Start in Panama

Published: March 13th 2014

Weg naar Casa ISHQ

Panama luchthaven - Panama City - Colón - Piña - Casa ISHQ

==English version below==

Na aankomst in Panama City eerst even iets eten, de catering bij Iberia was weer niet om over naar huis te schrijven...des te makkelijker ;=)

De dag erna meteen noordwaarts met de bus -wat voor één-, via Colon naar Casa ISHQ aka Villa Jualex. Onderweg bijna een uur wachten aan de Gatún Locks (kanaal sluizen). Niemand maakt zich druk, "Time is money" lijkt hier niet van toepassing. Bij onze aankomst in Casa ISHQ worden we voorgesteld aan de 3 rottweilers/dobbermannen Kenia, Sasha en Ash.

First thing to do after arrival is getting something to eat. The food Iberia offered wasn’t something to write home about, so subject closed 😉

The next day we head up north taking the bus –don’t imagine a Belgian bus- via Colon to Casa ISHQ aka Villa Jualex. Although we have to wait like an hour to pass the Gatún Locks nobody seems to be annoyed. “Time is money”, the saying is not applicable here.

When we arrive at Casa ISHQ we are introduced to the 3 rottweilers/dobbermann Kenia, Sasha and Ash.

16th March 2014

Bravo
Hey superdikke merci
17th March 2014

commentaartje
Hallo lieve vrienden, leuk iets te horen . Wij zijn ook pas terug. Toffe bussen daar bij jullie hé? Wij hebben een schitterende reis gehad, goed gelachen,gegeten en gedronken natuurlijk. Ook veel gezien, zoals lamborghini's in t' bladgoud enz... de kalifa toren , indoor-ijspistes met pinguins in Dubai in 30 graden . T is nie te doen !!! We hebben in de snelste lift ter wereld gezeten. De mannen hebben ook het ferrari race circuit bezocht. Een reuze aquarium met duikers erin en haaien in het grootste shoppingcenter met 2000 winkels, de reuzefonteinen,....we hebben het allemaal gezien. Alé, ik hoop dat jullie het naar de zin hebben daar , geniet ervan en hou ons op de hoogte , oké? Vele grtjs , Nancy,Andy xxxxxxx
24th March 2014

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Alllleeeesss goed daaar? Groeten!
8th April 2014

Superrrrrrrrrrrrrrrrrrr. De tijd vliegt en we proberen van elk moment te genieten. Laat het maar niet te snel voorbij zijn.
26th March 2014

Spannend dat jullie de uitdaging aangaan om 9 maanden aan de andere kant van de wereld te zitten!Tof dat je al redelijk wat info hebt gegeven over jullie belevingen,zo kunnen we mee genieten!groetjes ook van Helena,dikke kus
5th April 2014
DSC_0039

echt heel leuk om te horen dat jullie het er goed doen. en zo erbarmelijk zullen jullie er niet uitzien integendeel: iedereen ziet wel dat jullie toffe gasten zijn!
8th April 2014
DSC_0039

Ze zijn vooral ook steeds nieuwsgierig naar buitenlanders, willen weten uit welk land we komen, waar we naartoe gaan, vanwaar we komen, ... ze houden van een leuke babbel, ons Spaans zal stilaan beginnen verbeteren.

Tot: 0.085s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 52; dbt: 0.0517s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb