laatste dag chiang mai

Thailand's flag
Asia » Thailand » North-West Thailand » Chiang Mai
November 8th 2004
Published: June 30th 2005

vandaag zijn er enkele records gesneuveld :
dat van lekkerste eten ( link volgt hier nog)
dat van goedkoopste eten ( zelfde plaats als hierboven)
dat van meeste opeenvolgende dagen dat Rocio vegetarisch gegeten heeft (3)
en dat van snelste en goedkoopste tuk-tuk : hij wist niet waar het hotel was dus vergiste zich toen we de prijs bespraken.

gisterenavond zijn we nog in de rosse buurt beland. we waren opzoek naar een tof cafeetje en plots zaten we in een grote overdekte hangar met allemaal inhammetjes die cafeetjes waren die allemaal om ter hards andere muziek speelden. de enige mensen daar waren ofwel thaise meisjes of jongens die daar voor doorgingen, nieuwsgierige gringo koppeltjes die het allemaal wel eens kwamen bekijken en oudere gringos die niet enkel voor te kijken kwamen. wel eens grappig om even te bekijken.

vandaag zijn we naar de oude stad geweest, rondgewandeld met een plannetje in de hand en veel mooie tempels gezien. twas echt de moeite. wat ook wel leuk was : bij een van de tempels kon je met monniken spreken, voor hun was dit een goede manier om hun engels te testen. ik denk dat we een half uurtje zitten praten hebben en twas interresant. en hij was vooral eerlijk, twas zeker geen infomercial voor buddhisme.

nadien ergens een leuk authentiek indiaans restaurant gevonden. de uitbater was een sappige goedlachse indier. kompleet met tulband en lange grijze baard. hij adviseerde ons enkele schotels die kei lekker waren, en de uiteindelijke rekening : 180 bath (3.3 euro) was de prijs van 1 schotel met drank in de whole earth. Dus vanaf nu : iedereen naar (link volgt nog).

muchos saludos van Rocio, ella no escribe hoy porque esta abusando el bar aqui. tomando daiquiris.

nu volgen er enkele dagen geen updates want we gaan naar phitsanulok , sukothai en kanchanaburi dus we zullen het druk hebben denk ik.
loeiheete groetjes,

Tot: 0.051s; Tpl: 0.014s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0277s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb