54.den - Mae Hong Son ,Mae Sariang


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » North-West Thailand » Mae Hong Son
October 30th 2012
Published: March 23rd 2013
Edit Blog Post

V noci som nemohol spat.Najskor volake dieta vedla hucalo,potom zas dalsi susedia mali naplno pustenu tv a od polnoci az do rana volado furt buchal piratov.

Dnes asi volaco oslavuju bo vidim roznu vyzdobu po meste. Klucik od izby som hodil do kosika , kedze tam recepcna nebola. Na ranajky som siel tam kde vcera na veceru. Dal som si ryzu s kuracim masom, Este pumpa,natankoval som lacnejsi benzin a mohol som vyrazit.

Opat prechadzam nadhernou prirodou,ryzove policka,super vyhlady.Neda sa to proste opisat to treba vidiet. Cestou som robil par fotozastaviek. Isiel som kuknnut vodopad MAE SUIA,ha lenze nikde nebola napisana kilometraz,palivo som mal max. na 40km. Behol som na pumpu,ale mali len drahsi beznin,tak som si dal 2litre a siel nazad k vodopadu. Cesta genialna,minal som uplne zasite dedinky, len par domcekov. Zastavil som sa na vyhliadke, jasne, ze pri zastavovany som dostal mini smyk na trave ale zvladol som to. Hned isli ku mne domaci ci zijem. Nic strasne len mi motorka padla na stehno,ale v pohode bo som uz skoro stal. Tu sa so mnou jeden z jeho iniciativi chcel vyfotit tak ok,aspon mam fotku s neakym miestnim v cudnom klobuku.Pobral som sa dalej i ked ma domaci chytal za ruku,ze este nemam chodit.Zastavil som sa na kvetinovej farme.Kopce posiate ruzovymi,zltymi kvetmi,nadhera.Cesta dalej uz bola horsia,same male kamienky po ceste dole kopcom,tak som jazdil velmi opatrne.Vstup k vodopadu 200B,srat na nich,uz som sa otacal ked straznik,ze da sa aj za 30b,to je cena pre domacich.Paradny velky vodopad.bohuzial az k nemu sa ist nedalo .Za 200b to isto nestoji.Nazad som siel rovnakou cestou.

Jaj este som zabudol,prvy vodopad hned rano,ku ktoremu som sa vracal 10km smer pai,ten bol maly,ale stal za to.Vstup free.V jednom mestecku som kukol japonske vojnove muzeum.Vstup 50b ale dali mi zlavu na 30b. Najskor mi pustili 10min film o historii mesta a potom jak dosli japonsky vojaci ,spriatelili sa s nimi,potom ako ich zli spojenci zlikvidovali a oni ich osetrovali. Muzeum ma 2 podlazia,na druhom su vojenske veci,nic moc a na prvom historia mesta,tiez slabota. Ale za tu cenu co by som chcel.

Dalej som to nasmeroval do mesta Mae Sariang,kde som planoval spat a modlil sa nech mi vydrzi benzin.No nevydrzal by,asi 30km pred cielom radsej capujem 1l.Rucicka uz bola davno na nule.Valil som to 60-80 km/hod niekde aj 100 rekord bol 110km/hod.

V meste bol problem s ubytkom.Strasne malo a plne a drahe.Nakoniec som nasiel za 150b ale uplny chlliev.Zas sa nesprchujem.V meste davam jedlo.Prechadzam sa trhom aj tu je vsetko vyzdobene. Prichadzam k podiu. Zachvilu zacne vystupenie. Vystupuju tu ziaci,hra hudba,tancuju,spievaju.Parada.Asi za hodinu prichadza neaka vyznamna zena.Vsetci ju fotia.Ma prihovor,to uz neni pre mna tak idem nazad do ubytka.

Cestou sa zastavujem v chrame,su pekne nasvietene,vsade ludia.Musim zistit co oslavuju.V chramoch su aj rozne ukazky remesiel,hry pre deti.Je uz viac nez 21/0 ale tu to zije.V 711 kupujem kolace a cocacolu.Pisem dennik a ide sa spat.Uz sa tesim na izbu v Ginny GH,hadam budu mat volno a hlavne sa tesim na sprchu. Cestou neplanujem ziadne zastavky iba ak by mi nieco padlo do oka.

naklady

711 - 49b
vstup vodopad mae saumi - 30
bvodomat - 1b
ryza,maso,vajco - 40b
ryza kur,maso - 25b
pumpa 2.25l - 100b
pumpa 1.03l - 50b
pumpa 2.1l - 110b
napoj - 10b
711 - 24b
maso na spajdli 2x - 20b
maeGH ubytko - 150b

fotky
http://min.us/mbjsqjIpf2kGDs

video




Advertisement



Tot: 1.146s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 46; dbt: 0.8242s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb