Kratki in sladki


Advertisement
Kenya's flag
Africa » Kenya » Nairobi Province » Nairobi
February 2nd 2008
Published: February 2nd 2008
Edit Blog Post

Pozabila sem omeniti nekaj biserov na poti do sedaj. Ze takoj na zacetku so absolutno presegli vsa moja pricakovanja prijaznosti Adrijinega staffa. Stevardesa je na moje poizvedovanje, kaksen caj imajo na voljo (ker bi poleg indijskega vcasih se kaksnega drugega), vsa vesela odvrnila, da imajo se tega in tega in ZELENEGA in da mi slednjega lahko skuha posebej zame. Excuse me? In se je vrnila cez nekaj minut, molec mi pod nos se nek "super" limonin koncentrat, s katerim je po njenem osebnem receptu ta caj najboljsi. EXCUSE ME? Wow, skrajni cajt, da se se mi nalezemo evropske oz. svetovne prijaznosti.
Tudi tukaj v ze izjemno domacem business loungeu so mi na mojo zeljo skuhali metin cajt. Aj lajk!
OK zdaj pa res kmalu na avion. Po moje zadnji. Danes.

Advertisement



Tot: 0.514s; Tpl: 0.013s; cc: 19; qc: 90; dbt: 0.144s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb