2TallTravellers' Guestbook

10th July 2008

Koud of gewoon niet zo warm?
Is het niet 'winter' nu in Australie?? Als het maar droog is en met jullie kekke bodywarmers moet het allemaal toch wel goed komen. Yvette
10th July 2008

Haaaaaaaaaaai
Mij aan het werk zetten? Pfff! Weet je wel hoe moeilijk het is om Mark zijn geliefde laptop te ontfutselen? Als hij niet zit te bevallen van een travelblogje dan is er altijd wel een filmpje of een site die bekeken moet worden. Maar jaaaaaaaaaaa, het is nou eenmaal mijn echtgenoot, he :) en ik ben super blij met hem :))))))))))
9th July 2008

Voor Jesse
Lieve Jesse, wij vonden het ook erg leuk dat jij er bij was. Australie is super leuk, alleen vinden wij het wel een beetje koud (14 graden). Het is hier namelijk winter en al onze winterkleren liggen thuis. Brrrr. Gelukkig vliegen we morgen naar Brisbane en daar is het lekker warm!

Wauw!
Even bijgelezen op jullie blog na een lang "weekend" bijkleuren met wat achtergrondmuziek op Rock Werchter. Dat ziet er als vanouds goed uit zeg! Die foto van dat reptielenoog kan zó de National Geographic in! (En sommige foto's van jullie ook! :-) ) Intussen genieten we hier nog steeds van slagregens, ik snap niets van al die emigranten die daar zijn gaan wonen hoor... Geniet ervan daar en keep it up met het blog! Ook nog de hartelijke groeten van Rolf ;-)
8th July 2008

Lieve juf Sylvia en Mark, ik wil jullie nog bedanken dat ik op jullie trouwdag mocht zijn. Ik hoop dat jullie het leuk hebben. (Zo ziet het er ook uit.) En wij kijken lekker mee hoe jullie vakantie vieren. (het lijkt net of wij daar ook zijn) Groetjes Jesse Lamme
8th July 2008

Waar haal je de tijd vandaan?
Hoi Sylvia, Ik zag een foto van jou en Laura op hyves. Zoals verwacht zag je er prachtig uit, grote vraag is zag Mark er net zo mooi/knap uit?? Foto van jullie? Waar haal je de tijd vandaan om zo vaak te bloggen? Ik moet mei, juni en juli nog. Er is hier gewoon zoveel te doen! En dan vanaf augustus t/m oktober is het gekkenhuis met bezoekers. Ik zal van de winter een inhaalslag moeten maken als het koud en donker is. Komende zaterdag is onze eerste 'anniversary'. We gaan dit in iedergeval vieren met een Broadway-show. Geniet van de reis. Yvette

groetjes
Hoi lieve Mark en Sylvia, Wat een prachtige dag hadden jullie vorige week met de bruiloft met stralend weer vergeleken met vandaag. Regen, wind en regen. Wat enig jullie ervaringen te lezen en de foto's te zien. We zullen jullie met plezier volgen. Geniet van jullie welverdiende "honeymoon" trip veel liefs en dikke kus Irmy en Jacques

Blegh...
We zien het nu alweer, helemaal niks aan dat Australie...we zouden er voor geen goud heen willen gaan...Hier regent het tenminste lekker, niet een beetje, nee veel! Veel beter dan Australie...ehrm. Ja...

Jammie...
Dag lieve mevrouw en meneer Van Dijk, wat een heerlijke verhalen toch weer. Ik krijg trek van al die lekkere recepten! Super leuk om weer te lezen wat jullie allemaal mee maken (Mark, super!). En om syl ook een karweitje te geven..hierbij een comment..nu verwacht ik natuurlijk wel een reactie terug ;-) Lieve groeten uit een zeer regenachtig en koud Utrecht!

Hi mates
Hi Mark en Syl, Eerste bericht ziet er al fantastisch uit zeg, dat belooft veel voor de komende weken. Wat lief, die koalaatjes! Jullie plantjes zijn veilig en hebben hun eerste slokjes van hun tijdelijke baasje al gehad. Jullie hardhorende blonde buurvrouw (misschien wel bekend?) heeft me nog geholpen met sjouwen! Ik wens jullie héél veel plezier down under en verheug me al op de volgende berichten :-) kus, Eva
7th July 2008

Lieverds, Ziet er nu al geslaagd uit. Ben blij dat jullie het zo naar de zin hebben en dat jullie zo gastvrij zijn ontvangen. Mooie outfits allemaal en de beestjes zien er ook lief uit.. Spannend allemaal! Hier in Japan ook alled goed. Geweldig aardige familie van Hiro, alles behoorlijk emotioneel. Gister een warm up for 100 man gedaan en al 2 mooie concerten gegeven ( eerste concert een sponsor concert in een kleine gelegenheid met zo,n 80 man en het tweede concert was met een uitverkochte zaal van meer dan 1000 bezoekers). Vandaag vrij, morgen reisdag naar Nagoya voor masterclassen en een concert en dan naar Tokyo voor mijn laatste aandeel. Een gala concert dat ook uitverkocht is. Veel liefs jullie PA en geniet van jullie prachtige huwelijksreis.
6th July 2008

Koala
He mark en syl. Fijn dat jullie het zo leuk hebben nu al. Mark, onwijs sexy dat pakje, vooral dat snorretje....... Hier gaat ook alles goed. Veel regen heerlijk. Wij hebben hier ook wilde beesten rond lopen ons eigen Featherdale Wild Life Park ongeveer. 2 koala's die de hele dag op elkaar liggen te slapen en 1 wallabie die lekker rond banjerd en op je licht. Neej, alles gaat goed met de katjes. Shimi en Yiro liggen lekker bij elkaar te slapen en shus, zo als bekent, in je armen. Nou, ik hoop dat er snel weer een berichtje van jullie vanuit de andere kant van de wereld komt. Veel liefs, "JULLIE" broertje Erik
6th July 2008

Imponerend zwaard zeg! ;-)
Hee Tall Travellers! Goed om te lezen dat de vlucht top was. En gelijk al foto's van de Australische fauna, toe maar. Maar wat gemeen om van die mooie, kogelvrije vogelkop te zeggen dat ie niet moeders mooiste is! Hij is toch nog altijd mooier dan een kalkoen? Ook cool dat jullie mr. Chakotay hebben ontmoet, of was het toch Tuvok? In elk geval: veel plezier verder daar!
27th June 2008

leuke tocht
leuke toch in de jungle dat lijkt mij cool juf liefs jasmijn
29th July 2007

Fishing
I like the comment that the birds have a ring arond their necks to prevent swallowing.
27th July 2007

berichtje mama
Dag lieverds, aan alles komt een eind. Wat heb ik genoten van jullie reisverslag, complimenten hoor, het is soms net of ik erbij was Ben natuurlijk benieuwd naar de rest en de foto's. Maar ben ook heel erg blij om jullie morgen weer te zien en te knuffelen. Papa en ik wensen jullie een voorspoedige reis en we zien jullie zaterdag op Gollandse bodem, kus mama en papa
26th July 2007

Toet toet!
Maar... Maar... Ik dacht dat je dat toeteren in Egypte ook al zo leuk vond en het juist op prijs zou stellen dat die Chinezen dat allemaal speciaal voor jou doen. Om je het volledige reisplezier-gevoel te geven zeg maar! ;-) En: wat een afzetters die wapperchineesjes! Had je niet kunnen zeggen: "Nou, da's dan 120 Yuan voor het dragen van het ene koelboxje en 60 (2e voor de halve prijs, want zó doen we dat in Golland) voor het andere..." en je daar dan EXTRA groot bij maken hè! Hé maar de eindbestemming komt al 'in zicht' dus. Jammer man, echter tegelijkertijd: Tot gauw dan!!! Ya-haaa!
25th July 2007

leuk hoor!
Dag lieve mensen, allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie prachtige lied ter ere van de 1e verjaardag van Gijs. Een beetje laat is deze reactie wel maar daardoor niet minder gemeend. Mark, wat schrijf je leuk! Het is echt super om op deze manier door jullie ogen mee te mogen kijken. Geniet er van, doe voorzichtig en denk om je naam en je .... nou ja, doe maar gewoon voorzichtig! Kus, ook van Marthijn en Gijs, Carolien.
From Blog: Travelday...
24th July 2007

CAMARON DE LA ISLANDALI
Dag Mak En Sief, Makky, nou hebben wij vlak voor de vakantie, regelmatig gesproken over je "NIEUWE, FANTASITISCH, LEKKER LOPENDE, SANDALEN"???? Ik had wel verwacht om een foto van jou in actie te zien met een close-up van de sandalen. Ik hoop dat jullie nog een fijne dag hebben in het verre oosten. Hier is de Herfst alvast begonnen, dus das FIJN.... Groetjes erik vanuit het kleine waterige NEDERLAND.
22nd July 2007

Cool dudes
Would you please include a picture of a "Cool Dude" with his hair and clothes. They would probably love to pose for you. How tall are those Chinese? do they come up to your waist?
22nd July 2007

Nemo
Maar je weet dan in elk geval wel dat ie vers is!!! ;-) Groetjes, Karina
21st July 2007

Oh lekker...
Dat van die kelen heb ik hier niet gezien, dus misschien zijn ze hier heel lief voor ze? Laten we het hopen...

Gaaf hoor!
Hey Mo'orkie en Sief, Echt gaaf hoor die reis van jullie. En ook heel leuk dat jullie zoveel bloggen; zo heb ik tenminste ook nog een béétje het gevoel op vakantie te zijn ;-) Dat van die vogels heb ik toevallig gelezen in een verslag over de cabriochallenge (van Amsterdam naar Singapore) alleen waren volgens de schrijver daarvan de kelen van die beesten afgebonden zodat de vissen niet doorgeslikt kunnen worden. Tja, het blíjven Chinezen... Voorspoedige reis(t) nog! Willie.

Pfff
Het was gewoon een Chinees fastfoodrestaurant Sylvia...

geen McDonalds!!!
Het viel echt heel erg mee, hoor. Het heette Dico's en we hebben een echte Chinese Garnalenburger gegeten. MMMMMM

Tot: 0.098s; Tpl: 0.005s; cc: 11; qc: 43; dbt: 0.0765s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb