Blogs from Jomtien, Central Thailand, Thailand, Asia - page 2

Asia » Thailand » Central Thailand » Jomtien February 3rd 2012

Useampikin tuttu on tainnut todeta ettei ole viihtynyt Pattayalla ja etta pari paivaa on riittanyt. Mina kylla olen viihtynyt. Olenkin kylla majoittunut Jomtieniin, joka on rauhallista aluetta. Rantahotellista on paassyt suoraan uimaan mereen. Lava-autolla on paassyt 25 sentilla Pattayalle pelaamaan bridgea ja katsomaan vilkkaampaa menoa tarvittaessa. Nyt ei ollut ohjelmassa mitaan uutta. Poikkesin aamulla uimassa pikaisesti. Lahdin puolenpaivan aikaan tutulla lava-autolla tuttua reittia tutulle bridgekerholle pelaamaan tutun partnerin kanssa. Paatin varata sitten Bangkokiin yhden yon. Tunti meni kun katselin tarjontaa ja sain valittua. Poikkesin katsomassa ruotsinsuomalaista, joka asuu taalla muutaman kuukauden. Luulin etta siihen kerrostaloon olisi lyhyt matka, mutta mutkaa tulikin, kun isojen talojen pihojen lapi ei paassyt kavelemaan ja piti kiertaa iso kortteli.... read more
bridgea
peli menossa

Asia » Thailand » Central Thailand » Jomtien February 2nd 2012

Olin tehnyt 2 yon varauksen hotelliin joten hotellia piti vaihtaa. Juuri ennen kuin tein lahtoa kierrokselle, alkoi rankkasade joka kesti tunnin. Tarkoitus oli menna katsomaan norsuja. Ensin jouduin kavelemaan pitkan patkan paatielle, kun lava-autot eivat ottaneet kyytiin. Sitten piti arvailla missa jaisin pois. Satuin tormaamaan suomalaisiin. Ensimmaiset kehottivat jatkamaan eteenpain, mika ei huvittanut. Hyppasin paluusuuntaan tayteen lava-autoon. Siella oli suomalaisia, jotka tiesivat neuvoa minulle norsupaikan. Olin alun perin ajanut sen ohi. Thaimaalaisista on sanottu, etta he neuvovat minne sattuu, mutta nakojaan se onnistuu maanmiehiltanikin.... read more
ratsastusta
Karsamaen poika poseeraa

Asia » Thailand » Central Thailand » Jomtien February 1st 2012

Menin nukkumaan ajoissa, klo 22, ja sain nukuttua klo 6:een asti. Oli mukava lahtea ulos aamulla, kun ei ollut viela liian kuuma eika aurinko paahtanut. Ajoin lava-autolla Jomtienia eteenpain ja varasin jo halvasta hotellista huoneen torstaista lauantaihin. Oma hotellinihan on buukattu jo viikonlopuksi. Huomasin etta oikeastaan tarkeinta on ottaa majoitus lava-autojen reitilta. Niitahan kulkee jatkuvasti. Aamiaisen jalkeen vatsa toimi taas turhan luikkaasti, joten lienee syyta olla syomatta paivalla. Kavin uimassa. Jatin kamat parin venalaisturistin luo, jotka olivat Novosibirskista ja jotka ottivat minusta kuvia. Ajoin lava-autolla Pattayalle. Hetken kesti harhailla, kun etsin pelipaikkaa. Taalla ei nimittain ollut merkittya kadunnimia. Paikallisilta ei kannattanut kysya, kun he saattoivat neuvoa minne sattuu. Onneksi olin ajoissa liikkeella ja loysin pelipaikan jo klo 12.15. Peli... read more
bridgekerho

Asia » Thailand » Central Thailand » Jomtien January 31st 2012

Pesetin aamulla pyykit. Jatin rinkan hotelliin. Reppu tulikin aika tayteen. Hankkiuduin sitten bussilla Pattayalle, tarkemmin Jomtienille. Vatsa vaivasi. Aamupalan jalkeen kaikki meni nopeasti lapi, joten olin sitten pitkaan syomatta mitaan. Uusi majapaikka oli Guest @ Home Jomtienin rannalla. Muuten hyva hotelli, mutta ei ole tallelokeroa. Kuskasin sitten passia mukanani. Majoittumisen jalkeen tein kierroksen lahialueella. Kavin katsomassa rantaa, mutta uimakamppeita ei ollut mukana. Yhdesta matkatoimistosta selvitin jo kyytia Koh Sametille. Illalla nautin sitten oluen ja vahan riisia ja porsasta. Taalla nakee paljon venajaa, ja suomeakin kuulee.... read more

Asia » Thailand » Central Thailand » Jomtien November 6th 2010

We were dropped by Mo Chit sky train by Shirley in order to get the sky train and then Bus to Jomtien Beach. This is next to Pattaya and still a beach but doesn’t have all the hassle and drunk westerners that Pattaya does! So we got on the sky train to Ekkamai and then walked to short distance to the bus station. I got accosted straight away with a ‘ madam where you going?’ As I actually didn’t know which booth I needed I told him and he duely took me to his bus that was leaving for Jomtien beach in 5 minutes. As I had left Mark outside with the bags I went to collect them after buying the tickets and got on the bus. It was a second class bus so no toilet ... read more
Eddy inspecting the wires
Mark on our balcony overlooking the beach
mark with the thailand team

Tot: 0.076s; Tpl: 0.004s; cc: 9; qc: 36; dbt: 0.039s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb