Stat Tamil Nadu - mesto Mamallapuram


Advertisement
India's flag
Asia » India » Tamil Nadu » Mamallapuram
December 30th 2006
Published: December 30th 2006
Edit Blog Post

Nieco mi hovori ze tento blog pritiahne viac muzskej pozornosti ako ine :-) Vcera vecer sa tu v meste Mamallapuram zacal festival klasickeho Indickeho tanca - videli sme prve vystupenie a neviem aky superlativ pouzit na jeho opisanie. Nieco take som v zivote nevidela - bolo to fakt uzasne. Tance mali prepracovane do posledneho pohybu oci, usmevu a gesta ruk. Na rozdiel od inych tanecnych vystupeni co som doteraz videla - toto by som dokazala sledovat dlhe hodiny bez zaspavania..... Na vystupenie prislo velke mnozstvo divakov z celej Indie, tak som rada ze mam aspon par fotiek "zblizka". Tento festival tu bude este 20 dni, takze pride este viac turistov. Toto mesto pri mori je chranene statom koli starodavnym kamennym ritinam a takisto slavnym chramom vytesanym zo skaly. Vela ludi sa tu zivi obrabanim kamena, lebo sosky roznych velkosti sa daju kupit skoro v kazdom obchode a vsade vidno ludi pri ich vytvarani. Uverejnujem 41 fotiek, takze si treba prejst na dalsiu stranku. Za 2 dni sa presunieme na sever do mesta Varanasi ako som uz spominala v predchadzajucom blogu - netesim sa na 40 hodin vo vlaku, ale aj to patri k spoznavaniu Indie :-) Vsetkym prajem vsetko dobre do Noveho roku, vela zdravia, stastia a uspechov. Happy New Year!


Additional photos below
Photos: 41, Displayed: 22


Advertisement

Srekala Bharath - tato zena si ziskala moj obdivSrekala Bharath - tato zena si ziskala moj obdiv
Srekala Bharath - tato zena si ziskala moj obdiv

Srekala Bharath je slavna nielen v Indii ale po celom svete. Vcera predviedla jedno z najlepsich tanecnych vystupeni ake som kedy videla.


Tot: 0.043s; Tpl: 0.015s; cc: 13; qc: 20; dbt: 0.0206s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb