video poging 3

Africa » Namibia » Kaokoland
January 16th 2011
Published: January 16th 2011

This content requires Flash
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: op straat in Opuwo 75 secs
Weer een poging om een video op te laden: een idee van het straatleven in Opuwo, opgenomen met de bike-cam. Geeft ook goede informatie over de staat van het wegdek.

16th January 2011

Jaaaaahhhh, deze kan ik wel bekijken!! Is dat Namibiaanse snelheid?? Over het asfalt niets te klagen, Georgetown kent meer gaten.... en verkeer..... Heerlijk om je fiets te hebben, ik zou de mijne erg missen. Blijf lekker fotograferen, filmen en schrijven. Ik geniet er elke keer weer van. Liefs, Sarah
17th January 2011

Yes, hij doet het!
21st January 2011

beetje te veel "doom" gedronken.
He, Erwin zeker te veel van dat "doom"spul gedronken. Of was je nu echt bewust aan het slingeren. Wel gaaf zo'n cameraatje. Ik zie wel dat je uit vorm bent want met jou tempo viel je bijna om en ik hoorde je toch echt hijgen. Of zat er een plaatselijke "schone" bij je achterop?. Even zonder gekheid. Het is leuk om je verhalen iedere keer te lezen en zo te horen/zien heb je het prima naar je zin. groetjes, de Egdommetjes

Tot: 0.158s; Tpl: 0.021s; cc: 11; qc: 55; dbt: 0.0967s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb