Merry Xmas everybody


Advertisement
India's flag
Asia » India » Tamil Nadu » Kanyakumari
December 23rd 2006
Published: December 24th 2006
Edit Blog Post

Par dni som sa neozvala - mala som anginu, bola som na antibiotikach. Nebolo to nic prijemne ale pomaly sa z toho dostavam. Pisem uz z mesta Madurai do ktoreho sme sa dostali cez mesta Varkala (plaz pri mori - cista voda - dobra viditelnost) a Kanyakumari - alebo "koniec zemi" - cip na uplnom juhu Indie kde sa spaja Indicky ocean, Bengalsky Zaliv a Arabske more. Dnes su Vianoce - ja ich pravdepodobne stravim cestovanim v autobuse lebo mame pred sebou 8 hodinovy presun do mesta Pondicherry. Vcerajsia cesta vlakom bola najhorsia v mojom zivote. Ludia boli vsade, na kazdom stvorcovom centimetri - sedeli na zemi, vo vyske na lehatkach, dokonca stali - a to my sme isli iba 4 hodiny - oni cestovali 11 hodin v tychto podmienkach. Deti tu maju prazdniny a vyzera to ze bilion ludi v Indii sa presuva z miesta na miesto - vlaky natrieskane, hotely su tiez preplnene. Zazili sme toho dost za poslednych par dni - ale kedze som ledva stala na nohach a nemali sme vela casu, nepodarilo sa mi pisat blog. Vsetkym by som chcela zazelat prijemne prezitie Vianocnych sviatkov. Merry Xmas to all my friends.
P.S. - uverejnujem fotky len naslepo lebo nie je mozne ich prezriet - hrozny internet



Additional photos below
Photos: 30, Displayed: 22


Advertisement

Ryzove poliaRyzove polia
Ryzove polia

Fotene z vlaku
Prestavba po tsunamiPrestavba po tsunami
Prestavba po tsunami

Vraj tu bola 9 metrova prilivova vlna a voda sa dostala az 3 km do vnutrozemia - to znamena ze hotel v ktorom sme spali bol tiez pod vodou lebo bol pri mori.


25th December 2006

Merry Christmas
Hi Inga, I would like to wish you as well Merry Christmas; health,love and prosperity. I wish you luck on trip, it's great to explore and see new things but please be careful and take care. Hope to see you sometime in the future, dinner or a drink would be great to catch up. Caf Maros

Tot: 0.054s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.0251s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb