Pokhara

Asia » Nepal » Pokhara
November 8th 2006
Published: November 8th 2006

Dnes sme absolvovali sedem hodinovu cestu busom z Kathmandu do Pokhary. Cesta viedla cez naozaj ocarujucu hornatu krajinku a je skoda, ze nebolo moc prilezitosti fotit. Aj ked obcas nam stekal studeny pot po chrbte, ked sa autobus motal ponad hlboke zrazy a zvodidla nikde.
Pokhara je badatelne turisticke mesto a je uplne ina ako Kathmandu. Ma siroke ciste ulice a dokonca aj s nejakou tou zelenou. Na jej kraji lezi krasne jazero, takze sme vydali na mensiu prechadzku a spachali niekolko gycovych fotiek.
Zajtra vyrazame na trek a zrejme az do strnasteho Novembra sa nedostaneme k netu. Takze neprepadajte panike a nebojte sa o nas. Dnes sme sa uz stretli aj s nasim sprievodcom. Je to sympaticky mlady chlapik a vyzera ako vystrihnuty z kovbojky od Karla Maya. Ako prve sa nas spytal, ze kolko vazia nase rupsaky (po pretriedeni 15 kg kazdy..) a hned nam zreferoval kolko ma jeho (5 kg) a taktne naznacil, ze s tym mame nieco spravit. Takze teraz uz mame v plane len veceru, oddych a trhanie si vlasov nad triedenim veci. Ale minimalne uz mame vdaka nemu predstavu, co nam bude treba a co nie. Takze snad za tyzden dovidenia! 😊

..jazero Phewa Tal.

..pohlad smerom k Annapurne. Asi ta vlavo.. Ale mozno aj to vpravo..

..miestny Rotary Club. Zdravime Ingu! :)
Kostik trekkerom..Kostik trekkerom..
Kostik trekkerom..

..ale capicka je Igiho!!!

9th November 2006

...
juuuj vy vazn zarastate..hehe..krasny pohlad...ale mam pre vas zlu novinu uz ste za polovicou svojho vyletu takze si to teraz uzivajte na 1000% nech vam zavidim aj vo svojom druhom zivote kedze do konca tohto budem zavidiet urcite.:P tak sa tam teda drzte...a zatial sa majte dobre a hlavne ZDRAAAVOOOO..:) papa
10th November 2006

Ahojte!
No uz sa vam to krati... teda nie, ze by som vam nedopriala, ale pekne by bolo pocut a vidiet vas znova nazivo :) I ked tie fotky su super, hlavne ta s capickou!:) Z abstakovych pricin vas preto ziadam o okamzity kontakt po prichode domov :)) p.s. Do Tibetu az o 4 roky!:)..

Tot: 0.095s; Tpl: 0.013s; cc: 15; qc: 27; dbt: 0.0614s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb