Melaka, Singapore & Pulau Tioman

Asia » Malaysia » Johor » Mersing
May 1st 2010
Published: May 1st 2010

Terwijl ik dit typte bevind ik me in Singapore, little india om precies te zijn in een hostel voor backpackers. Sinds we vertrokken zijn uit Temerloh hebben we een tussenstop gemaakt in Melaka, Melaka ligt in het zuiden van Maleisië en is een kustplaats wat o.a bekend staat om de Nederlandse handelaren die daar voet aan wal hebben gezet. Deze gasten hebben een aantal historische gebouwen en monum... Read Full Entry

Photos are below

Joga workoutJoga workout
Joga workout

@ Singapore Botanic Garden
Kijk even de achtergrond!Kijk even de achtergrond!
Kijk even de achtergrond!

Pulau Tioman :)))

2nd May 2010

Huub
Hallo reizigers, Ziet er goed uit in Singapore, mooie foto,s en volgens mij een dierentuin waar je andere dieren ziet als die hier rondlopen. Ik heb gelezen dat het daar erg schoon is op de straten maar dat er zo streng op gecontroleerd wordt wist ik niet, dus slik je kaugum maar in want voor je het weet zit je in hotel tralie-zicht en wordt je wereldreis onbedoeld verlengt met een jaartje of zo. Met je moeder gaat het goed in Spanje, het hotel en het weer is goed. Hier is het weer bager het is grijs en het regend met 13 gr. niets voor jullie, dus geniet ervan en kijk uit groet vader Huub
2nd May 2010

aloha
mooi verhaal! overmorgen vlieg ik naar dushi curacao, connie gaat mee in m'n koffer ha....ha...!
3rd May 2010

super
Hallo wereldreizgers, wederom via Erica jullie verhaal en foto's gelezen en gezien. Het ziet er inderdaad allemaal zeer tropisch uit. Jullie avonturen in Singapore zijn heel leuk om te lezen. Mooie foto's!! Geniet er van, hier is ht koud en het regent!! Groetjes José Ternatus
3rd May 2010

heeey!
Hey Roel en Anka! Leuk om jullie avonturen via internet te volgen!! Echt wel gaaf wat jullie al allemaal hebben meegemaakt, en de reis is eigenlijk pas net begonnen. Dat belooft nog veel goeds!! Geniet er nog van samen! Wij zien de berichtjes wel verschijnen. Grtz Bennie en Astrid
5th May 2010

mooi plaatjes
hallo roel en anka, mooi plaatjes weer deze keer. Ik ken ons anka niet meer terug op die foto. Wel vervelend voor Roel dat je zo'n eind moest reizen om geld te kunnen pinnen. Maar ja, het zal altijd wel zo blijven.. taken moeten verdeeld worden. Op het strand liggen is niet zo'n straf he anka? Heb net gegoogled naar Pulau Tioman. Niet verkeerd, zou ik best een paar dagen willen vertoeven, ook zonder telefoon en internet. Ik kijk uit naar jullie volgende blog en met mij collega's, familie, vrienden, die steeds genieten van al jullie verhalen en foto's. xxx
5th May 2010

dag lekkertjes!
Dag lekkertjes van ons!! Wat zien jullie er toch goed uit! Ontspanning en zon doet goed he! Had twee blogs gemist door drukke bezigheden hier maar jullie hebben het allemaal prima voor elkaar zo te lezen! Vooral dat je 7 uur moet reizen om aan het geld te komen is een eitje!! ;)!! Nee, dan doet Anka het beter om gewoon de zon op te zoeken haha! roel, heb je reactie van Rene gehad? Hij heeft gemaild. Hoe skype nu werkt is ons niet helemaal duidelijk... Hier verders alles oke. Qdag op de woenselse markt doorgebracht wat wel gezellig was. Vandaag bij ons tegen over bekeken hoe ze een boom van 140 duizend kilo 21 meter hebben verplaatst!! Dat was wel gaaf. Tja, hier in het Eindhovense genbeurd er soms ook wel wat hahaha nou, de groeten van ons vieren!
7th May 2010

wereldburgers
Hallo samen, Fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie. Super mooie foto's. Het bellen met skype kenne we in de pijp roken want da werkt niet. Wellicht moeten we een keer een dag en tijd afspreken om te bellen. Stuur me maar eens een mailtje wanneer het jullie uitkomt. Ps in december komt er een film van new kids. bekijk de teaser op youtube. Groeten van de hele familie.

Tot: 0.213s; Tpl: 0.025s; cc: 10; qc: 27; dbt: 0.1839s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb