saa blev huset ferdigt

Peru's flag
South America » Peru » Ica » Pisco
July 17th 2009
Published: July 17th 2009

weee..vi har klaret det. Vi har sku bygget et hus til en gammel dame paa tre dage, og efter i dag, har hun et sted at gaa i lae for regnen og vinden...hold kaeft hvor er det bare en dejlig foelelse.
I skulle have set hendes ansigt da vi sagde farvel til hende i dag, hun var bare saa taknemlig..at ja...sikke en dejlig foelelse det gav.
For at fejre vores fantastiske bygge projekts afslutning, gav vores projekt-leder os noget vin at fejre det hele med, plus laekker chokolade..namnam.
Christan har helt sikkert vaeret stjernen i bygge-projektet, det er altsaa helt utroligt, saa dygtig han er. Det tog lige en halv dag, for projekt lederen at indse det, og siden da, har christan vaeret den som blev spurgt til raads om alt. og faktist ogsaa naesten den som har lavet alt, eller i hvert fald alt der med betydning. Heheh...jeg bliver sku staalt, naar han saadan gaar rundt som en aegte alfa-han😊

naa ja- I gaar, mens vi var igang med at laegge taget, kom der et forfaerdeligt soergeligt syn humpende forbi. Det var en stakkels hund, der var saa tynd og udhungret, at dens bagben ikke kunde baere den .
For ca. hver tredie eller fjerde skridt den tog, svigtede bagparten og den faldt ned og saa krampedde benene lidt, foer den humpede videre. Nej nej nej, jeg kunne det bare slet ikke, og maatte laegge arbejdet lidt fra mig, mens oegnene blev "skyllede rene"..
Jeg ved ikke om jeg har sagt det, men systemet her er paa den maade, at dem man arbejder for, giver gruppen frokost. ja-- og vi har virkelig faaet fantastisk mad hver dag, men igaar fik vi noget der ikke lige faldt i Christans smag...ko-mave-gryde..hehe, det var bare ko-mave stykker og ris...og saa smagte ko-mave stykkerne som en kostald lukter, men hundene der sad omkring Christan, var meget glade for alle de smaa ko-mavestykker der kom flyvende ud fra Christans talerken. Der er faktist stadig en hund, der foelger efter Christian, hvor han end gaar hend..eller naesten da😊
Det er helt underligt at det allerede er fredag i morgen, tiden gaar bare saa hurtigt her. Hvis vi havde mere tid, ville vi helt klart bruge nogle uger her, men men, det maa blive en anden gang.
Naa det var bare en lille opdatering, og vi har det stadig som blommen i aeget..og ja.
knus alle sammen

17th July 2009

huset færdig
hej hej skatteunge vi er lige akkurat kommet hjem fra DK og vi må sige at vi er heldige. i aften skulle der komme skybrud med op til 5.5 cm vand mest over djursland, sjælland og bornholm så kom vi herhjem og her skinder solen fra en skyfri himmel lækkert, nu kan vi så begynde at glæde og til at martin kommer hjem, det er næste uge, det bliver dejligt. Det er dejligt at høre at I har det godt . herhjemme har man i dag konstateret nr 11 af H1N1 tilfældende de bliver undersøgt ude på sygehusets parkeringsplads, hvad mener du. ha det super knus fra os

Tot: 0.127s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.0839s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb