Zaverom :)

Asia » Nepal » Annapurna » Annapurna Circuit
November 25th 2009
Published: November 25th 2009

Ahojte, tak este sme ani poriadne nepopisali co a ako, ani sme fotky nepridali ziadne a uz tu mame zaver 😊 Dotrekovali sme aj doturistikovali a teraz sa vyvalujeme v slnecnej Pokhare a uzivame miestne kucharske umenie. A tiez trochu nakupujeme. V sumare by sa dalo povedat, ze pocasie nam vyslo super az na par dni, ktore sme chceli stravit bocnym vyletom, ale tak to nevadi, baterky do fotak... Read Full Entry

Photos are below

eroticka templeeroticka temple
eroticka temple

alebo tzv. kamasutra :)
pohrebne miestapohrebne miesta
pohrebne miesta

za mostom na druhu stranu su dalsie pohrebne miesta (horeprudom rieky), ktore su urcene pre bohatsich ludi, treba si za ne priplatit. Miesto uplne najvyssie je urcene vylucne pre clenov kralovskej rodiny.
Pohlad z mostaPohlad z mosta
Pohlad z mosta

na druhu stranu rieky Bagmati

na pravej strane je 11 rovnakych kaplniek pri ktorych sa ludia modlia o plodnost. Na lavej strane vazenejsie pohrebne miesta
11 kaplniek11 kaplniek
11 kaplniek

vo vnutri kazej je symbol muza a zeny
Pohlad na chram PashupatinathPohlad na chram Pashupatinath
Pohlad na chram Pashupatinath

od kaplniek na druhej strany rieky Bagmati
jaskynejaskyne
jaskyne

hore prudom rieky
Chram Pashupatinath Chram Pashupatinath
Chram Pashupatinath

dvojstupnova strecha je pokryta zlatom a 4 hlavnych dveri su postriebrene

pohlad z hora

pohlad z hora - dole v oranzovom zobrajuci mnisi a vzadu trcia vezicky z hospicu
spat pri riekespat pri rieke
spat pri rieke

pripravene telo chystaju na spopolnenie, ohen sa vzdy zapaluje v ustach, kde zacina zivot nadychom, z kade vychadzaju slova, ktore ak boli falosne tak ohen ma pohltit zlo ktore znich vzislo

Ak zomrie muz, na obrade mozu byt len muzi a ohen zapaluje najstarsi syn. Ak zomrie zena, na obrade mozu byt aj zeny a ohen zapaluje najmladsi syn

pozostali nosia biele oblecenie pocas 1 roka po smrti blizkeho na oslavu nadeje, ze ich blizky sa prevteli v lepsi zivot - veria v reinkarnaciu. Tiez pocas tohto roka nesmu pit alkohol a jest maso a ak zomrie zena ani pit mlieko

25th November 2009

Ahoj. No ale ma riadne naťahujete. Už aby ste boli v UK, presťahovaní a on-line. :o) B.
7th May 2011

wow that is a view ;-)

Tot: 0.041s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 21; dbt: 0.0201s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb