Endelig er vi igang, reisedager og Cairns

Oceania » Australia » Queensland » Cairns » Cairns City
July 25th 2010
Published: July 25th 2010

Dagene har vært lange, og vi har ventet i spenning. Endelig kom dagen, og fredag 23 reiste vi fra Ålesund. Vi ankom Cairns søndag morgen etter en lang, men veldig ok reise. Vi flydde først til Oslo, ventet der i 6timer, så til London for så å vente 6 nye timer, gikk ombord i Cathay airlines gedigne jumbojet som skulle føre oss til Hong Kong. Denne turen tok 12 timer, men vi fikk heldigvis sove 9-10 timer av turen, så turen gikk mye kjappere enn vi først hadde tenkt oss. Når vi ankom Hong Kong ventet nye 6timer med venting. Dette gikk veldig greit siden kineserne har mye å by på:p haha.. Aleksander mente for eksempel at det måtte være en ny trend blant kineserne å bruke briller, vis ikke måtte 90% av dem ha dårlig syn.. Alle hadde jo brille, jeg passet godt inn med andre ord :P haha

Vi ankom som sagt Cairns søndag morgen, nå er det blitt kveld og dagen i dag har blitt brukt til soving, spising og litt god drikke! Cairns ser ut til å være en koslig og rolig plass med et herlig tropisk klima. Vi har vært max uheldig da det regner her i dag, men temperaturen ligger alikevel på oppmot 30grader😊

Mange klemmer fra oss som nå er down under😊

25th July 2010

høres meeeget lovende ut!!:) sku ønske vi å var der..hehe... ej skal følge med på bloggen dokka hver dag!:D thihiii... klems fra up over:P

Tot: 0.088s; Tpl: 0.012s; cc: 19; qc: 52; dbt: 0.0486s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb