Bangkok

Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
July 21st 2014
Published: July 21st 2014

Gisteravond hebben we nog even bij het hotel gezwommen en lekker gerelaxed. Hierna zijn we even de straat doorgelopen en toen bij het hotel gaan eten. Na het eten om ongeveer half negen zijn we allemaal gaan slapen. Volgens mij zijn we allemaal direct in slaap gevallen 😊

Na een heerlijke nacht lekker ontbijt in het hotel. We zijn toen na het paleis geweest en daar een tijd alles bekeken. We zouden eigenlijk nog naar de tempel met de liggende boedah gaan, maar het was al laat dus we besloten ergens snel iets te eten want we moesten om 2 uur bij het fietsverhuurbedrijf zijn voor de fietstour. De fietstour was een hele belevenis op zich. In de zinderende hitte van Bangkok hebben we in 3 uur zo'n 35 kilometer afgelegd. Van de gidsen mochten we nergens stoppen om iets te drinken en/of foto's te maken. We reden door hele smalle steegjes waar de lokale Thaise mensen hun handel verkochten of eten waren aan het bereiden. Als je daar met de fiets doorging met een groep van 40 mensen, dan krijg je scheldpartijen en zo. Geloven jullie dit? Haha, nou het was gewoon heel erg leuk. Heel vaak gestopt, kregen drinken en chips onderweg. We zijn eerst door Chinatown gefietst en daarna door diverse wijken van Bangkok. Bij de versmarkt gestopt en een enkele tempel. Na de fietstocht terug naar het hotel, waar we in de lounche lekker een hapje en drankje genomen hebben. Zometeen nog even wandelen in de stad, en morgen vroeg weer op want we worden om 6.30 opgehaald voor de meerdaagse tour naar River Kwai etc.

Tot: 0.105s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 46; dbt: 0.0486s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb