48.den - vychodne od maumere, lena house


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Flores
March 17th 2018
Published: March 24th 2018
Edit Blog Post

Konecne poradna postel, ziadny dotieravy hmyz.

V noci som sa musel zakrit, sa trosku schladilo.

Pusteny som mal aj mini fan a citronovu vonacku (tu som ale neskor vypol bo to fakt uz smrdelo)

Na ranajky si davam caj, omeletu a avokadovobananovy tanier. Velke skoda, ze nebol aj chleba k tej omelete.

Prelistovany holandsky casopis o indonezii. Knihy na vymenu holandsko danske, ang a svk uz toboz nic.

Mini pokec s kanadanom s quebecu. Dal mi par rad ohladom potapania.

Nakonec tu ostava este dve noci a pak smer ende a let do labuan bajo.

Odduchovat na plaz som sa vybral doprava. Po par desiatkoch metroch rozkladam pod strom plachtu a pustam sa do poslednych stran sary.

Postupne prichadzaju deti co tu holimi rukami chytaju male ryby. Toto robili prakticky az do mojho odchodu t.j. cca 3 hodiny.

Kniha docitana, presun pod dalsi strom, bo slnko sa pohlo a nielen to, i priliv prichadza.

S knihou som spokojny, fajn kriminalka. Po navrate domov skusim od tohto autora dalsie knizky.

Knihu tu necham, nebudem sa s nou vlacit i ked je oproti bohatierovy o dost tensia. Ah toho bohatiera je mi luto, bude mi chybat v kniznici.

Priliv treda prisiel, zbalil som sa a smer okolo 11.30 ubytko.

Zastavka v sante sante, ceny jedal podobne. Otazke na vymenu knihy asi neporozumeli. Zajtra sa este skusim popytat v ankermi ci nieco nemaju. Zrejme by som zobral aj nieco anglicke.

Na obed som chcel kura ale maju len rybu, cestoviny, spagety a salat.

Davam teda rybacie curry so zemiakmi. Ryba rovnaka ako na veceru, zemiaky tiez ale curry bolo fajn.

Obsadil sa aj posledny bungalov (su tu tri, inak asi moje top ubytko v indonezii, este keby bola wifi je to dokonale). Na 3 noci ho bude okupovat francuzsky par. Po indonezii cestuju 2 mesiace. Zajtra od nich budem pacit info ohladne sulawesi.

Dobra spraca, su potapaci, on advance, ona asi 12ponorov.

Prichadza kanadan, najskor debata po ang ale potom presli do francuzstiny. Tak som to zabalil a povedal, nech ma ohlasia ked pojdu objedavat potapanie.

Na terase s ciastocnym vyhladom na more planovanie vychodneho timoru. Prakticky citanie lonely planet a vypisovanie ubytiek. Skoda, ze to neslo kopirovat, takto som musel vsetko rucne prepisovat a ked bude net zas prepisovat do google mapy a hladat tieto ubytka.

Som zvedavy ako to bude vyzerat na mieste s hladanim.

Co mam postahovane 3 cestopisy, tak zvacsa ludia dali dili, atauro island a jeden aj jaco island.

Vyrazame smer jedine potapacske centrum. Ide s nami aj kanadan.

Najskor ideme po ceste, no potom nabiehame na plaz.

Tu robim chybu. Davam sa fotit s jednou soplackou. Ked to zbadaju kamosky obklucuju ma a ne a ne sa odtial dostat.

Zajednavame potapanie, skusanie vystroje, tentoraz mam topanky 11 a oblek len kratky. Som zvedavy ako sa s vodou popasuje moje zranenie, to sa hoji fajn.

Pojdu s nami aj dvaja ucni ale tych bude mat na starosti neaka baba.

Zrejme pozajtra dam aj dalsi ponor k vraku lode.

Nepotesili ma sposobom platby, za kartu chcu az 4 percenta. Atm tu neni, cash uz len 500k, nic mi neostava len to akceptovat.

Este mini pokec so svajciarkou co je tu s detmi a smer bungalov a pokracovanie timoru.

Javu pojdem podla markoffa + neake dve tri vsuvky. Pevninska malajzia v pohode, brunei tez, borneo mam tak zhruba spravene, taiwan vobec, na nom budem muset maknut ked bude net. A dalej furt nevim, stale cakam na to hokaido ale tam max 3 tyzdne.

Pisal som tonicovi nech mi volaco vycmucha do juznej ameriky, uvidime s cim pride.

Tak nakonec su tu 4 bungalovy, bo dosli dalsie baby resp francuzy byvaju v novostavbe.

Tak naveceru skusene spagety, nic moc teda.

Pri stole francuzi, pisali si dennik a 3 anglicky hovoriace baby, podla vzhladu ich tipujem na anglanky.

Jaj a este komarov po kokot.

Nachvilu sa dostavam na net. Zeby sa koncil bojkot domacich zapasov? Som zvedavy teda, co vznikne z toho stretka.

Stiahnuta gps trasa na egon ale je to jednoduche, zlozite sa bude dostat tam, zatial je ponuka z ubytka jedna trasa 40k r. Zrejme to vyuzijem len tam a nazad uz volako dojdem.

Tak francuzi byvaju v novostavbe, cenu nepovedali ale dali par tipov na sulawesi.

Naklady:

0 (no ono su za jedlo ale to budem platit az v case odjazdu, tak to supnem tam)


Advertisement



Tot: 0.714s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 41; dbt: 0.2339s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb