Det var kattens....!

Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Lombok » Gilli Trawangan
September 22nd 2009
Published: September 23rd 2009

Vi ligger på stranden ud for Vila Ombak. Mille og Theis går i vandet... Theis lader som om han vælter og hiver en lille skattekiste op af vandet. "Se hvad jeg fandt.... - ...... prøv at åbne og se hvad der er indeni".

Indeni var den smukkeste ring - skabt til den smukkeste pige...
Den smukke pige kiggede forundret på sin store kæreste og sagde "jeg troede ikke du ville giftes?!" Men det ville den store kæreste meget gerne. Han havde længe drømt om at fri til den skønne Mille og heldigvis svarede hun ja 😱

Eftermiddagen blev efterfulgt at en skøn frokost på Scallywags(personalet kendte Svea-J og Martin fra for 2 år siden - "Hello Ms. Juli") derefter massage til Langsung i hotellets spa. Der blev udleveret et par skønne små trusser og de var ikke spor gennemsigtige...

Aftenen tilbragte vi igen på Scally med champagne og rødvin - Lækker fisk og importerede bøffer. Mums

Her på øen foregår der ikke meget andet end afslapning - deraf de korte blogs!

23rd September 2009

Tillykke
Hej på Vila Ombak Så blev der endeligt friet - og under hvilke fantastiske omstændigheder. Så er der ro på - glæder os allerede til festen og showet - selv om Mummi og Papa har vidst det et par uger. Håber I nyder ferien i fulde drag - herhjemme har vi fantastisk sensommervejr med 18c og sol indimellem Bryllupshilsner fra Mummi & Papa samt kærlige hilsner til Svea og Martin;-))
30th September 2009

Stort tillykke til jer begge :-)
Kære begge Så fandt jeg også vej til denne side og ville lige sende en kærlig hilsen. Stort tillykke til jer begge, er såååå glad på jeres vegne og glæder mig meget til den store dag. Også et kæmpe tillykke fra Nikolaj/Mathias- Niko blev helt rød i hovedet og helt flov, Ak ja kærlighed er helt forbudt i den alder ha ha. Pas nu godt på hinanden og nyd det sidste af jeres ferie ;-) Knuz og kys Tenna
30th September 2009

Tillykke - glæder os til iat høre mere
Hej med jer dejligt at i nyder det - fantastiske billeder - vi glæder os til i atter er hjemme og vi kan høre meget mere om jeres fantastiske tur - det er for os heldigvis snart søndag. Knuzzzzzzzzzzzzzz til jer alle fra Lundgrenerne

Tot: 0.091s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0468s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb