Erika Matulova

Asia » Indonesia » Bali March 16th 2014

Tyzden po navrate z mojho australskeho tripu vyrazam na svoj posledny. Cestou domov to beriem cez Indoneziu. Zo Sydney letim priamou linkou do Denpasaru - hlavneho mesta ostrova Bali, na ktorom zacinam svoje cestovanie. V Denpasare som sa rozhodla ostat par dni a pozriet si okolie. Ako prvu som navstivila najslavnejsiu a najkomercnejsiu plaz ostrova - Kuta Beach. Kedze som sa sem vybrala v marci, teda mimo hlavnej turistickej sezony, nebolo tu vela ludi. Plaz krasna, obrovska a pokojna. Trochu sice spinava vdaka vyplavenym odpadkom, ale nebolo to az take zle. Jedine, co mi tu naozaj prekazalo boli neskutocne otravni obchodnici, ktori sa snazia predat naozaj vsetko a za kazdu cenu. Ale toto patri k Indonezii, takze som si na to musela rychlo zvyknut. Oproti tomu velmi prijemnym zazitkom boli turisti z inych casti Indonezie, ktorych ... read more

Oceania » Australia » New South Wales » Byron Bay March 11th 2014

Moj druhy australsky trip bol smerom zo Sydney po vychodnom pobrezi. Prva zastavka bola v Byron Bay. Krasne male mestecko mi v mnohom pripominalo nase "domace" dovolenkove mestecka v Chorvatsku. Velmi prijemna atmosfera, priatelski ludia a strasne vela mladych ludi, najma surferov. Po ubytovani sa v hosteli viedli moje prve kroky samozrejme na plaz. Ako inak :) Cestou som presla toto male mestecko a trosku sa zorientovala kde co najdem. Asi po 10 minutach chodze som dorazila na miestnu plaz a okamzite sa zamilovala. Nadherna, obrovska a cista plaz s drobulinkym pieskom, no prosto raj. Z pravej strany sa na kopci tycil majak, ktory tomuto miestu dava jeho jedinecnu tvar. Tam som sa musela vydat. A kedze som tu mala stravit len dva dni, vybrala som sa k majaku hned prvy den mojho prichodu. Prechadzka to ... read more

Oceania » Australia » Tasmania » Hobart February 25th 2014

Tak konecne prvy trip mimo uzemie Sydney. Prva destinacia - Tasmania. Nadherna krajina, ktoru sa rozhodne oplati vidiet. Prekrasna priroda, narodne parky, uzasne plaze. Zo Sydney sme leteli do Hobartu, hlavneho mesta Tasmanie. Prvy den sme si pozreli mesto, ktore sa nam na prvy pohlad zdalo strasne nudne a male. Niet sa co cudovat, oproti hektickemu Sydney sa toto mesto javi naozaj ako mala dedinka. Druhy pohlad, ktory sa udial o dva dni neskor, bol vsak uz o dost lepsi. Mesto ma sice len male centrum, ktore prejdete cele asi tak za hodinu, ale inak je dost rozhlahle. Kedze tu nenajdete ziadne vyskove "skleniky", tak je celkom pochopitelne, ze toto polmilionove mesto zamera taku obrovsku plochu. Nie je vsak tolko prepchate turistami a v meste sa viete prejst bez toho, aby ste stale do niekoho vrazali ... read more

Tot: 0.054s; Tpl: 0.004s; cc: 8; qc: 44; dbt: 0.0319s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb