Highbury's Guestbook

7th July 2010

Hurra!
Njuuuuuut som bara den o ta vara på er!!!!!KRAAAMAR SVENSSONS
5th July 2010

Jaaa du...
Dina barn, t o m den yngsta är redan mer berest än vad jag är... nästan i alla fall. Hoppas de uppskattar det. Angående TDF får du väl annars sms mig för rapporter, själv har jag köpt en app till iPhone med liverapporter och videoklipp från TDF för att kunna hålla koll via telefonen även i tältet ute på Sörmlandsleden. Morzine-Avoriaz-målgång på lördag blir grymt. Singapore är ju annars grymt coolt, har ju faktiskt just nu den modernaste arkitekturen i världen. Tänk vad man kan göra med snabba pengar! Ha det bäst, hörs snart!
3rd July 2010

Tobbe - Jag skall försöka se Touren, här i Singapore finns det BBC som rapporterar. I Australien hoppas jag att intresset är stort men problemet är tidsskillnaden. Jag hoppas att det finns sammandrag mitt på dagen!

Nice
Låter grymt nice, men hur har du tänkt se tour de france som drar igång på lördag...? ;) Lance såg slimmad ut i dag på lagpresentationen.

Nice
1st July 2010

Vilka globetrotters ni är!
Hej Stefan, Ha en riktigt skön semester med hela familjen och ta hand om varandra! //Eva
23rd May 2010
Emirates Stadium

Avspark första halvlek!

Tot: 0.062s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 30; dbt: 0.0306s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb