My last day in Bangkok


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
January 26th 2006
Published: January 26th 2006
Edit Blog Post

Hej igen

Saa lakker det mod enden. Om 1 time bliver jeg hentet og fragtet til stationen, hvor toget til Chiang Mai venter. Jeg er saa spaendt. Bare der ikke er fremmede maend eller grimme insekter i toget - mon dog. Indtil nu er der i hvert fald ikke nogen eller noget, der har gjort mig ondt, og det fortsaetter nok saadan. Det bliver en oplevelse med togturen. Tager 12 timer, og den 1 times tid foregaar i dagslys. Glaeder mig til at kigge nysgerrigt ud af ruderne.

Igen i dag har jeg vaeret i gode haender, forstaaet paa den maade, at jeg har nydt 2 timers Thai-massage - det kosten keinen kronen og er bare saa skoent. Naar nu kjaeresten min ej er mig naer, nyder jeg godt af kyndige kvindelige thai-kundskaber. Fik mig en god sludder med Agon, som massoesen hed. Hun spurgte hvor gammel jeg var, og jeg svarede saa 43 (uaaaakkk) - Oh, sagde hun - same age as me, how funny. Og ved I hvad, hun lignede en paa 25. Der foelte jeg mig godt nok som en olding, men det troestede lidt, da hun sagde - you are very beautiful. Vi fik os en god snak, - hun havde mistet sin mand i en motorcykelulykke (vild trafik hernede) og var alene med sin datter. Dvs. datteren boede hos hendes 79 aarige far langt uden for Bangkok, saa hun saa hende sjaeldent. Trist skaebne, men trods det straalede hun af livsenergi.

- Det var dagens tekst - so far. Mon ikke internetforholdene i Chiang Mai ogsaa er til at komme i naerheden af? Naeste gang I hoerer fra mig er det derfra. Ved endnu ikke, hvad jeg finder paa fra den 30. januar, hvor kurset slutter. Ku faktisk godt forestille mig, at jeg forelsker mig i byen up north - lets see. Naturligvis er det ogsaa fristende at snuppe fly, baad og snuse lidt til de sydlige oeer, men tiden maa vise, hvad jeg finder paa.

Ha det rigtig dejligt i det sneklaedte danmark. Droener lige ud i de 35 grader igen.

Tak for jeres mails - elsker at hoere hjemmefra, just continue writing to me.

Au revoir tout la monde et a bientot.

Charlotte

Advertisement



Tot: 0.288s; Tpl: 0.026s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.2375s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb