Suite i Shanghai

Asia » China » Shanghai
September 7th 2006
Published: September 10th 2006

001001001

En liten del av suiten vi hadde i Shanghai..
Etter nok en togtur; dene gang nattoget fra Beijing til Shanghai, fant vi ut at det var paa tide aa finne ut hvordan suite-livet smakte. Vi fant ut at dette smakte meget bedre enn en hard koeye-seng paa tog. Med 70 kvadrat og en utrolig utsikt utover Shanghai i alle retninger gjorde vi alt vi kunne for aa teste ut div dusjer, badestamper, senger, sofaer og vinduskarmer samt room-service, minibar, toefler og badekaaper;

Shanghai er en storby med utallige kjoepesenter, biler, mennesker, mat, stoey, skyskrapere.. You name it! Fra Oriental Pearl Tower og Jin Mao Tower er det en sinnsyk utsikt over millionbyen og The Bund som blir kalt Oestens Paris.

002002
002

En annen del av suiten vaar.. Nydelig med en deilig seng etter x antall netter paa tog og i ger (mongoteltet ja)
003003
003

Shanghai by night!!
004004
004

Shanghais eldste og mest kjente tehus. Vi har vel smakt bedre te.. Til teen fikk vi servert smaa svarte egg (se bildet i "Rundstjaalet i Saigon")
005005
005

Vi nyter livet paa M on The Bund..

Tot: 0.053s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 42; dbt: 0.0303s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb