Burmese Days

Asia » Burma » Mandalay Region » Inle Lake
August 19th 2008
Published: September 2nd 2008

Dag allemaal, 't is weer een tijdje geleden maar we hebben niet stil gezeten. Van Bangladesh zijn we naar India teruggekeerd om van daaruit een vlucht te nemen naar Bangkok. In Thailand hebben we een week lang zalig niks gedaan in afwachting van een Birmees visum. De dagen vlogen nochtans voorbij op Koh Chang, met fantastisch lekkere strandbarbecues, wat zwemmen, brommerritjes en een goed boek. D... Read Full Entry

Photos are below

Kleurrijk gezelschapKleurrijk gezelschap
Kleurrijk gezelschap

Twee toeristen staan bovenop Mingun Paya, een door de vroegtijdige dood van koning Bodawpaya onafgewerkte stupa van 50m hoog (de oorspronkelijk geplande hoogte was 150m)
AyeyarwadyAyeyarwady
Ayeyarwady

Monnik waait uit aan de oevers van de Ayeyarwady (vroeger de Irriwady) rivier
Komen eten!Komen eten!
Komen eten!

Novice monnik schuift aan voor een portie droge rijst met sausje, Amarapura
Wachten op toeristenWachten op toeristen
Wachten op toeristen

Souvenirverkoopsters in de straten van Mandalay
Nat pweNat pwe
Nat pwe

Festivaltijd in de straten van Taungbyone
RivercruiseRivercruise
Rivercruise

Op de boot van Mandalay naar Mingun
Buddha's Theme ParkBuddha's Theme Park
Buddha's Theme Park

Sagaing is de thuishaven van zo'n 500 stupa's, nog meer kloosters en ongeveer 6000 monniken

2nd September 2008

Super
Weer een mooi verslag over een wel erg minzaam volk. Alleen jammer dat ik slechts een paar foto's kan openen. Lukt later misschien wel. Blijf genieten en schrijven!
3rd September 2008

indrukwekkend
Wat een geweldige ervaringen. Wat jullie niet allemaal zien en meemaken. De foto's en beschrijvingen - hoe prachtig en knap die op zichzelf ook zijn en wat een genot het ook is om die te bekijken en lezen- zijn vermoedelijk toch slechts een zwakke afspiegeling van de werkelijkheid. Kan je nagaan .... Zien weer uit naar de volgende.
21st September 2008

Thanaka man en Thanaka vrouw, waarom zijn er van jullie geen foto's van het roeien met één been wijls het uitgooien van de netten? Ik wil hier toch nog foto's van zien eer ik overtuigd ben van het succes van jullie integratiepogingen... (uitzonderlijk mooie foto's trouwens, nog maar eens)

Tot: 0.065s; Tpl: 0.032s; cc: 8; qc: 20; dbt: 0.023s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb