76. den - Georgetown


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Penang » George Town
November 21st 2012
Published: March 24th 2013
Edit Blog Post

V noci sa dovalil nemci,furt suchotali. Rano som zistil,ze mam zablokovany batoh s postelou,ktoru tam v noci doniesli.Nakoniec nemec stal a odsunul postel. Ranajky boli gratis,hrianky,maslo,dzem,nutela,med.Hriankovac ma jednu vadu,nevypluva hrianky.Na to doplatil clovek predomnou ked mu hrianky uplne zhoreli,ak by som isol prvy k nemu dopadol by som rovnako.

Po jedle som do batoha nahadzal veci na poslanie domov.Postu som nasiel lahko,len ma 2 oddelenia,v prvom sa len predavaju obalky, v dalsom uz je klasicka posta. Na nete neklamali,balik do 5kg stojo 46.5r.Kupujem krabicu a nahadazal som veci dnu,hadam sa to cestou nerozbije.Vypisal som papier,do odosielatela som dal email a tel cislo. Krabicu mi prelepili lep paskou.Poslal som to lodou,za 3 tyzdne by to malo dorazit,resp za 3 mesaice.Hadam to dojde,inak je vsetko v hajzli.

Potom som siel pokukat mesto.To som mal prejdene zachvilu. Skoncil som vo velkom obchodnom centre. Uplne mega,natrieskane roznymi vecmi,elektronikou a mcdonaldom. Ale nesiel som tam. Isol som na miestnu specialitu mee goreng. Specialit je tu plna kopa. No kukol som zle cenu a zaplatil som az 7r,inde to stoji 5r. Boli to nudle s kuracim stehnom.Moc som sa z toho nenajedol. Zas som siel k pristavu,kukol odkial chodi ferry na pevninu.Busy uz mam kuknute,tie chodia z mega centra.

Zajtra skoro rano idem do botanickej zahrady na c.10 a odtial na pennag hill. Hadam uz budem mat oprane veci,ak nie musim si dat klasicke ponozky, Z pristavu som siel zas k pevnosti a na dalsiu specialitu cendol kacang.Ked mi to doniesli,zistil som,ze to je ten napoj s ryzu a a fazulu co som mal vcera. Pak ubytko,net,ktory je free v ubytku. Zobral som poga a siel k pevnosti. Akurat tam zacinal futbalovy zapas medzi malajzijcanmi a europskou uniou.,Hrali uradnici a rodicia s detmi. Nikoho to nezujimalo len osadenstvo hotela.

Pak som siel najst nieco pod zub. Dal som si placku plnenu vajcom.Zabalili mi to do novin. Zjedol som to na lavicke. V hosteli mam zas nove osadenstvo.Okrem nemca, ten tu bol aj vcera.Ale len sedi na posteli,inak je tu dost nemcov. Na poschodi v lobby nejde svetlo. Som cul dole na recepcii asi dam sprchu,pocitam poga a pojdem spat.

Nemam toaletak na stave mam posledny balik servitkov.V obchode som nic podobne zatial nevidel. Bude pruser ak nic nezozeniem. Ostavam tu az do soboty. Jaj do baliku sa mi nevosla jedna kniha a zabudol som tam dat aj listky kde som vsade bol.Asi po filipinach poslem dalsi.

naklady

vyber 1000r = 261 euro
ubytko love lane 2x - 30r
zaloha - 10r
pranie 1.5kg - 0.9r
nudle s kuracim stehnom - 7r
coca cola vanila - 1.8r
krabica na balik - 6r
balik 4.94kg - 46.5r
cendol kacang - 3r
placka plnena vajcom - 3r

fotky
http://min.us/mdSvwhAlcpaVc

Advertisement



Tot: 0.06s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0319s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb