Spet skoraj na Tajskem


Advertisement
Laos' flag
Asia » Laos » West » Vientiane
January 19th 2009
Published: January 19th 2009
Edit Blog Post

Yeah baby!!Yeah baby!!Yeah baby!!

Corn at the Vientiane night market it is
Danes sva vstala ze ob 6.40. No, vsaj takrat je do-mi-so lapo zazvonckljal moj telefon in cez kaksnih 10 minut lenobnega prebujanja sem se zvalila iz postelje. Super spanec, samo malo mrzlo je bilo ponoci ... standard. Ampak OK, zunaj je sijalo sonce! To mi je dalo ravno dovolj energije, da sem si oprala glavo in sla na obhod, beri: na lov za zajtrk.
Videla sem menihe, ki so tudi tu, tako kot v Luang Prabangu, masirali po mestu. Vrnila sem se v GH (potem ko sem nekam pozrla, seveda) in si privoscila na terasi, obsijani z jutranjim soncem, lao green tea. S pogledom na hribovito zaveso in recico in bungalovcke. Not bad at all.
Mimogrede, lastniki GH so po moje Tajci. Na steni imajo veliko sliko tajskega kralja, eden od staffa pa je evidentno lady boy. Tega v Laosu do sedaj se nisem yasledila.
Ravno ko sva se pakirala, je iz sosednje sobe prikolovratil - Matt! Anglez, s katerim sem si delila sobo v Chiang Maiu. Ocitno imamo res vsi isto pot v tem Laosu. Vidno in dobesedno zdelan, s tubing majico (kar je tu vsesplosna uniforma), se je malo zapletel v pogovor z mano, potem pa sva ze sla
Dinner ata styleDinner ata styleDinner ata style

Za vogalom se vse najde
- pes do nove bus postaje, ki je kaksen kilometer severneje od vasice.
Stos je v tem, da imajo tu v bistvu dve postaji, ena je ta nova in kao uradna, druga pa je tam, kjer nas je odlozil bus iz LP in je zraven nekdanje letalske piste (ne pozabimo, da je Laos najbolj bombardirana drzava na svetu in so imeli Americani tu veliko opravkov med vietnamsko vojno). Odpesacila sva torej tja in cakala uro in pol, do pol enih, da smo se z lokalnim busom odpeljali v smeri prestolnice. Tokrat je bila vstopnica cenovno prijetnejsa: 30k kip.
Jasno, ce je slo pa za normalen bus! Kar pomeni tudi normalen nacin potovanja, kar pomeni, da se je na mocno premajhnih zicih za zahodnjasko rastje najprej zraven mene usedla neka zenica, dokaj kmalu pa se ena - zagato je sprevodnik resil tako, da je nas sedez potisnil malo bolj proti hodniku, tako da sem imela eno ritnico na sedezu, eno pa nekje bolj v zraku, ker sem pac sedela pri oknu.
In potem sem sedela tako stlacena dobre tri ure. Very nice. Sem vsaj prebrala dobrsen del knjige. In se zabavala ob karaokah (ja, tudi busi jih imajo), saj so bili spoti fenomenalni: spektakularni kadri oranja njiv, domiselnih ljubezenskih zapletov in lao plesa.
Ob pol petih smo torej prispeli v Vientiane. Pa sva v glavnem mestu! In spet na zacetku: dobiti guesthouse. Hja, to pa je bila zabava posebne vrste. Obdelala sva CEL downtown in vse full, full, full. Res je high season in res pise v LP-ju, da je treba kaj rezervirati vnaprej, ampak ... vcasih ne mislis dovolj vnaprej. Ko sva tako hodila ze kaksno uro, sva obupana pristala na sicer zdilano ceno s 150 na 120 tisoc kipov, ampak tudi to je absolutno ogromno. Ampak jebiga, sva pac pozrla, da drugace ne gre in se zaklela, da za jutri najdeva kaj cenejsega.
Sledil je obhod po mestu in zaneslo naju je najprej na night market, ki je bil vse skupaj bolj klavrn, ampak sem vseeno vzela eno peceno koruzo. Nadaljevala sva juzno, do Mekonga, na drugi strani katerega je spet - Tajska. Vientiane je namrec povsem na meji in lahko bi se stegnila cez (in ob njihovi kulinaricni ponudbi me ne bi bilo treba prepricevati). Zasedela sva se na idilicni lokaciji v eni od restavracij na odprtem ob reki in preplacala najine nudlne, ceprav sva se zdilala s 15k na 10k - no, meni pa so namesto nudlnov prineslo samo zelenjavo, ampak v redu, ni vecje panike. Bolj kot ta pomota me moti to, da je Laos dejansko blazno drag: jed za 10k (kar je sicer vec kot en dolar, ampak vseeno, na Tajskem so zadeve obcutno cenejse) je ze kar poceni. Ne gre to tako. Kakor koli ze, za tistih 10k, ki sva jih prisparala, sva si privoscila en beer Lao. Se vedno me pivo ne preprica, ne morem pomagati.
Sla sva dalje in za vogalom naletela na za te razmere res poceni kao tajska style restavracijo in not 4 Francoze, ki so na ves glas razlagali, kako je tu super. In ker je bila tista zelenjava zame res premalo, sem vzela se en fried rice with pineapple, ki je bil 1) bozanski, 2) dostojno cenjen (10k) in 3) aranziran v stilu z dodatnimi arasidi in podobnimi pizdarijami. I like!
Nato sva nadaljevala lov za boljsim guesthouseom. Sla sva v tega in opnega in sprasevala, ce bo jutri kaj frej in po koliko so sobe. Dobila sva za 90k, 80k in 70k, potem pa sva srecala v enem eno Avstralko, ki je s svojim tipom tam stanovala za 50k in jutri navsezgodaj gre. Ok! Prodano! Ogledala sva si sobo in shared bathrooms in jutri se seliva, sva se ze vse zmenila z gazdatom, da prineseva svoje imetje. Mimogrede sva se z Avstralcema zapletla se v dolg pogovor o tem in onem, pa da bi onadva drugo leto rada sla na dopust v Evropo, in beseda je dala besedo in dala sva jima najine emaile, onadva pa nama celo vreco pripravkov za hot chocolate, ker sta pac ze na poti domov in ne rabita ekstra prtljage. Sweet!
Zdaj pa pocasi v guesthouse, studirati plan za jutri ... Direkt pred najiinm trenutnim domovanjem je kar nekaj super stojnic s hrano (morda se pozna, da je Tajska blizu?) in se ze veselim jutra! Sicer ne bo ravno srkanje zelenega caja v idilicnem Van Viengu, bojo pa najbrz kokosove palacinkice ...


Advertisement



20th January 2009

Laos
Kot vedno... zanimivo branje... ampak... ne gledat vse skozi denar, in ni bistvo v tem, da si cim ceneje in vcasih se je brez veze ukvarjat s tem ali bos prisparala tistih 10 centov al ne (vem kako je, to, we all did the same, in potem se vcasih pogajas za smesne vsote oz. prihranke, ampak, na koncu se pac pocutis bolje, ko vcasih mislis da si kaj prisparal - sem gorenc - res pa je, da se staram in se mi zadnje case na potovanju ne da ukvarjati s tem, ali bom ali ne znižal ceno za preno iš e za 1USD)... So pa tiste restavracije ob reki na splosno malo drazje, meni je npr. bilo okusno tudi v enih restavracijah na marketu (okusno ja, za pogledat ambient bi pa spet 2x premislil) zdej se ti mogoce zdi "drago" 1USD za obrok, ampak ko bos nazaj doma bos gledala drugace, ko bos za Pad Thai placala v eni ljubljanski restvraciji skoraj 10 EUR... :))) Vseeno... pivo Lao ruls... :)
20th January 2009

hvala! se trudimo :) in ne, saj ne gledam vsega skozi denar, itak da ne (ce ne bi ostala doma, zivela pri starsih do upokojitve in jedla na zdilane bone), ampak ne morem si pa kaj, da ne bi stvari opazila. in tudi ostali tu pravijo, da so se stvari podrazile v zadnjih letih, prav za prav v zelo kratkem casu, in da je drazje kot na tajskem .... in ja, itak, na koncu se ti itak zdi brez veze pregovarjati za tistih nekaj centov, ki v nasem svetu ne pomenijo kaj dosti. :) hehe, kar se pa hrane tice (tu sem pa strucko), sva pa sla danes spet k tistemu atatu za vogal od riverside vendors in je blo za crknit dobro ... ampak blog entry se pride :)

Tot: 0.143s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 31; dbt: 0.1227s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb