen van jaloezie samen met een portomonee die me weer terug op aarde zet.. Ik weet hoe het met jouw gaat, ik zal je ff een kleine update geven over mij. School gaat goed (vrijwillig avond cursusje spaans ernaast), Liefde is weer rustig, en het weer is k*t! ginge we nog te beeste samen met Kris als je weer terug ben? Lot's of love, Mats "If you're not living live to the max, you're taking up too much space"
14th November 2009

Wauw!
Klinkt weer helemaal te gek Kim, maar ben ook zooooooooooo benieuwd hoe het gaat met je moeder, hoe zij het vinden.... Kwou trouwens laatst stappen in a'dam... Toen greep ik dus ff mis... Wat jij bent mijn linkje dan natuurlijk... Maar goed, kleinigheidje. Enjoy enjoy! Dikke knuf en x Ramona
11th November 2009

TOPPERTJE
Als ik je verhalen zo lees weet ik zeker dat dit de beste beslissing in je leven is geweest. Ik moet wel toegeven dat ik wel jaloers ben op al je mooie avonturen. Ik hoe je niet te veretllen dat je er van moet genieten want dat doe je wel. Ik las dat je ook een avontuur gaat beleven met je moeder en tante. Ben weer benieuwd wat dat voor verhalen opleverd. XX ing

Joeppie, nieuws van Kim
Hoi Kim, Leuk weer de verhalen te mogen lezen. In het kort valt op Facebook het traject te volgen maar het is toch leuk de details te lezen. Het wordt me wel gedurfder lijkt me !! Geniet ervan ! Groetjes, Pamela

still having fun...!
Hey Kimmie, hier is even krabbeltje van Esther. Ik volg nog steeds je avonturen en wat een avonturen zijn het zeg! Het ziet er echt super gaaf uit allemaal net een sprookje. Wij zitten hier in grijs Nederland lekker jou zonnige avonturen te lezen..hihi. Er is bij ons niet zoveel veranderd. Prisca is met zwanger verlof en Kellie is vertrokken naar Canada..( maar dat wist je vast al ) Sidney is we en vervangen door Tijmen. Verder is Kellie vervangen door Diane een meisje uit het Franse team...Onze laatste aanwist is Kelly 2..haha niet veel veranderd dus !? Nou ik hoef je niet te vertellen dat je er van moet genieten want dat doe je al volop zo te lezen. ... kijk uit naar je volgende avonturen...groetjes!

Down under memories
Great to see that you are enjoying life so much. And I enjoy with you when I see the pictures which remind me about my trips down under. Have fun and show us more. Cheers, Karin
9th November 2009

Yesss eindelijk weer een update! Schitterende foto's weer Kimmie en wat een prachtige verhalen... Heel jaloers :-) Groetjes aan Janet en Lida! x, Gijs

Gewoon fantastisch
Bedankt voor weer een fantastisch verslag van je reis. Je bent lekker bruin, je griepje heeft er geen afbreuk aan gedaan. Heel, heel veel plezier met je moeder en tante. Ik moet helaas nog wat nachtjes slapen voordat ik naar Brazilie mag, maar wel een te gek begin van 2010. Ciao bella, groetjes uit Amsterdam. Angelika

Super weer!
Hi Kim, Leuk om weer die prachtige verhalen van je te lezen en mooie foto´s te bekijken. Wat gaaf dat je moeder & tante komen. Geniet er weer lekker van! Groetjes, Aline
22nd October 2009

foto's
Wat kan je toch en schitterende foto's maken. Het maakt het lezen van je leuke verhalen nog intenser. Ik vind het geweldig om te lezen dat je er echt een feestje van maakt. Geniet met volle teugen. Kus ingrid
17th October 2009

Joeppie ! The world is yours !
Hey Kim, Leuk weer van je te lezen en blij dat het allemaal zo leuk verloopt ! Ik ben echt vol bewondering voor al de avonturen !! Geniet ervan en doe gewoon alles waar je zin in hebt, wij genieten met volle teugen mee ! Groetjes, Pamela
14th October 2009

Top
Ha die Kim, leuk weer van je te horen en te lezen. Prachtige foto's zeg! Jammer van je duik, ik denk echt dat je pech had, normaal is het zicht prima en als iedere duiker een beetje oplet dan blijft het koraal ook mooi. Lekkere stranden ook zeg, ziet er goed uit om te kitesurfen. Deze zaterdag gaan we er een weekje tussenuit naar de zon in Turkije om even uit het herfstweer weg te zijn. Ik wens je nog veel plezier toe daar down under!!! Groeten, Gerard.
13th October 2009

Good on ya mate!
Have fun en tot over een paar weekjes ;) Ziet er weer goed uit allemaal, mooie foto's. Liefs

tsjaa
Wat moet je hier nou aan toevoegen? Heerlijk Kim! Wat een gave plaatjes.
12th October 2009

Wat heerlijk om weer wat van je te lezen!
Hi Kim, Toevallig starten wij net vandaag met een hele week meeting training in Molsheim voor PMT Europa en collega´s vragen me hoe het met je gaat. Ze denken nog steeds aan je!! Dus nu vind ik het extra leuk dat ik kan vertellen dat ik net weer je nieuwe blog heb ontvangen en kan ik ze op de hoogte brengen van jouw laatste ervaringen. Ik was ca. 2 weken geleden ook bij Centocor en ik kan je laten weten dat Fenna je blog ook trouw leest. Lief hè? Geniet er weer van en hoop snel weer wat van je te lezen! Groetjes, Aline
12th October 2009

Yippie, eindelijk weer nieuws van Kim
Geweldig Kim, heel erg leuk om je te volgen op je reis. Ben het helemaal met je eens, iedereen zou even eruit moeten gaan om wat rond te trekken, volgens mij zou dan ook veel meer begrip voor elkaar zijn. Zelf heb ik ook he - le - maal geen spijt dat ik jaren terug ook ben gaan rondtrekken. Barrier Rif hé? Ik ben altijd doodsbenauwd dat al die vele duiktoeristen er veel schade aanrichten. Maar die Sweetlips, wat een kanjers. Moest natuurlijk aan je denken tijdens de sandstorm, wat een raar gezicht. Nou, ik kijk uit naar je volgende reisverslag, intussen wens ik je verder heel veel plezier en dat je veel lieve mensen mag leren kennen. In Amsterdam breekt nu een beetje de herfst aan, het is heel mooie geweest deze zomer, zelf vanochtend ben ik nog met de fiets naar het werk gereden. In januari vertrek ik voor 3 weken naar Brazilie, ook niet gek, wel korter maar ik kijk er evengoed naar uit. Lieve groeten, Angelika
10th September 2009

Hoi ginder, Blij dat je de reis weer opnam, een onafgewerkt project (vooral zo een mooi) mag je zeker niet opzij zetten ! Ja, je mag het echt wel hebben hoor het relaxte leventje ! Geniet ervan, en wij daardoor ook met jou ! Groetjes, Pamela
10th September 2009

Hoi Kim, Nog steeds al die leuke verhalen, ik vind het gewoon prachtig dat je dat allemaal kan beleven (en vooral, je het gewoon voor jezelf waarmaakt !) Heel leuk het verhaal van de Mantas ! Ook al zijn we 2 maanden verder, ik stuur je via blog veel sterkte voor het verlies van je lieve opa. Ik ben zeker dat hij je overal op je reis meevolgt. Lieve groeten Pamela
From Blog: Bali - Sydney
9th September 2009

jaloers
Ziet er allemaal prachtig uit Kim. Ongelooflijk dat je 'eventjes' naar de andere kant van de wereld kunt gaan om dit te beleven. Jammer dat dit vroeger, vele jaren geleden, niet normaal was. Ik ben stik jaloers op je. Geniet ervan, met volle teugen. Hans Westendorp
5th September 2009

Kussie
He Kimmie, Wat een plaatjes weer die foto's van jou! Gelukkig heb je je draai nu weer lekker gevonden daar na zo'n heftige onderbreking! En al bijna mirel tijd! Leuk man! Helemaal leuk om je zo te volgen, blijven doen hoor. Geniet daar, dikke pakkerd van hier
1st September 2009

ego strelend
He Kim, wat een fantastische verhalen allemaal weer joh! Ik had niet gedacht dat jij wijze raad zou aannemen van een Indonesische Feijenoord fan :):) Groet Sjoerd
From Blog: Bali - Lombok
31st August 2009

Leuk om weer wat van je te lezen. Erg mooie foto's trouwens. Geniet nog even van je verblijf in Sydney en van de winter, bij ons is het slechter weer. Maar ja dat weet je als je in Nederland woont. Kus ingrid
26th August 2009

Hey Kimmie! Ben zelf ook in de Blue Mountains geweest, wat een pracht! Adembenemend en overweldigend mooi vond ik het! Three sisters idd ook gezien, maar da's meer het idee dan dat het daadwerkelijk heel bijzonder is, vond ik. Mooie foto's en klinkt heel relaxed allemaal! Heerlijk... Ga je ons nu weer vaker op de hoogte houden... duurde echt te lang hoor ;) Dikke xxxxxxxxxxxxxxxx-en
26th August 2009

wederhoren....
Hallo Kim, fijn om weer iets van je te horen en te zien! De foto's zien er allemaal erg herkenbaar uit. Want ja, bijna alle jonge mensen doen Australie wel een keer aan, tussen de studie's door en daarvan ken ik er ook een paar. Blijf lekker genieten en doe het rustig aan! Groetjes Anita
From Blog: G'day mates!

Tot: 0.097s; Tpl: 0.005s; cc: 14; qc: 39; dbt: 0.0756s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb