Rolex my favorite breakfast

February 3rd 2008
Published: February 3rd 2008

Oh no!Oh no!Oh no!

Just an inconvenient moment - otherwise this dude was a cool guide round the Kasubi tombs
Evo, ura je cez polnoci, pol enih prav za prav, jaz pa sele sedaj nazaj v hostlu, stusirana in ready for internet action. Dan je bil enostavno predolg. Ker nimam s sabo svoje mega belezke, bom zapisala le po kratkotrajnih spominih. Torej, itinerary je bil: najprej zajtrk (rolexi - tisto ko vceraj, jajaca chapatiji in avokado in paradajz in zelje, in masala chai!!!!!!!!!!!!), potem na bus do parlamenta te kraljevine Buganda (v Ugandi je ful nekih podkraljevin), pa do nekih zanimivih grobnic, pa na ultra slumski market na hudo bozansko kosilo (spet edini belci, seveda), potem pa v Bahai tempelj (mami, poguglaj to religijo), pa na nek 3-urni show s plesom in muziko, pa na koncu na OGROMNO recno ribo, ki je bila za povrh se ocvrta. Ampak nekaj najboljsega, kar sem kdaj jedla. No, tisti plesi pa - clovek ostane brez besed. Ko je fascinacija res tako velika, da ne mores izustiti nicesar. Ti mladci, ki jih menda pobirajo po celi drzavi, so le ne super talentirani, ampak tudi osiroteli. In plesejo in pojejo in vriskajo in skacejo in delajo trusc debele tri ure. Pa to je res noro. Ce bi imeli predstavo v Cankarjevem domu, bi bile karte vsaj
Still a GirlsStill a GirlsStill a Girls

Despite the greasy hair and sweaty shirt I refrained my ... womanhood? Or at least free ad for my dad's company (any clicks on the website from Uganda yet?)
40 evrov. Res je - ma, vec ob fotkah! (ki jih bom naloudala po moje doma ali pa vsaj cez nekaj dni, ko pridemo v Kabale. Jutri namrec prespimo v nekem parku in potem naslednji dan ob 6h zjutraj gledamo preckanje divjih zivali - PA TO NI RES.)
Uf ... cakam Mankico, da se stusira, medtem mi je prijazno posodila svoj laptop. Torej, kaj reci po enem dnevu. Hja, casa za neko široko evalvacijo ni še dovolj. Tale Kampala je zanimiva, nekaj vzporednic z Azijo je, ampak vseeno zelo svojevrstna. Predvsem je zelo zelo motorizirana, promet je pa itak kaoticen. Pa nobenih semaforjev skoraj. In seveda vozijo po levi. Hrana je zanimiva ... veliko banan, tudi pire delajo iz njih (oziroma jih uporabljajo predvsem za to), pa drugih zanimiv zadev ... ni tako barvito in raznoliko kot v Aziji, ampak hej, imajo pa avokado in masala chai!!!!!
OK zdaj pa je ze guzva. Grem spat. Se slisimo, ko bo spet moznost.

The only Bahai temple in AfricaThe only Bahai temple in Africa
The only Bahai temple in Africa

... and the only crazy Slovenian lying in front of it.
And then they made us danceAnd then they made us dance
And then they made us dance

Konkurenca pa taka!

Tot: 0.376s; Tpl: 0.015s; cc: 15; qc: 84; dbt: 0.136s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb