Ei fantastisk julegave <3

Norway&#039;s flag
Europe » Norway » Western Norway » Ålesund
December 27th 2010
Published: December 27th 2010

Det skal sies at vi lenge har pratet om at vi har ønsket å besøke Asia. Allerede for noen år siden begynte vi å snakke om at vi ville til Thailand. Siden har både Kambodsja og Malaysia blitt snakket masse om.

Nå er det altså realitet. Aleksander som den gode, snille og beste kjæresten han er, har ordnet tur til Malaysia til oss. Jeg fikk turen i julegave fra han. Å det skal sies, tårene sprutet og hjertet dunket!! Igjen skal vi altså på tur, bare vi to. Jeg kan egentlig ikke tenke meg noen bedre reise partner enn han! Jiihoo, som jeg gleder meg!! Jeg har de siste dagene tenkt mye på om jeg skulle blogge, eller ikke blogge denne gangen, men er kommer til at, jooo jeg må blogge!! Det er så genialt å ha i etterkant av turen. I tillegg har det iløpet av de siste månedene vist seg at bloggen min kan bli til noe mer enn bare en dagbok og et minne for oss, sjekk ut www.sydhav.no 😊

Aleksander har den siste måneden lurt meg noe skikkelig. Han har ordnet flybilletter, satt seg inn i alt som har med Malaysia å gjøre, i tillegg har han også snakket med skolen min for å høre hvordan denne turen skulle kunne passe inn! Han har bestilt flybillettene, men hotellene har han ikke bestilt. Grunnen er fordi han vil at jeg skal ordne hotellene. På alle de tidligere turene vi har hatt er det alltid jeg som har hatt denne jobben, og jeg har derfor begynt å få litt kontroll på hvordan vi skal få best mulig hotell til en finest mulig pris. Det skal igjen sies at dette krever MYYYE tid, men det er vel hvert det når alt kommer til alt. 😊

Jeg har de siste dagene brukt mye tid på å sette meg inn i dette spennende landet. Vi reiser fra Ålesund Lørdag 8 januar og overnatter en natt i Oslo, flyet til Malaysia går tiiiiidelig søndag 9 januar, og vi ankommer Kuala Lumpur på morgenen den 10 januar. Slik det ser ut nå så skal vi først vær i Kuala Lumpur i 2 dager, fra 10-12 januar, før vi reiser til Malacca for 2 dager, 12-14 januar. Deretter tar vi fly med AirAsia til Langkawi, 14-22 januar. Det blir en kombinasjon av shopping, kultur, god mat/drikke og herlig avslapping sammen med verdens beste!! Ja, jeg er heldig jeg vet det!! Og ord kan ikke forklare hvor takknemlig jeg er!

Aleksander, tusen takk for verdens beste julegave, og for at du er min. Du er den mest fantastiske personen jeg vet om, og jeg har ikke ord for hvor lykkelig jeg er sammen med deg!!

God Jul og Godt Nyttår, Klem fra Jeanett

27th December 2010

Så flott :D gleda me til å følge me :) dåkke e så søt :)
29th December 2010

En verden full av reiseentusiaster!
Gleder meg til å følge bloggen igjen ;-) Så utrolig heldig du er som har fått en sånn julegave! ;) GOD TUR!
2nd January 2011

Så kjekt du lese bloggen vår Camilla, og ja, e e veldig heldig :)

Tot: 0.086s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.0515s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb