Blogs from Guyuan , Ningxia, China, Asia

Asia » China » Ningxia » Guyuan July 19th 2011

Dinsdag 19 juli: naar Guyuan en bezoek aan het Museum We stonden al om 6 uur op, om op tijd klaar te zijn voor de bus die om 8 uur naar Guyuan vertrok. We namen niet de tijd om te ontbijten, maar pakten alles in en vertrokken ruim op tijd naar het busstation. Het uitchecken uit het hotel, en een taxi vinden verliepen erg vlot en dus kwamen we ruim op tijd aan in het Oostelijke busstation. Zoals in alle busstations in China moest eerst de bagage door de scanner, zowel de grote als de halfgrote pakken, alleen handtassen en buideltassen mochten zonder controle meegenomen worden. We werden doorverwezen naar de afdeling “Snelbussen” van het busstation, dit zijn bussen die rechtstreeks naar hun einddoel rijden, zonder tussenstops te maken. De mevrouw die bij de uitgang van ... read more
Prachtig mini-jaden Bodhisatva uit 14-17 eeuw in het museum van Guyuan.
Berna maakte een foto met nieuwsgierig publiek.
De wachtzaal in het Oostelijke busstation van Lanzhou.

Tot: 0.054s; Tpl: 0.004s; cc: 8; qc: 12; dbt: 0.0165s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb