Kroatija - Graikija - Turkija

Europe
November 12th 2010
Published: November 13th 2010

Mano kelione aplink pasauli prasidejo. Pirmas uostas Venecija, deja, jos nelabai teko pamatyti. Antrasis uostas Slovenija. Labai grazus krastas. Truputi su oru nepasiseke lijo. Pirmas ispudis mires kaimelis, jokios parduotuves ar restoraneliai nedirbo, nusprendem, kad sezono pabaigoj tai normalu. Taip pat jau ir nebesilta, gal kokiu +20 😊) Kroatijoj irgi lijo. Graikijoj jau buvo silciau, nors aplink matyti siltai apsirengusius zmones: su megstiniais ir siltais batais, kai lauke +25. Viena diena pasisedejom graikiskam restoranelyje, isbandem ne tik graikiskas salotas, bet ir caciki 😊)) (cia toks kremas su agurkais) ir kitus patiekalus: mesa panasia i saslykus ir pan. Pastebejau, kad graikai labai atsipute, nuejau i banka issikeisti pinigu, gal pusvalandi teko stebeti dirbancius zmones, niekur neskuba, niekas nestresuoja, kad laukia begales zmoniu, jokio kondicionieriaus ir visi patenkinti sedi, laukia. Ir ne tai kaip pas mus, pas juos nera sistemos, atejai i banka issimusei sau taloneli ir lauki, nesvarbu, kas tu toks atejai issikeisti pinigu, ar susimoketi uz elektra, sedesi kartu su visais. Langelyje uzsidege 356 numeriukas, deja, maniskis 389 ir dirba tik vienas langelis. Po pusvalandzio mano kantrybe truko. Taigi Graikijos miestuose, greiciau salose praleidom keturias dienas. Pagaliau oras silteja pas mane vasara!
Ko ir bijojau, tas ir ivyko sergu juros liga, t.y. sirgau, persirgau. Pirma vakara galvojau, kad bus blogai, tik temstant pajudejom is uosto labai uzsupo, kita diena suzinojau, kad buvo audra. Tai ta vakara savo vakariene palikau WC. Kitus vakarus jau pasimokiau is savo klaidu. Nuo 16val valgiau tik sausa duona ir stengiausi nieko negerti (su situ tai net kovoti reikia, nes kai dirbi ir visur lakstai labai norisi gerti) Bet dabar jau jauciuosi gerai, jauciu, kai juda laivas, bet jau taip ziauriai nebesupa. O jei ligos pozymiai isryskeja grauziu zalia obuoli. 😊 Uzbaigusi vakarine pamaina, uzlipu ant virsutinio denio, ten truputi pabunu, apsidairau aplinkui, jausmas, kai matai, kaip juda laivas nerealus, truputi baisoka prieiti prie tureklu, bet vaizdelis fantastiskas.
Dar keli sustojimai Turkijoje. Pirma stotele Kusadasi. Turkija man paliko atviro gariunu turgaus ispudi. Visi vieni per kitus rekia, siulo, tempia uz rankos. Kelias dienas praleidom Stambule. Idomus ir kitoks miestas. Miesto paveiksle labai graziai isipaise seni rumai ir masyvios baznycios. Buvom iseje apsizvalgyti nakti. Panasiai kaip New Yorkas miestas, kuris nemiega. Paklaidziojom centre, pasedejom bare paklausem gyvai atliekamos muzikos ir paryciais grizom i laiva. Smagiai prasiblaskem, bet kai zinojom, kad po valandos kai kuriems reikes buti darbe nuotaikos tvyrojo nekokios.
Is Stambulo pajudejom link Afrikos. Pries tai dar sustojimas Graikijoje.
Laivo gyvenimas labai idomus ir visiskai skiriasi nuo gyvenimo ant zemes. Gyvenimo ritmas kitas, tautybiu ivairove nereali. Darbas sunkus, bet tikrai idomus, o ir musu sveciai pagrinde amerikieciai ir pasakyciau labai protingi amerikieciai, issilavine, zino ne tik, kas yra Europa, bet ir Lietuva daznas yra aplankes.

PireusPireus
Pireus

Balti namukai ir baltuteles gatveles. Labai svarus miestas.

Ne visos nuotraukos
Del prasto interneto negaliu sukelti visu nuotrauku.

Turkija
Stambulas

Graikija

Turkija su svieziais vaisiais. Kas laive labai skanu, tai vaisiai, visada sviezus ir nuo maximiniu labai skiriasi, cia net ir zalias bananas saldus.

Stambulas
13th November 2010

Mohito Stambule, dristu pastebeti - tikrai skanus. :)

Balti namai ir baltos gatveles Graikijoje - Pireaus uoste.

Ir Mecedes pratilpo :)

Tot: 0.299s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 52; dbt: 0.0631s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb