11.12.


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
November 12th 2007
Published: November 12th 2007
Edit Blog Post

na tegnap este is sikerult meg egyet soroznunk, egy tok jo hostel tetejere mentunk fel, ahonnan lattuk egesz bagkokot es tok nyugi volt, csak osszecsiptek a szunyogok...na aztam meg beburkoltunk vmi kajat es alvas....lett volna, ha nem uvoltott volna a zene (raadasul minosithetetlen) az ablakunkba, aztan mikor vegre elaludtunk nem csiptek volna agyon a szunyogok, szoval mire jo melyen elaludtam, addigra csorgott az ora...es nem volt epp kellemes felkelni, hazabattyogtam, mert a tuk tuk nem volt hajlando 30 bht-ert elvinni, itthon kicsit rendbeszedtem magam mert reg nem ereztem megam olyan koszosnak...
a lenyeg, hogy 9re be is ertem az osztalyra, ahol uj rezidensgarda van, eleg kedvesek voltak ,meg eleg sokat is magyaraztak. delben ebed, meg vettem egy thai sim-kartyat (500 ft) a telefonba, amit wut adott kolcson nekem. aztan delutan a fertozo betegsegek klinikajan voltam, ami nagyon erdekes volt, de eleg szomoru is, mert a betegek 80 %-a HIV poz volt, szoval errol eleg sokat megtudtam. aztan bejelentettem, hogy akkor enmost megyek varostnezni, tlalkozom van, stb es leleptem, nem akartam estig bent lenni megint. es a francia lanyokkal elmentunk THAI BOXra, ami hihetetlen jo volt, igaz otthagytuk ingunket gatyankat, mert baromi draga volt a jegy, dehat egyszer elunk....😊 amugy itt is az volt, ami nagyon sok helyen, hogy a farangoknak (ertsd: nem azsiai kulfoldi ember) kb 10x annyit kell fizetni, ami most eloszor fel is idegesitett, mert meg azt is kepesek voltak hazudni, hogy thaioknak is ugyanannyi a jegy, pedig dehogy. szoval nemis tudom elmondani, milyen jo volt, tok kozel voltunk, a vip szektorban, csinaltam tok sok kepet meg videot. es az egesz stadion hangulata az felelmetes volt. uvoltozes, szurkolas, folyamatosan ment a biznisz, hogy ki kire mennyit tesz, szoval hihetetlen volt. es megvettuk eddigi legdragabb sorunket is: 600 ft. a lenyeg, hogy megerte a penzet. aztan megkajaltunk (megint csiposet ettem, jo vagyok, mi?? 😊 es hazatuk tukoztunk, a tuk tuk sofor meg teljesen orult volt, mashova akart minket vinni, nyilval onnan kapja a kis jutalekat, meg vegig hulyeseget dumalt. jo kis nap volt.
pusz


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement



Tot: 0.087s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0659s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb