11.14.


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
November 14th 2007
Published: November 14th 2007
Edit Blog Post

sziasztok
reggel mentem a korhazba, nem volt igazan semmi erdekfeszito, 11kor mar el is engedtek, mondtam, hogy delutan a tradicionalis thai gyogyaszatban fogok kicsit elmerulni. szoval ebedeltunk a franciakkal a menzan, aztan 2re mentem thai massage-ra, ami kicsit erdekesen indult, mert eloszor egy orvossal kellett beszelgetnem, hogy mi ais a bajom, mondtam, hogy faj a derekam meg neha a csipom, erre egy fel oras anamnezisfelvetel kovetkezett onnantol, hogy milyen melyen alszom, odaig, hogy megmertek a vernyomasom es vegul emiatt nem engedtek a goz-szobbaba, mert tul alacsony volt. na de ezekutan at kellett oltoznom egy bo lebernyegbe es befekudni az egyik kis kabinba, amik fuggonnyel voltak elszeparalva egymastol, halkan szolt vmi kellemes zene en meg csak fekudtem es jo 5 percig nem tortent semmi, aztan jott 2 lanyka, akik eleg kedvesek voltak es elkezdtek masszirozni ami igazabol abbol allt, hogy nagyon erosen nyomkodtak helyeken vegig a labamon meg a csipom korul, persze a derekamon, nem, de mind1. neha elegge fajt, mert nagyon erosen nyomtak nagyon sokaig. meg perrsze csikis voltam, szoval vicces volt. aztan ilyen kis forro vizes gyogynovenyes torulkozokkel nyomkodtak, az tok jo volt, aztan vege is volt. szoval jo volt, bar nem ereztem, hogy ujjaszulettem, de azert erdekes volt. es az az erdekes, hogy ok is orvosok, mm orvosi egyetemet vegeztek es vhogy erre szakosodtak vagy nem tudom. aztan mar nem is mentem vissza az osztalyra, henem hazajottem a koleszba itt meg tervezgettem a hetveget (ko changra fogok utazni) meg sikerult elromlania a szobank zarjanak, uh a franciak kizarodtak en meg bezarodtam. 😊 aztan ok hivtak embereket akik szinten nem tudtak kinyitni az ajtot, uh az egyik atmaszott a szomszed szoba erkelyerol es ugy nagy nehezen kinyitottak meg kicsiereltek a zarat, szoval hamar megoldottak, de vicces volt, sokat nevettunk. most pedig megyek a khao san roadra wuttal a negyedeves orvostanhallgatoval lefoglalni vmi buszjaratot ko changra a hetvegere. na pa puszi nektek
na folytatás: szóval elmentünk a khao san roadra, jött egy negyedéves orvostanhallgató lány is, Yun, meg a két francia lány, Laetitia és Juliette is, es vettem buszjegyet tök jó áron, aztán vacsiztunk egy jót, nagyon finomakat, aztán vettem 2 halásznaci-féleséget aztán hazajöttünk tök jó este volt. sajnos itthon rossz hír várt, mert írtak uppsalaából, hgy nem tudnak fogadni sebészetre, uh elkezdtem szervezkedni, hogy akkor ne sebészetere, hanem neurológiára, szóval ez most függőben van...
pusz



Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.292s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.1467s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb