53.den - Pai - Mae Hong Son


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » North-West Thailand » Pai
October 29th 2012
Published: March 23rd 2013
Edit Blog Post

Po skorom spanku,isiel som uz 21/15,bol som opity,2 piva robili divy ,som sa asi 2/45 zobudil a nemohol zaspat,potom o 5/30 a definitivne o 8/30.Asi nervozita pred jazdou.Vcera som najazdil okolo 130km.Check out neprebehol bez problemov,chceli mi uctovat jeden den navyse.V ubytku som nechal batoh a tur.topanky.

Vybral som sa na pumpu.Tu ma dostali,naschval som hladan stojan so zelenou 91,ta je lacnejsia.Davam dole helmu,vyberam penazenku a pumpar mi tam uz laduje cervenu 91.Kurnik bol to okamih,musim si davat lepsi pozr,kurva thajska.Na ranajky som si dal croasant v 7/11 a vybral som sa smer Mae Hong Son.

Cesta tam bola nadherna,neopisatelna priroda.V usiach mi hral mix pesniciek,svistal som si to zvacsa 30-50km/hod aby som si mohol vychutnat prirodu,dost casto som stal kvoli foto.

Prva velka pauza bola na vyhliadke kIW Lom.Zjedol som banan a na odporucanie babky z obchodu som sa vyviezol na jeden vrchol co je hned tu.Na odpocivadle pobehovali asi 3-6 rocne deti v krojoch pokrikovali photo for money.Uz od mala to kazia.Na vrchole bol tiez dobry vyhlad a neaka antena.

Dalej nasledovala skvela jazda,same serpentiny ale zvladol som to.na t ze sedim 2x v zivote na motorke.Opat po dlhsej jazde zastavka na view pointe.Odtial som uz sledoval znacku ku COD CAVE,recepcny mi ju odporucal mimo dalsich veci,ktore som ale uz nenavstivil.Z hlavnej to je cca 8km.Za vstup som nakoniec vycaloval nehoraznych 550b,sprievodca,bambo lodka a vsetky 3 miestnosti.Ak by tam bol este niekto vyslo by to lacnejsie.Max pocet su 3 ludia.da sa ist aj do prvej miestnosti za 150b + 20b za lodku.To som si myslel,ze je moja cena.No zle som to pochopil a potom celu cestu nadaval.ale stalo to za to.Prechadzak trva cca 1 hodinu.Sprievodkyna,stara zena,ma zobrala do jaskyne s lampasom v ruke.Neni tam vobec elektrina.nastupili sme na bambo lodku,preplavili sa asi 20m a sli do prvej mega miestnosti,klasika,stalagtidi a aj tie druhe,nespomeniem si na nazov cul.S tym lampasom to malo svoje caro.Opat lodka ,dalsia miestnost,tiez obrovska,tu boli pozostatky praludi,lodky + kresby na stene.Zasa lodka.VZdy bola pri clne kopa velkych ryb,normalne lodku odtlacali tolko ich bolo.Ryby volaco podobne ako kapor.Posledna miestnost bola netopiera.Strasne vela netopierov a na zemi netopierych hovien.Tu bol aj jeden vychod z jaskyne,nadherny pohlad,velka diera v skale,rieka a vonku stromy.Po obzreti sme sli zas a lodku.Chlapik clupol do vody a tahal ju proti prudu asi 300m,Miestami bol prud dost silny,mal co robit aby ju utiahol.V jaskyni som sa minal so skupinou francuzou.Jaskynu odporucam ale treba tam ist aspon dvaja nech to lacnejsie.Po konci som sa este dotahoval o cenu,potom mi ukazali cennik.

No nist,trocha nasrany sam na seba som sa vybral na cestu.Vodpoda PHA SUL som uz nestihal,zajtra sa asi k nemu vratim.Do dediny som to turoval,bo sa blizila tma a po tme som si netrufol jazdit.16/30 som bol v dedine,podla gps som kukol ubytka a zakotvil v nirvan GH za 100b,sice sprcha je tu onicom ale musim dohnat stratene prachy za jaskynu.

Po ubytku som sa este previezol na kopec k chramu WAT Pratat poi Kong MOO, hlavne koli vyhladu,chram bol nezaujimavy. Vyhlad parada,mlady minisi tu nieco chystali.Nazad som sa zastavil na ihrisku.Pozoval s ochotnymi futbalistami, teda chlapikmi co si len dosli zahrat futbal.

V ubytku som odstavil motorku a vybral sa pre kesku cca 1.5km. Po celodennom sedeni na motorke to bola ulava pre mna. Kesku som nasiel v obchode. Tetula vedela povedat po slovensky dakujem. Keska bola v paradnej truhlici. Nechal som tam konecne mys z vietnamu. Zobral som mince a TB. Odtial som siel na veceru .Hned oproti boli same restiky ale vsetko v thajcine. Ukazal som na jednu babu co tam jedla a uz mi niesli polievku ,ryzu ,maso, slaninu. Bola to volaka mini poracia ale stacilo. Dufam,ze budu fungovat aj rano,su hned pri pumpe.

Este som siel na trh pri jazere.Slabota.odtial ubytko a planovanie zajtrajska

naklady

ubytko darling v pai 3x - 450b
pumpa 3.8l - 160b
711 - 25b
jaskyna cade cave - 550b
711 - 14b
ubytko nirvan GH - 100b
ryza,maso,zelenina,polievka - 30b
najazdene cca 137km

fotky

http://min.us/mbjsqjIpf2kGDs

Advertisement



Tot: 0.049s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 24; dbt: 0.0258s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb