114.den - kuala lumpur


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
May 22nd 2018
Published: May 25th 2018
Edit Blog Post

Po fajn spanku smer obrovska perdana botanicka zahrada kde sa nachadza trebars bird park, motyli park, policajne muzeum atd.

Pranie nakoniec riesim o poschodie nizsie. Tetula vravi, ze sa plati pausalne za pranie 15rm, tak prihadzujem este nepremokave nohavice.

Povodne som ich nechcel dat prat (stratia nieco z ucinnosti proti vode) ale fakt smrdia.

Na ranajky sa zastavujem na parkovisku pri pasar seni.

Konecne indicke roti so super omackou a cajom s mliekom.

Caj sa po indicky povie rovnako ako u nas caj.

Stanica pasar seni je pekne vynovena, i ked upravy este stale pokracuju.

V okoli tu polihuje aj dost zebrakov. Skoro vsetci indovia.

Pri hlavnej ceste som svedkom mini nahanacky.

Chlapik uteka, za nim prenasledovatel. Dobieha ho, bumbum a uz je na zemi.

Pribiehaju ludia, security, vsetci to len pozoruju.

Neskor to sledujem z druhej strany cesty. Dobity clovek na zemi a okolo ludia. Zrejme to bol zlodej a ludia ho strazili do prichodu policie.

Neskor mi cech vravel, ze tu ludia najskor zlodeja dobiju a az potom sa vola policia. Ak by sa zlodej stazoval na bitku, tak policajti mu este obuskom prilozia.

Mesitu majsid negara opat nenastevujem ale pekne do kopca si to zeniem do parku.

Ten tez troska vylepseni, pribudlo tu komiksove muzeum ale je zatvorene.

Cez zahradu plnu orchidei sa dostavam do mini zoo.

Tu kohut a sliepky, prebehol tu aj maly varan. Kopa vtakov, motylov a mini stado vysokej.

Konecne som pri jazere.

Zhavim free wifi (1hodina), usadzam sa za stol a zacinam s taiwanom.

Ten tu aj finalzujem uz len treba rozpocitat dni.

Jessi mi dohodila jedneho kamosa co sa ma tam mozno na par dni ujme.

Ten by mal do domovskej krajiny dorazit o tyzden, stopuje z europy.

Z cs mi odpovedalo par bab z taipeja ale vsetko len stretka.

Oslovujem len baby.

Neskor sa presuvam do malych bambusovych domcekov na stracej nozke, kde si davam hodinoveho slofika.

Toho si tu davali aj zamestnanci parku co tu maju na starosti zahradcinu.

Fotila sa tu aj nevesta ale nic moc.

Po oddychu smer ubytko, no na nho som nestihol dojst. Spustila sa mega leja. Este, ze sa bolo kde skovat.

Zastavka v motylom parku, bo opat sa spustil dazd, ale tu len vo vestibule.

Dnu i tak nepustali bo prsalo.

Kupujem tu aspon pohladnice a obdivujem vysusenych motylov.

Uz som myslel, ze na poste stravim vecnost ale nastastie je tu zvlast obchodik na znamky. Kupujem si i ja jednu ako suvenir.

Takyto suvenir si tu kupuje vela ludi, resp vsetko su to domaci zberatelia. Jednemu slubujem znamky odnas.

Cca 30m vpravo od ubytka je refill automat.

Hodil som 0.2 rm t.j. 3litre ale flasu mam len polovicnu, tak ostatok vyteceny dostratena

Cech ho videl raz rozobraty a vraj by z toho vodu nepil.

Tak zajtra mam nakonec stretko s piggy, najskor vecera a potom pivko. Prida sa k nam aj jej kamos.

Ojoj, vecer sa tu hra futbal. Mobilozacia a uzaj sa ide.

Len bude problem dostat sa nazad, metro konci zhruba okolo polnoci (druha linka o pol hodinku skor).

Vyskakujem teda v casti cheras. Podla cecha silno moslimska cast.

No po vystupeni ani moc nie, samy cinan.

Padam do prvej cinskej restiky, objednavam si nieco.

Cakam pol hodinu na mini porciu ryze, mleteho masa (pork).

Chut nist moc a ked som casnicke povedal, ze malo ryze odbila ma small order.

Fajn cinzakovym sidliskom sa presuvam na stadion s originalnym nazvom kuala lumpur stadion.

Medzi cinziakmi kopa napraskanych restik, sedenie vonku samozrejmostou.

Tak ako vsade v kl i tu sa hojne predava durian.

Na stadion sa dostavam cez fajn Park Taman Tasik Permaisuri, v ktoreho strede je jazero.

Uz podla poctu stankov v okoli stadiona velku navstevu necakam.

Kupujem listok za branu a zrazu ide oproti mne andrei kanchelski.

Ma tu dnes autogramiadu.

Tak reku foto ale manazer ma odkazuje na utroby stadiona kde sa bude konat autogramiada.

Idem teda dnu, ha len autogramiada je na hlavnej tribune.

Chvalabohu oddelovacie dvere medzi tribunami boli odomknute,tak preklzavam a uz cakam na foto.

Caka tu az 25ludi. Vsetci fans manchestru united (hraval za nich).

Jedna baba ma nachystanych asi 20foto papierov, zberatelka autogramov. Tak jeden cisty dostavam, imro bude mat aspon odemna darcek.

Cvak foto, podpis a som vybaveny.

Nechcene nabieham do vip zony 😊

Nakoniec ostavam na hlavnej tribune.

Tak ako v kota bharu pred zapasom 3 hymny, narodna, regionalna a ta posledna uz nevim.

Futbal otrasny, hraci dohravali suboje, rozhodca nic. Mi to pripadalo ako keby hostia chceli prehrat.

Fans uplne ubohy. Ani som nevedel komu fandia, raz bucali na jednych potom na druhych. Ziadne povzbudzovanie, iba ked niekto spravil nieco zle zacali bucat.

Sranda bola ked domaci strelili gol. Hrac sa tesil jak sialeny (legionar) no divaci mali na haku.

Znechuteny to vzdavam a odchadzam uz po prvom polcase.

Aspon som v pohode stihol metro.

Este som bol trochu hladny, davam u inda nieco po polnoci sardinkove roti s cajom.

Recepcia uz pusta, cech robi do 22.00, potom jednoducho zamkne.

Nevim ci to bolo tym cajom ale zaspat sa mi podarilo az okolo tretej rano.

Naklady :

Pranie cca 3kg : 15rm
2xroti, caj s mlikom : 3.5rm (2+1.5)
4x pohladnca : 3rm
4xznamka : 2rm
Znamka : 5.4rm
Veget.roti, caj s mlikom : 6rm (4.5+1.5)
Capovanie vody 1.5l : 0.2rm (1.3l vytieklo zbytocne)
Metro plaza rakyat - salak selatan : 2.4rm
Petai with mince pork rice : 10rm
Listok na futbal : 15rm
Metro salak selatan - plaza rakyat: 2.4rm
Sardin roti, caj : (3.8 + 1.6)


Advertisement



8th August 2018

papier
Aj som sa čudoval, kde si tak narýchlo zohnal foto papier :) Tak vdaka aj malajzijskej zberatelke :) A inak ten postup so zlodejom "najskor mu nalozit a potom volat policiu" by sa mohol priniest aj k nam . Kazde "podnikanie" ma svoje riziko :)

Tot: 0.041s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.024s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb