2TallTravellers' Guestbook

3rd August 2008

Lieve juf Sylvia en Mark. Ik volg jullie website nog steeds en zo te zien hebben jullie het ook het heel erg leuk. Bij mij was het heel erg leuk op vakantie. Op vakantie heb ik gesnorkeld en heb ik erg veel zeeegels gezien. Groetjes Fleur
2nd August 2008

hoi juf
heey juf en mark, hoe gaat het is het gezellig daar? mooie foto's zeg van jou en mark. nog een hele fijne vakantie. heel veel liefs van nina
2nd August 2008

Lagoon
O ja, ik was nog vergeten te waarschuwen voor die "lagoons": http://www.ad.nl/fun/bizar/2437371/Haai_duikt_op_in_Australisch_zwembad.html
31st July 2008

Eel garden
Mark Mark toch wat heb jij met die tuinslangetjes zag je ze nu weer niet.... Maar geef eerlijk toe als ik het zo lees heb ik ook weer zin om te duiken. Nou geniet nog ff lekker van het mooie strand en het mooie weer. Hier in Nederland is het nu ook wel mooie weer maar dat zal van het weekend al wel weer weg zijn helaas. Liefs, Karina
29th July 2008

Leuk om jullie verhalen te lezen, en handig voor ons om alvast wat tips uit te halen (Mangostins in Cairns, dus ;-) ). Geniet nog van de komende dagen en hopelijk blijft het nu wel lekker weer!
29th July 2008

Ben blij te zien dat na de kleine dip (slechte weer) er nu volop zonneschijn voor jullie is tijdens het staartje van jullie huwelijksreis! Leuke foto's die voor zich spreken. Wat hangt daar onder je kin Marky? Volgens mij heb ik dat jaren geleden ook bij mij zelf tijdelijk zien groeien! Cool!!! Het eten ziet er overheerlijk uit. Sylvia, heb je wel genoeg patatjes gegeten? De afgelopen dagen is het hier erg warm. Met de Ned. vochtigheid soms niet uit te houden. Kunnen hier niet, net als jullie, een duik in de zee nemen maar..........volgende week zijn wij aan de beurt. Schatten, geniet er van voor je het weet ben je weer.........! Dikke pakkerd voor jullie beide, Ma en Pa
28th July 2008

YEAH!!!! Lekker weer !!!!! Mag ook wel als ik jullie verhalen zo hoor. Veel plezier nog de laatste paar daagjes!
27th July 2008

gaaf
lieverds, t blijft errug leuk om al jullie verhalen te lezen met bijbehorende foto's!! hoop dat als jullie terugkomen nog van het lekkere weer kunnen genieten wat hier nu is!! dikke kus en geniet ervan!
26th July 2008

Last week
Hey lange reizigers, geniet nog even van jullie laatste weekje, hopelijk zijn de weergoden jullie beter gezind dan de afgelopen week. De foto's zijn trouwens geweldig, ben echt heeeeel jaloers op jullie mooie avonturen :) Liefs Katie
25th July 2008

Balen!
He vakantiegangers, wat ontzettend balen dat jullie zo slecht weer hebben zeg, aan de andere kant... Wat een mooi foto "Landschapje".. dat krijg je echt niet met alleen maar volle zon hoor :)
23rd July 2008

Looks like the sun is shining! Hoop dat jullie het super naar de zin hebben. De foto's + tekst spreken voor zich. We lezen ze met heel veel plezier maar kunnen niet wachten tot jullie weer thuis zijn. Geniet en maak veel mee! Ben inmiddels weer thuis en ben aan 5 vrije weken begonnen. HEERLIJK! Volgende week lekker naar Karpathos en dan nog 2 weken vrij! Jammer dat we er neit zijn als jullie thuis komen. C'est la vie! Liefs Padre y madre XX
22nd July 2008

en nu nog mooi weer...
Lieve mensen, wat is het leuk om zo met de vrienden van je dochter mee te kunnen reizen. Da's gratis genieten! Ik ga regelmatig even kijken of de blog ververst is. En dat is vaak! Mark vat z'n taak serieus op. Ik wens jullie nog een fijne voortzetting van je reis. En als het kan, misschien nog iets mooier weer zodat het vest wat vaker uit kan....? Liefs!
21st July 2008

He Sylvia en Mark, Wat leuk om jullie te volgen via de blog! Lekker de verhalen lezen en foto's kijken! Ik hoop dat jullie nog veel mooie dingen gaan zien! Liefs Astrid
21st July 2008

Lief hè?
Leuk al die roadpizzas, eh, wallabies op die foto's! Gelukkig zijn de exemplaren die jullie zijn tegengekomen wat minder moordzuchtig dan die kangaroe in dit bericht: http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/asia-pacific/7515552.stm hè?
20th July 2008

hi happy campers
Hoi Mark en Syl, ik heb net even de blogjes van de laatste dagen zitten lezen. Leuk hoor :-) Jullie hebben wel een beetje miezerig weer steeds, maar dat is hier niet veel beter.. Bevalt het kampeer leven? Die wallabies in het wild zijn wel super zeg! Nou, geniet er nog ff 2 weekjes van en toch gauw! xx Eva
18th July 2008

berichtje
hallo lieverds hier weer eens een berichtje uit het haagje. fijn dat alles goed gaat en zo te horen en te zien genieten jullie volop. en nog lekker twee weken voor de boeg ik hoop dat het weer goed blijft, is toch leuker. nog twee weekjes werken en dan gaan wij ook even relaxen in griekenland . lieverds heel veel plezier, genieten maar ook voorzichtig zijn liefs mama
16th July 2008

Hoi kids, leuk om jullie eerste camper ervaringen te lezen. Jammer dat het weer een beetje tegen valt. Hopelijk wordt het snel beter. GOED INSMEREN is uiterst belangrijk in Ausie land. Ben inmiddels in Spain voor mijn laatste zomercursus. Eerste dag zit er op, nu even de rug strekken op bed en dan chillen. Veel plezier en tot mails. Padre
16th July 2008

g.day mate, how are you doing
Hoi lieverds, jullie hebben het volgens mij ondanks het niet altijd zonnige weer hartstikke naar jullie zin, geniet maar lekker, een ENORME ervaring liefs tante Jannie

Wat een feest!
Ha getrouwd stel, wat een feest iedere keer weer om jullie verhalen te lezen en de foto's te bekijken! Ik reis helemaal met jullie mee (achter mijn bureau...) Geniet van jullie huwelijksreis en ik kijk weer uit naar het volgende verhaaltje :) Liefs, Manon

Voor Jim
Lieve Jim, wat leuk dat je meeleest! Het is hier heel leuk in Australie. Gaan jullie nog weg of blijf je lekker thuis? Tot over een paar weekjes!
13th July 2008

No problemo voor Markie toch?
Wel vreemd dat van rechts voorrang maar wel tof dat de rotondes linksom gaan... ...want Mark had daar ooit al eens voor geoefend (op zoek naar de Albert Kuijp, remember Mark?)! ;)
13th July 2008

Slinky!
Hey hikers! Kunnen jullie nog even teruggaan naar die Giant Stairway en voor mij een Slinky eraf laten gaan? ;-)
From Blog: Blue Mountains
12th July 2008

Lieve juf Sylvia en Mark, Ik vind de foto's mooi die jullie hebben gemaakt. Nog veel plezier in Australie. Groetjes, Jim
12th July 2008

Lieverds, ben erg blij dat jullie het zo naar de zin hebben. Nu maar hopen dat het weer ook wat warmer wordt en dat de coast-trip een wordt om niet te vergeten. Erg leuk om jullie blog te volgen. Wat een leuk klein campertje maar wel met alles er op en er aan zo te horen. Geniet er maar van! Ik ben gisteren weer thuis gekomen na een emotionele en zeer succesvolle week in Japan. Even bij tanken en dan dinsdag naar Spanje. Hoop vandaar ook jullie fantastische avontuur te kunnen volgen. Veel liefs van Pa en Ma van Dijk XXXX
11th July 2008

het wordt wel warmer
Wanneer jullie straks richting kust trekken met de camper verandert ook het klimaat, en wordt het warmer. En ook met bodywarmer is het vast enorm "kicken" wat je allemaal ziet. Heel veel plezier

Tot: 0.187s; Tpl: 0.005s; cc: 19; qc: 55; dbt: 0.1552s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb