Signapore en Maleisie

Asia » Malaysia » Melaka » Pulau Besar
July 17th 2011
Published: July 17th 2011

Beste mensen, Bij deze weer een blog over Singapore en een deel van Maleisie. Na een 6 uur durende vliegreis vanuit Perth zijn we om 9 uur S'avonds aangekomen in Singapore, Toen we buiten kwamen was het erg benauwd! Dit was weer even wennen na het koudere en regenachtige Perth. Mylene had een ander vliegtuig als ons en zou pas 6 uur later aankomen dus we hebben op het vliegveld op haar gewac... Read Full Entry

Photos are below

hola amigo
amigo super leuke blog weer,vond ook leuk om weer eens met je gechat te hebben,fijn dat jullie het super hebben daar in Azie,de fotos zijn ook echt weer mooi,wat n zee en wat n vette bak waar jij naast staat wuahahah,ook die chineze gebouwen zijn echt vett,owja die video kan die niet vinden wat raar wel jammer maarja,missch9en dat ik m eens op ke faceboek toch zal zien,zal af en toe eens kijken of ik me zie staan haha,heel veel plezier nog,en tot de volende blog amigo dikke xx en knuf
4.Perhentian Islands (30)

contact
mèh miene leeve jong...nao zoe e sjoen jaor , weens diech vaan z'n lang zalzeleve noets mie aon un gewoen kentoerbaon!!! en ouch noch n's mèt zoe'n sjoen mèidske.....num dich die mèr mèt naor Mestreech....kint geer de rès van uuch leve dit avontuur same rappelere!!!! iech wins uuch un sjoen veurtzetting!!! dikke poen van tant Gerda, unne sjowwerklop vaan noonk Tom.

Azie deel 1
Hoi Roy Weer een mooi blog we beleven weer alles mee!!!! houwen zo.veilige verdere reis en tot belles of mail .XXX
18th July 2011

filmpke gezien
jaaah eindelijk heb ik t filmpje kunnen zien,echt vet man,super,wat n beest he,vond het geluid erbij ook vett van t wateren mooi beeld,thanx amigo dat je op me prikbord had gezet dat t filmpje erop stond,dikke xx en knuf
18th July 2011

Hey Royke, wat een omschakeling ineens zo te lezen, gelukkig heeft dit gebied wederom genoeg moois te bieden! Heel bijzonder dat filmpje met die schildpad! Compenseert de minder leuke ontmoetingen met oa de ratten! Geneet mer weer, het aftellen is begonnen he, nog 'n paar maandjes! x

Tot: 0.124s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 48; dbt: 0.0626s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb