11.13.


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
November 13th 2007
Published: November 13th 2007
Edit Blog Post

hali
ma elengedtek az osztalyrol sok idore, szoval a francia csajokkal elmentunk egy plazaba, megnezni hogy mlyen, hat ugyanolyan, mint az otthoni csak 5x akkora...ok vettek buvarfelszetrlest, en semmit, mert a piacokhoz kepest nagyon draga minden, az ember hozzaszokik az olcsosaghoz eleg hamar...delutan pedig egy szomoru esemeny tortent: meghalt egy no az osztanyon, ami sajnos varhato volt, mert nagyon sulyos betegsege volt. de nagyon furcsa volt, mert minden nap talalkoztam vele es ha nem is tudtunk beszelgetni nagyon kedvesnek tunt. es a legmegdobbentobb es legszebb az egeszben, hogy lattam, amikor elvittek a testet az osztalyrol es fel volt oltoztetve sarga poloba (tudjatok, mindenki ebben jarkal a kiraly miatt, amugy a korhazi betegeken egyenpizsama van) es szepen ki volt festve es ugy vittek el. nagyon meghato volt nekem, ok mar nyilvan hozzaszoktak ehhez. estekicsit lofraltam a piacon itt szemben a korhazzal, vettem a kedvenc gyumolcsombol, aminek az allagat leginkabb vastag viragsziromhoz, az izet meg jazminillathoz tudnak hasonlitani, nagyon finom!
na mara ennyit
pusz

Advertisement



Tot: 0.067s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0469s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb