Jalkahierontaa ja visiitti Krabi Townissa

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ao Nang
May 27th 2008
Published: May 27th 2008

liikennevalot Krabi Townissaliikennevalot Krabi Townissaliikennevalot Krabi Townissa

ilmoittavat ajan, kuina kauan valot pysyvat vihreita/punaisina. Katevaa!
Ajattelin tassa nyt viela pikaisesti raportoida tasta paivasta, ennenkuin siirrymme hotellihuoneemme uumeniin. Hotellimme aulassa on kaksi ilmaista nettikonetta, joilla nyt surffailemme. Voi olla, etta tulee viela akkilahto tasta koneen aaresta, koska kavimme juuri vetasemassa nassuun kunnon thairuoat ja masussa tuntuukin alkaneen melkoiset pippalot :D

Aamu alkoi tavalliseen tapaan Pakasai resortin aamiaisella. aamiaisbuffet on muuten ihan ok, mutta kaikki hillot ja kasvikset kuhisevat karpasia..en ymmarra miksei ruokia ole laitettu jonkinlaisen kuvun alle. Noh,me tilaamme kuitenkin joka aamu keittiosta pannukakkuja, joihin pilkomme hieman banaania ja kastamme koko komeuden hunajasiirapilla. NAM!

Aamiaisen jalkeen suuntasimme melko heti uima-altaalle arskaa ottamaan ja pulikoimaan kloorivedessa. Allasosastolla viihdyimme pari tuntia, kunnes paatimme menna hieman lepaamaan hotellihuoneeseen. Huoneessa suurinta hupia onkin pelata Ollin Nokia 1100 kannykalla vanhaa kunnon matopelia. On nimittain niin koyhat tv-kanavat taalla, etta matopeli voittaa ne kylla 100-0. Ei oikein thaikanavat ja Deutche Welle uppoa. Tein matopelissa enkan 1622 pistetta. Naa on naita loman kohokohtia.

Lepotuokion jalkeen paatimme suunnata kauan odotettuun jalkahierontaan. Pohkeet olivat nimittain tana aamuna entista kipeammat toissapaivaisen kiipeamisoperaation jaljilta. Ja ai etta tekikin hyvaa! Kuola melkeen valui suupielista kun thainainen painoi sormensa juuri oikeisiin valikkoihin ja tokki valilla jollakin ihmeellisella tikulla hermopisteisiin. Tama lysti maksoi 200bht tunnilta (4 euroa). Huomenna voisikin menna torsaamaan toisen nelja euroa samaan mestaan kokovartalohierontaan.

Illemmalla olikin sitten aika suunnata Krabi Towniin iltamarkkinoille. Ajattelimme ensin soittaa tutulle kuskillemme Mr.Toolle, joka oli lupautunut heittamaan meidat kaupunkiin 400bht per suunta. Rupesin kuitenkin pohtimaan halvempia vaihtoehtoja ja bongasin Mondon Thaimaa-oppaasta, etta Krabi Towniin pitaisi kulkea myos songthaeweita. No kulkihan sinne, 50bht/hlo per suunta. Paastiin siis huomattavasti halvemmalla! Markkinoilta ei loynyt oikeen mitaan ostettavaa, eika myoskaan muualta paikan ymparistosta. Tai olihan siella paljonkin esimerkiksi kivoja paitoja ja oikein hyvaan hintaan, mutta tarkoitukseni on saastaa kaikki shoppailuenergiani ja rahani Bangkokiin. Siella aionkin sitten vetaa viiden paivan shoppailuputken taydellisessa hurmiossa, shop till you drop -mentaliteetilla :D Matkapaivakirjaan kirjoitan Bangkokista ainoastaan listaa siita, mita olen ostanut ja mita maksoi, hah!

Siinapa oikeastaan tama paiva. Olli karkasi jo hotellihuoneeseen, joten jospa minakin tasta lahtisin. Joku japanilainen haiska tuli surffailemaan tuohon viereeni, konichiwa tai jotain...

Tot: 0.075s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 27; dbt: 0.0437s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb