75.den - Georgetown


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Penang » George Town
November 20th 2012
Published: March 24th 2013
Edit Blog Post

Vstal som uz o 6/30,oholil sa, zbalil sa a siel jest.V 711 som si chcel dat parok v cesticku ale nemali.Skoncil som na stolickach,ryza,maso,zelenina,pecienka.Bolo to super pikantne.Este som kupil cigarety a pobral sa na izbu.

O 8/30 som siel dole cakat minivan, Dosol 9/15. So mnou isla ja korejcanka.Cestou sme zastali,zobrali nam pasy,volaco si z nich opisali a dali nam ich nazad. Minibus nebol plny.Kecali sme s korejcankou. Na thajskej hranici som len dal pas,zobrali si z neho imigracny papier dali stempel a slo sa nazad do minivanu. Na malajzijske strane si colnici neboli isty ci mam vstup zdarma na 90 dni tak si to tam overovali. Nakoniec mi supli stempel a slo sa.Batoh pod rontgen a nastupenie do minibusu. Korejcanka mala volake problemy s pasom.Brali jej aj odtalcky prstov. Na hranici sa nas minibus zaplnil.

Uplalovali sme po dialnici az do penangu.Cesta ubehla rychlo,sli sme cez dlhy most ale nic moc.Vraj je dlhy 15km ale vzhlad nic moc,spaja pennag s pevninou. Na ostrov sme najskor povysadzali malajzijcanov v roznych kutoch a potom aj mna s korejcankou priamo pri ulici kde bol moj vytipovany hostel. Ona sa ubytovala v drahom dorme za 28r,ja asi 20m severne od nej za 15r. V izbe su 4 postele, dvojposchodove, vsetky obsadene. Je tu vetrak na strope ale pohoda.

Na izbe mi starsi australcna odporucil ostrov lawaki.Ale je to vraj drahe,uvidim mam kopu casu. Po ubytku sme isli s korejcankou na jedlo,ale este predttym som si zamenil 500b za malajzijske ringy.,dostal som 49r. Na ucet mi ste nenabehli prachy tak si musim vystacit s tymto,Dufam,ze cim skor nabehnu. Po jedle sme sli hladat kesku. Nebola tam. Konecne som sa korejcanky zbavil, vraj ju boli hlava.

Behol som do tur.centra pre mapy,obzrel budovy,pristav,pevnost,zas budovy a pre dalsiu kesku. Konecne som ju nasiel prvu malajzijsku.Bola asi 4km od ubytka.Fajn prechadzka. Pri keske je velka travnata plocha kde malajzijci hrali futbal.Asi 5 zapasov tu prebiehlo. Vsetko co k tomu patri rozhodca,ukazovatel skore. Cestou do ubytka som si dal ryzu s kuratom.Mega porcia,ledvaj som to zjedol. Myslim,ze ma natiahli v cene ale nie o moc. Uz po tme som siel podla gps do ubytka,viedlo ma to roznymi bocnimy ulickami,miestami mi aj lepilo. Pridal som do kroku,zacal dazd a ten ma sprevadzal az do ubytka.

V hosteli som si dal mydlovu sprchu,planoval a pisal dennik. Heslo na wifi mi nejde,zajtra dam mobil recepcnemu nech mi ho natuka.Dalsi problem,na izbe neni zasuvka,nevim kde budem nabijat mobil. CS som teda odmietol a ostavam v tomto ubytku.Jeho dom je odtialto hodinu a cesta by ma vysla 14r,za izbu platim 15r.Asi tu zostanem dva dni.No uvidime.

Zajtra idem poslat balik,kuknut dalsiu cast mesta a kostovat jdla.A dalsi den botanicka zahada a vyslap na horu. Dnes som testoval napoj ,lad,ryza, fazula, zelene klicky a neaka tekutina. Bolo to fajn len som nezistil nazov.Uz sa tesim na zajtrajsie testovanie.

naklady

cigarety - 130b
ryza,maso,pecinka,zelenina - 30b
711 - 86b
vymena 500b = 49r
nudle,kura s ciernym korenim + pomaranc dzus - 6.8r
ryzovov fazulovy napoj - 2r
ryza,kura - 5r

fotky
http://min.us/mdSvwhAlcpaVc

Advertisement



Tot: 0.511s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 41; dbt: 0.2994s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb