mijn ryzoom van lopende zaken in India


Advertisement
India's flag
Asia » India » Uttar Pradesh » Lucknow
October 21st 2009
Published: October 22nd 2009
Edit Blog Post

Deze map is in het Nederlands en is bedoeld voor mezelf als feedbacksysteem over de eventuele vooruitgang van "lopende zaken" of ontwikkelingen in India. Een ryzoom is een object met wortelstructuur. Mijn ryzoom van lopende zaken in India bestaat uit de volgende vertakkingen:

1. Ga ik wel of niet ingeschreven geraken voor de twee afstandsopleidingen waarvoor ik gekandideerd heb: Urdu Journalistiek, een jaaropleiding georganiseerd in Lucknow en een Master in Urdu georganiseerd door de vooraanstande Urdu-universiteit in Hyderabad, Maulana Azad National Urdu University.

2. Zal het offbeat-tourism project in New Delhi dat ik samen met Abhinav aan het ontwikkelen ben, van de grond geraken?

3. Hoe zal de tour die ik zal begeleiden voor het Zuiderhuis verlopen?

4. Ik ga stage volgen bij een tweetalig Hindi-Urdu krantje - ben benieuwd wat dat zal geven!

5. Yusuf, de beste privé-leerkracht Hindi en Urdu die ik ontmoet heb en die in Uttarakhand woont, zal in dezelfde B&B in Lucknow verblijven als ik, samen met allemaal Amerikaanse Urdu-studenten - welke effecten zal dat genereren?

Advertisement



Tot: 0.09s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.0508s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 3; ; mem: 1.1mb