Bridge club

Asia » Thailand » Central Thailand » Jomtien
February 1st 2012
Published: February 2nd 2012

Menin nukkumaan ajoissa, klo 22, ja sain nukuttua klo 6:een asti. Oli mukava lahtea ulos aamulla, kun ei ollut viela liian kuuma eika aurinko paahtanut. Ajoin lava-autolla Jomtienia eteenpain ja varasin jo halvasta hotellista huoneen torstaista lauantaihin. Oma hotellinihan on buukattu jo viikonlopuksi. Huomasin etta oikeastaan tarkeinta on ottaa majoitus lava-autojen reitilta. Niitahan kulkee jatkuvasti.

Aamiaisen jalkeen vatsa toimi taas turhan luikkaasti, joten lienee syyta olla syomatta paivalla. Kavin uimassa. Jatin kamat parin venalaisturistin luo, jotka olivat Novosibirskista ja jotka ottivat minusta kuvia.

Ajoin lava-autolla Pattayalle. Hetken kesti harhailla, kun etsin pelipaikkaa. Taalla ei nimittain ollut merkittya kadunnimia. Paikallisilta ei kannattanut kysya, kun he saattoivat neuvoa minne sattuu. Onneksi olin ajoissa liikkeella ja loysin pelipaikan jo klo 12.15. Pelit alkoivat vasta klo 13. Sain partnerikseni britin ja sovimme systeemiksemme brittipohjaisen Acolin. Pelit kestivat sitten 3,5 tuntia, mina aikana pelattiin 27 jakoa. Tahti oli siis kovempi kuin koti-Suomessa. Sovimme pelaavamme yhdessa myos perjantaina.

Pelitulokset loytyvat tuolta: http://www.pattayabridge.com/results/index.htm

Palasin takaisin Jomtienille lava-autolla ja ostin jo matkan Koh Sametille. Pikkubussi noutaa minut silloin hotellilta.

Auringon laskettua kavin syomassa. Vatsa tuntui rauhoittuneen. Kiertelin illalla baareja ja menin nukkumaan vasta puolenyon jalkeen.

Tot: 0.224s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 46; dbt: 0.1118s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb