115.den - kuala lumpur


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
May 23rd 2018
Published: May 25th 2018
Edit Blog Post

Dnes som chcel vyliezt na bukit tabur lenze to by som nesmel vstat o 10.00.

Nastasti nahradny program mi zabezpecil portal couchsurfing.

Rozposlal som ponuky na stretko babam co su prave teraz v kl.

Ozvala sa mi indonezka s jogjy.

Stretavame sa na pasar seni.

Navigujem ju na postu, posiela daku zasielku.

Ja zatial vonku ranajkujem roti placky, ktore mi predavac zabalil do novin.

Nasadame do free busu GOKL a zacina okruzna jazda po kl.

Postupne testujeme vsetky linky, fialovu, modru, zelenu, cervenu.

Tour z busu ok ale predsa len pesi je pesi.

No to by sa dnes absolvovat nedalo, vkuse prsi.

Na niektorych miestach nestaci voda odtekat do kanalu a tvoria sa male jazierka.

Cs je zabavna, tak clovek ani nesleduje moc okolie.

Na 1.5mesiaca ide pracovat na lombok. Indonezia je pre nu top krajina a nemenila by ju za nic na svete.

Inak prvy krat sama cestuje a uz sa pochvalila, ze skoro furt bludi.

V jednej ruke mobil, v druhej mapa.

Tak ako vacsina turistov.

Dnes mala mat stretko o jednej ale jaksi zabudla a meska hodinku.

Rozlucka pred mojim ubytkom a kazdy si ide po svojom.

Kupujem pivo v alkoshope.

Cech pusta rammstein, tak konecne pohodicka.

Postupne davam este dalsie dve pivka.

Jednu varku berem ja, druhu cech.

Ten je cul na roztrhanie.

V cesku naburalo lambordgini, vodici malajzijcania a nie obycajny ale uprchlici z byvalej vlady.

Cul ho bombarduju novinary z ciech nech da co najviac info, bombdarduje ho aj sef, nech posuva info a samozrejme aj malajzsijsky novinari.

Na moje pocudovanie tlacova hovorkyna pz cr mu odpoveda do 5.min.

S inym zvieratom tu popijem pivko 😊

Nuz a cul trochu o tej buracke.

Byvali premier vytuneloval fond za 1miliardu usd, cul je v domacom vazeni.

Z jeho rezidencie po prehranych volbach zacali vyvazat nakladiaky tony tovaru nakupeneho za statne peniaze.

Jeho strana bola pri moci cez 40rokov (nieco na sposob komunistov, cul vyhrali kapitalisti).

Ten sofer toho lambordgini tez nieco vytuneloval a utikol sa skovat do ceska, no ale nabural tak ho odhalili.

Maser tu uz neni, dostal padaka, bo vcera sa tu boli pytat dve sikmacky na masaz a on im povedal, ze zeny nemasiruje (islamista).

Ja by som im ponukol aj happyend 😊

Medzi tym furt komunikujem z piggy, stretko sa blizi.

Sadam do free busu a smer bukit bintang. Vychytena predrazena stvrt ale to mi je fuk, dnes neplatim.

Stretko pri exite C, kurva ako naschval na druhej strany krizovatky.

Skoro po polroku stretko s malajzijskou cinankou.

Trochu pribrala, to robi asi domaca strava.

Pomocou gpska ideme na turisticku ulicu jalan alor.

Tu kopa ludi, kopa restik (predrazene).

Po prvej obhliadke kotvime v jednej.

Piggy objednava rozne jedla. Zmrzlinu, fajn pork, kurace stehinka, nudle, seefood a ryzu.

Je jasne, ze to vsetko nezjeme ale sak cinska mentalita.

Pri stole kopa srandy, je to fakt zabavna deva.

Napraskany presun do klubu.

Opat prvotna obhliadka ulice changat bukit.

Tu kopa podnikov ale je tyzden tak poloprazdne.

Zakopavam o drbnutu tehlu na ceste, bolest nevnimam som trochu opiveny este z ubytka.

Kotvime v neakom podniku.

Objednavam si male pivo, tiger (36rm).

Piggy margaritu.

Po chvili prichadza jej kamos. Vraj to neni jej priatel, no ale podla jeho pohybov sa mi to nezda.

Studuje medicinu a strasne moc cestuje. Chalan z bohatsej rodiny.

Dosol autom, v malajzii je daka tolerancia alkoholu.

On dal dvoch malych guinessov a jednu zasmazku (uplne slabucke, mozno 20 vac isto ne)

Keby to tu tu nebolo take drahe tak chlapec by este len videl ako sa pije.

Kopa srandy ale vsetko raz musi skoncit a o 23.00 ma uz vyhadzuju pred ubytkom.

Balim batoh a spanok.

Dnes bol fajn den, fakt kopa srandy, skoda, ze piggy nedonisla volaku sikmacku resp skoda, ze dosol jej kamos 😊

Naklady :

3xroti : 3rm
Chicken byriany : 10rm
3xPivo 0.5l : 18rm


Advertisement



Tot: 0.038s; Tpl: 0.008s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0238s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb