Highbury's Guestbook

11th August 2010

Ha ha, drabbar ingen fattig! Lite gnet på Rp så är det even!!
11th August 2010

Grymt! det är Paul Hogan och du som kan betrakta er som riktiga aussies!!
31st July 2010

Nar jag tog kortet pa den stora som simmar i floden sa skall jag erkanna att jag inte direkt hangde over baten. Det ar tur att det finns zoom pa kameran.
31st July 2010

Krokodiler
Har hittils njutit av alla bilder och dina fina berättelser, ryser dock över bilderna på krokodilerna. Skönt att du längtar efter familjen och lämmnar dessa otäcka djur.
28th July 2010

Haha! Ang massagen som Svenssons skrev om, det kanske finns ett paketpris med rakning och massage...
27th July 2010

Jag har en Holden Commodore (Australiensiskt marke som GM ager. Det ar nastan samma bil som du hyrde till Mora). Det ar en stor bil med V6 och 200 hk!
27th July 2010

Drick VB o ät stek o njuuut ! glöm icke lite axeluppvärmning efter bilkörning-unna dej massage om du hamnar på hostels med detta !Kör försiktigt o var ett med högre makter-----måste vara som att bli religiös på "äldre dar!" On da road again!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PUSS
27th July 2010

Det e ganska mycket det... va har du för bil?
27th July 2010

Dom tva forsta dagarna korde jag ca 50 mil. Den tredje dagen vart det nastan 70 mil. Idag efter att haft en vilodag fran bilkorning var det bara 30 mil. Totalt blir det nastan 250 mil nar jag kommer fram till Darwin i morgon.
27th July 2010

Hur många mil/dag kör du ungefär?
26th July 2010

Det fungerar bra att åka själv. Även om det blir lite ensamt ibland. Man träffar alltid folk när man kommer fram till stället som man sover på.
26th July 2010

Fräckt, det är vad jag kallar road trip! Hälsa Donk från mig om du träffar på honom. Jag räknar med att få sig dig i åtminstone ett klädesplagg eller tillbehör i krokodilskinn! / Tobbe
26th July 2010

Tjena brorsan! Faan va coolt det ser ut att vara. låter som att du är helnöjd!! funkar det ok att åka bil själv? låter och ser som sagt riktigt coolt ut. ha de grymt!
23rd July 2010

Det var lite kallt...
23rd July 2010

Har du förnyat ditt medlemskap hos arsenal Sweden? Börjar bli dags att snart kolla på vilka matcher vi ska gå på. Har du kommit hem den 15 aug? Första matchen spelas då. Ska skriva upp mig på listan ikväll.
22nd July 2010

Ni verkar ha en fantastisk resa! Så kul att få läsa :-) Ha en fortsatt härlig semester!! Ser lite tomt ut på stranden... E du badkruka ;-)
21st July 2010

Jag gjorde tva dykningar pa Gili Trawangan. Det var helt okej!
20th July 2010

Det verkar som ni har det grymt... Prövade du på att dyka nånting på Gili öarna? Perhentian Island bjöd på ganska ok dykning tyckte jag. Nästa vecka ska jag springa etapp 4 och 5 på o-ringen. Ska ta in på hotell i Örebro... Ha det fortsatt bra på resan / Peter
18th July 2010

Anders, det är tyvärr inte det. Det är en liten Indonesisk ö utanför Lombok. Vi har hittills åkt med B744, B777 och A320. Snart blir det 380!
17th July 2010

Gili Air...?
Gili Air... är det ett flygbolag ? ;-)
17th July 2010

After beach öl har intagits i våran hängmatta. Det går bara att få tag i Bintang. Ägaren till hotellet på Gili Air var fransk, man får den mat som serveras i Frankrike. Du om någon vet då vad det är för mat man får då...
15th July 2010

Bra där!!!!
Det låter fint att du inte tappar det där med dykningen. En annan har ju inte haft regulatorn i käften sedan Sipadan. Bilderna ser ju ut som en reserch för Robinson, som vanligt. Får du någon fin STEK, eller är det slut? Bacon blir det iallafall inte, va? Men jag vet dock att du kan ta igen det hela protoin-intaget i Australien.... Har du lämnat after-beach ölen med de bullriga "the locals" (som på Lan Tenga)för att istället sitta i tystnaden på uteplatsen. Jo, det kanske är behagligare att sitta och läsa ett par sidor i en deckare istället för att lyssna på koksnötsplockarnas/städarnas pladder........men visst finns det en charm i det också.....tänk bara på Phu Quack, Semporna och Mui Neé i Vietnam.....fint sörrú..... Jag önskar att man var med och strosade där på stränderna. PS. Har de nygräddade omeletter på hotellen? Lillen. Lotta. Allan
13th July 2010

Tack skall du ha! Vi har haft det väldigt bra i Indonesien. Nu är det slut med badlivet för den här gången! Nu väntar två städer i form av Singapore och Sydney!
12th July 2010

Vilket paradis!
Hej Stefan! Ni har verkligen kommit till paradiset. Jag kan helt enkelt inte se mig mätt på bilderna! De är så ljuvliga......och du är, som jag sagt tidigare, en utmärkt skribent:). Sköt om er!
9th July 2010

TDF
Det finns BBC news på tv här så jag kan se korta sammandrag. Men man verkar inte var så speciellt intresserade. Förhoppningsvis är intresset större när vi kommer till Sydney! När det är tour de france, då vet man att det är sommar!

Tot: 0.085s; Tpl: 0.004s; cc: 7; qc: 32; dbt: 0.0472s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb