Page 4 of Ikiliikkujat Travel Blog Posts

South America » Peru » Lima » Lima » Miraflores October 6th 2009

Perillä ollaan - vihdoinkin! Lento Madridista lähti luvattuun aikaan ja päivän odottelun jälkeen pääsimme Limaan sunnuntaina illalla. Ensimmäinen ajatus kentältä ulos päästyä oli mielikuva jostain tutusta tuoksusta - olemme meren lähellä! Matka kentältä Mirafloresiin kulkee rannan kautta ja siinä se nyt oli, pitkästä aikaa - Tyyni valtameri. Illan pimeydessä ei näkynyt muuta kuin suuret aallot jotka löivät rantaan ja kaupungin valot jotka heijastuivat meren pintaan. Nyt oikeasti tuntui siltä, että täällä sitä nyt ollaan - vihdoinkin! Hotelli löytyi ja osoittautui oikein mukavaksi pieneksi siirtomaatyyliseksi rakennukseksi valtavien lasiseinäisten jätti-hotellien välissä.Ero edellisen yön Madridin pömpöösiin kolossiin ei olisi voinut olla suurempi. Ja mikä parasta, majapaikka on vain yhden kadunvälin päässä merestä jonka todella voi haistaa ja tuntea muutenkin - ilma on va... read more
In caso sismo
Miraflores rantakatu
Rantaravintola

Europe » Spain » District of Madrid » Madrid October 4th 2009

Pitkän odotuksen jälkeen koitti matkan alku ja tädit pääsivät matkaan - A3 Tour - Andit, Amazonas & Atacama alkoi ensimmäisellä lennolla Madridiin. Hyvän alun jälkeen ensimmäinen etappi hyytyikin jo ensilentoon, kun Madridin kentällä kuulimme, että LAN Chilen lento Limaan oli peruuntunut. Vaihtoehtoina oli jäädä Madridiin vuorokaudeksi ja lähtö olisi ollut vasta 5.10 klo 00:30. Jostain varastosta kuitenkin kaivettiin yksi pikku lentokone jolla pääsemme matkaan ( toivottavasti .. ) jo sunnuntaina klo 15:30. Tällä aikataululla saavumme Peruun sunnuntaina illalla n. klo 21 paikallista aikaa. Meille tämä ajoitus sopii - aikaero huomioiden ajankohta on hyvä kun saamme pään tyynyyn heti kun saavumme Limaan ja aikaero tulee hoidettua yhdessä yössä - miten kätevää! Madridissa majoitumme kolossaaliseen hotelliin lentokentän kupeessa - huoneita on 900 ja mieleen tulee muinaiset jättihotelli... read more

Tot: 0.137s; Tpl: 0.004s; cc: 5; qc: 43; dbt: 0.0973s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb