Trek is over..

Asia » Nepal » Pokhara
November 13th 2006
Published: November 13th 2006

Kostik a banany..Kostik a banany..Kostik a banany..

..zacinalo sa nizko..
Dnes po obede sa nam uspesne podarilo vratit z treku. Za tych pat dni sa nam nahromadilo tolko zazitkov, ze nema najmensiu cenu to skusat nejak podrobne opisovat. Podrobnosti teda nejakym pripadnym zaujemcom az osobne, teraz len vseobecne info.
Vyrazili sme z dedinky Naya Pul asi hodinku cesty autom od Pokhary a odtial sme pat dni dupali cez Ulleri, Ghorapani, Tadapani, Landruk az do Phedi. Je to vlastne jeden z najkratsich okruhov popod Annapurnu. Na nic blizsie nam bohuzial neostaval cas. Aj tak to ale stacilo, aby sme sa k Annapurne South (7219m) a Hiunchuli (6441m) priblizili asi na 15 km. Vdaka tomu sa nam naskytol ocarujuci pohlad (raz sme sa donutili vstat asi o stvrtej, len aby sme mohli vyliezt na prilahly kopec a vidiet vychod slniecka..) na tieto vrcholy a nafotili sme doslova stovky fotiek. Snad z toho aspon cosi vyjde.. 😊
Scenerie ale neboli jedine, na co budeme tazko zabudat. Kazdy den bol nabity udalostami a je naozaj tazke z nich nieco vybrat. Medzi to najocarujucejsie ale asi patrilo pozorovanie kultury a ludi. Hlavne na jeden vecer asi nezabudneme nikdy. Stravili sme ho len pri svetle sviecok, hrejuc sa v kuchyni pri peci a pozorujuc Neplaske slecny ako
..a koncilo vysoko....a koncilo vysoko....a koncilo vysoko..

..aj ked s porovnanim s tym vzadu..
vyvaraju nasu veceru. Bolo to ako keby sme sa preniesli v case niekam do hlbokej minulosti. Alebo skor niekam do rozpravky..
Samotny trekking a fyzicku zataz nejlepsie vystihla jedna Americka turistka v Tadapani, ked zahlasila vecer do tmy : "I'm still walking, I can't believe it!". Cela cesta bola pretata mnozstvom udoli a riecok a bezne sa muselo zostupit aj 500m dole a zase slapat naspat hore. Obzvlast s nasimi predimenzovanymi rupsakmi to bolo obcas dost vycerpavajuce. V konecnom dosledku sme to ale nakoniec zvladali v pohode a keby to bolo mozne, isli by sme bez vahania znova a dalej..
A este jednu vec treba spomenut a to je Dal Bhat. Jednoduche, ale desne navykove jedlo, ktore Vam pripravia hadam uplne vsade po ceste. Je to vlastne len ryza a sosovicovy privarok. Co sme si vsimli, tak vacsina trekkerov po par dnoch prejde prave na toto viac menej narodne jedlo a po vacsinu treku uz len malokedy meni jedalnicek. My sme dopadli podobne.. 😊 Ono je to aj sposobene tym, ze jedalnicek sa sice nemeni, ale Dal Bhat sa meni v zavislosti od kuchyne kde bol stvoreny...
Zajtra nas uz caka cesta spat do Kathmandu a odtial let spat do
Kvoli tomuto sme sem isli..Kvoli tomuto sme sem isli..Kvoli tomuto sme sem isli..

..Annapurna I. a Annapurna South.
Indie.

A este raz aj s nami..A este raz aj s nami..
A este raz aj s nami..

..keby nam niekto neveril, ze sme tam boli! :)
Toto sme nasli po ceste..Toto sme nasli po ceste..
Toto sme nasli po ceste..

..a chceli narvat do rupsaku a zobrat so sebou.
Vlajocky..Vlajocky..
Vlajocky..

..Iginova mania.. :)
A zase vlajocky..A zase vlajocky..
A zase vlajocky..

..toho sa neda nabazit!
A zase..A zase..
A zase..

..no ale uz fakt posledny raz.
Riecka, mostik..Riecka, mostik..
Riecka, mostik..

..a nas sprievodca.
Landruk..Landruk..
Landruk..

..po zapade slniecka.
A nas sprievodca cislo dva..A nas sprievodca cislo dva..
A nas sprievodca cislo dva..

..stravil s nami skoro cely posledny den.

14th November 2006

Super fotky
Nadherne fotky chalani :-) xxx

no veruze sa tesim na podrobny opis kazdej minuty co ste tam stravili...a konecne ste spolu na foto..takze zijeteeeeee...igorko,konecne teraz nevyzeras na 15:D
15th November 2006

APC
Ale houby, vyzeram! Vcera som sa oholil! :)
16th November 2006

:-O fuuha...to kto ti dovolil zobrat si taku zivota nebezpecnu vec ako je ziletka??? :D

cakame vas na janackovej 5!
ahojte chalani, len vam chcem popriat stastny let domov a povedat, ze nasi pridu v piatok 17.11. do BA a budu az do nedele, tak sa cestou z letiska zastavte, aby vas vybozkavali, moc sa na vas tesia aj ked vas nepridu cakat na letisko. ja som aj s romanom v budapesti tak mi vas triumfalny navrat bohuzial unikne, ale dam si ho niekolkokrat vyrozpravat :) este raz stastny let a stastnych poslednych 48 hodin v dalekom svete...pusu!!! karin

Tot: 0.108s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 56; dbt: 0.081s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb