116.den - presun do brunea


Advertisement
Brunei's flag
Asia » Brunei » Bandar Seri Begawan
May 24th 2018
Published: May 25th 2018
Edit Blog Post

Ubytko opustam okolo 7.30, na recepcii este nikto, klucik nechavam na stole.

Nevim z coho ale mam sracku, zeby si telo odvyklo od alkoholu?

Vonku na chodniku rozlozeny predavaci roznych starych veci.

Moj roti clovek na parkovisku este nefungoval tak zapadam k indom na vajcove roti.

Po jedle na bus stanicu puduray central.

Ta sa oproti minulajsku pouziva skoro len na odchody busov na lestiko.

Prve podlazie je plne prazdnych obchodikov.

V prizemi su opustene nastupiska.

Mne to ide z nastupista cislo 4.

Okolo 8.35 smer letisko.

Cestou zaujali kostoliky medzi vyskovymi budovami.

Premavka v pohode, cca za hodinu vystupujem na druhej zastavke klia.

Hej leti mi to z klia2 ale spravil som osudovu chybu.

Pytal som sa cestujuceho ci prva zastavka je klia 2 international, on, ze nie a kam letim. Brunei, on tiez.

Len chuj nepovedal,ze s inou spolocnostou.

Ale casu som mal habadej.

Na klia berem free shutlle bus a po chvili som nazad na klia2.

Shutlle bus odchadza z nastupista c.4.

Na klia2 dost malo ludi.

Pre istotu si vytlacam boarding pass v samoobsluznom kiosku.

Prechadzam pasovkou a smer security. Tu vylievam asi liter vody.

Predomnou totalne brzdy. Sak azia, konkretne zver z indie a moslimsky stredoveky opoludia.

Indka si ide cez detektor kovu s kabelku a cuduje sa, ze pipa.

Zaostaly moslim z neakej horskej dediny kde este trtkaju kozy kuka na batozinu co ide do rontgenu. Batozina neni na pohyblivom pase ale na tych valcoch pred nim. Drbko si asi myslel, ze sa tie valce sami roztocia.

Kukal na to jak jebo dobru minutu. Tak ja kukam na nho, kokot posun si tu batozinu na pas. No jeden sikmac to nezvladol a posunul mu ju.

Fakt debilita ludi nepozna hranice.

Terminal uplne na kokot maly. Ludi jak nasranych. Zas som sa sem zbytocne sral skoro.

Wifi je tu na 24hod zdarma a je dost rychla.

Pri zachodoch si docapovavam vodu. Chuti po zubarovy. Ble.

Po vcerajsku mam furt sracku.

Zacina boarding, opat len trhaju letenky, ziadne pipanie.

Lietadlo plne, aj par turistov.

Letusky ok, hlavne jedna indka ostatok potom len bukvicaci.

Ti nam rozdavaju imigracne papiere.

Za drzanie drog je tu trest smrti aspon tak pisu na tejto karticke.

Pero som si musel pozicat od spaniela cez ulicku.
Mojich 8ks mam vo velkom batohu.

Ani neviem ako a uz pristavame.

Letisko moderne len v priletovej hale ziadny atm resp zmenaren.

Vsetko je to v odletovej hale, treba ist po eskalatore hore.

Skusam bankomat, ponukaju mi ich dynamicku konverziu (nevyhodny kurz), to odmietam, tak mi naskakuje poplatok 5bd. Odmietam a skusam vedlajsie dva atm.

Oba mi mastercard od fiobanky odmietaju.

Idem do zmenarne kurz 1.57 a 1.64.

Uplne mi vypol mozog a tento fajn kurz vyhodnocujem ako zly a volim vyber v atm, aj s poplatkom mam teda kurz 1.47. Som dement a to som este vybral zbytocne vela penaz. Skoda reci.

Po opusteny priletovej haly smerujem vlavo kde je pekne oznacena bus zastavka. Chyba len jazdny rad ale malo by to chodit vzdy celu a pol hodinu.

Tak ak je. Prichadza na moje prekvapenie stara rachotina.

Peniaze sa hadzu do kasacky a vodic da potom pasazierovy z predpotopneho stroja listok.

Ja som mal najmensi penaz 10bd , bankomat mi dal celu stovku ale v zmenarni mi to rozmenili. Sofer mi neskor po ceste vidal 9bd a jedno bd si strcil do vacku ale listok mi dal.

Okolie z letiska fajn, cisto, zelen, pekne budovy.

Vystupujem na konecnej, bus terminal.

Hned na mna pokrikuje miestny ci hladam ubytko. Mam cez booking, tak ma naviguje do joy rest house.

Je to prakticky hned budova pri stanici.

Vonku maju napis singel za 20bd, ja to mam cez booking.com za 15bd.

Na poschodi ma vita mila starsia sikmacka. Je to tu dobre vyklimovane.

Na stene je aj nasa vlajka s fotkou neakych cestovatelov.

Prekvapuje ma poznamkou o ranajkach, su v cene.

Izbu mam o poschodie vyssie.

Otvaram dvere, poschodova postel, steny tenucke a od vrchu medzera asi 30cm.

Kazde suchnutie je pocut.

Som uplne vyhladoveny, v lobby stretavam nemca.

Na radu recepcnej ideme jest za roh do nasi katok mama.

Sama kuracina, kus jeden dolar je v tom aj ryza.

Mila predavacka nam to bali do papiera a upozornuje nas aby sme to nejedli na verejenosti. Je ramadan a slnko este nezapadlo, moslimovia nemozu tym padom este jest.

Na ubytku to do seba tlacime, fakt dobra omacka. Len noha bola ozaj prtava, sak ale co by chcel clovek za taku cenu.

Ano v azii je lacne jedlo ale zodpovedaju tomu aj porcie, jasne, ze si clovek pocase na mini porcie zvykne.

Wifi je tu tragicka.

Nemec sa pokusal kupit listok na pozajtra do miri, bez sance.

Cena 15bd, neskor skocila na 18bd ale i tak to nekupil. Platba nikdy nepresla.

Von sa ist neoplati, prsi.

Este, ze som nakupil banany a coko tycinky v blizkom obchode.

Dufam, ze to zabere na hnacku.

Naklady :

Bd = bruneisky dolar
Vyber : 100 bd = 67.85€ (poplatok 5bd)
Refill 1.5l : 0.1rm
2xegg roti, caj : 6.2rm
Bus star shuttle padaray - klia2 : 12rm
Mhd c.36 letisko - mesto (16.58hod) : 1bd
2xjoy rest house, singel, ac, share sprcha, ranajky : 30bd
Ruza, kura : 1bd
Voda 1.5l : 0.6bd
Nakup : 2.69 bd (2x cokotycinka 1, banany 1.69)


Advertisement



Tot: 0.068s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 29; dbt: 0.0391s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb